AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Man får beskjed: skaff deg en ryggrad!. Men det er ikke alltid så lett. Anonymkode: 1350f...a44
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man får beskjed: skaff deg en ryggrad!. Men det er ikke alltid så lett. Anonymkode: 1350f...a44 Det handler om å jobbe med selvfølelse. Start med noe enkelt, nemlig å trene. Det at man føler seg sterkere, vil faktisk gi en bedre selvfølelse. Gjør ting som utfordrer deg mentalt, slik at du utvikler din robusthet. Jeg ble ikke mobbet i barndommen, men hadde lite ryggrad. Nå i voksen alder har jeg null problem med å stå opp for meg selv, kone, barn, familie, venner, kolleger osv. når det er behov for det. Anonymkode: 28688...c85 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man får beskjed: skaff deg en ryggrad!. Men det er ikke alltid så lett. Anonymkode: 1350f...a44 Det er ingen som har sagt det er lett. Men det er likevel det som må gjøres. Som andre nevner - gjør ting som får deg til å føle deg mestring. Trening er bra. Kampsport er kjempebra for mestring, bli tøffere og selvsikkerhet. Det gjorde underverker for meg (ble selv mobbet gjennom hele grunnskolen). Man må pushe seg selv utenfor komfortsonen, det er eneste måten å bli tøffere på. Anonymkode: cf49f...da3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden For min del snudde det da jeg tok et oppgjør med han som var min værste mobber fra ungdommen. Jeg ser i ettertid at jeg gikk litt langt, da han holdt på å dø og ble liggende lenge på sykehus med omfattende hodeskader. Jeg kunne nok stoppet tidligere og fått det samme «turning point» for min del. Anonymkode: d5523...8f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå