AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #1 Skrevet 16. september 2025 Jeg har nylig begynt på Hiprex pga kronisk uvi. Fikk beskjed å ta 2 g om dagen. En morgen og en kveld. Har nå lest en del plasser at man må gradvis introdusere det, og begynne med mindre dose. Og at noen ikke tåler så mye i begynnelsen, og da fikk de enda mer vondt enn det de hadde når de hadde uvi. Visste ikke dette da jeg fikk det, eneste jeg visste var at det hadde hjulpet mange med akkurat dette, og legen sa ikke noe om å begynne gradvis. Tenkte bare høre her om noen har erfaring med hiprex og vet litt? Takk for svar på forhånd😊 Anonymkode: 10fb2...b7d
Hareena Skrevet 16. september 2025 #2 Skrevet 16. september 2025 Jeg tok som foreskrevet, husker ikke lenger doseringen, men det var på ingen måte noen opptrapping eller tilvenning. Det hadde veldig god effekt og i ettertid har jeg kun hatt få og sporadiske infeksjoner.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #3 Skrevet 16. september 2025 Jeg trodde de hadde sluttet med å skrive ut Hiprex og at effekten er liten til minimal. Anonymkode: 68091...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #4 Skrevet 16. september 2025 Hareena skrev (50 minutter siden): Jeg tok som foreskrevet, husker ikke lenger doseringen, men det var på ingen måte noen opptrapping eller tilvenning. Det hadde veldig god effekt og i ettertid har jeg kun hatt få og sporadiske infeksjoner. Samme her, tar en tablett morgen og kveld og har ikke hatt noen problemer. Jeg har heller ikke hatt uvi siden jeg startet med dem for snart ett år siden, og det er helt fantastisk å slippe! Anonymkode: b5121...5dc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #5 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her, tar en tablett morgen og kveld og har ikke hatt noen problemer. Jeg har heller ikke hatt uvi siden jeg startet med dem for snart ett år siden, og det er helt fantastisk å slippe! Anonymkode: b5121...5dc Så godt å høre! Som jeg skrev begynte jeg nettopp og har hatt kjempe mange antibiotika kurer. Så håper virkelig det funker for meg også😊 Anonymkode: 10fb2...b7d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #6 Skrevet 16. september 2025 Jeg sluttet på hiprex pga urinveislignende symptomer. Vært desperat på noe som hjelper siden. Kanskje jeg også kan begynne med rolig opptrapping?? Finnes det håp?🥹 Anonymkode: 9cdb6...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #7 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sluttet på hiprex pga urinveislignende symptomer. Vært desperat på noe som hjelper siden. Kanskje jeg også kan begynne med rolig opptrapping?? Finnes det håp?🥹 Anonymkode: 9cdb6...bb9 Jeg begynte i dag og skal ta kveld og morgen så det er 2 gram. Men som ts skriver, har jeg også sett noen som ikke tåler så mye med en gang. Da får de uvi symptomer. Også at det kan være en bivirkning i begynnelsen. Men mange sier det å begynne med en halv morgen og kveld også gradvis trappe opp har funket. Jeg er også litt redd for at det samme skal skje, siden jeg begynte i dag rett på 2 gram. Men må bare vente og se😅 Anonymkode: 10fb2...b7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå