AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg har kjøpt en vare av en privatperson, som har levert inn pakken til butikk. Har det bekreftet i appen. Men pakken har stått i ro der nå lenge. Ingen ooppdateringer Posten skal jo komme å hente pakken innen etpar dager, men det har de altså ikke gjort. Ifølge selger synes butikken det var rart, for de får jo hentet pakker regelmessig. Hva kan ha skjedd her? Er det sannsynlig at den er stjålet fra butikken? Kan det være at selger "tuller" med meg her? Hvem er ansvarlig her dersom pakken ikke dukker opp? Kan vel ikke skylde på posten akkurat når de ikke har hentet pakken en gang. Anonymkode: 881b6...dbe
Shavasa Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Har samme dilemma her, er snart 2 uker siden selger leverte inn til post i butikk. Hun har sendt mail både til posten og vert innom butikken å spurt etter pakken, men får bare svar om å avvente
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Har du ringt posten? Anonymkode: c7644...4ce
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hva slags type pakke er det? Hvis det er Norgespakke liten får du færre oppdatering enn for de øvrige Norgespakke-produktene. Dette skyldes at de minste pakkene håndteres mer som brevpost. Det skal imidlertid ikke ta på ukesvis likevel. Anonymkode: 6e9a8...47e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du ringt posten? Anonymkode: c7644...4ce Nei, har ikke kontaktet de selv enda. Men selger har kontaktet de og butikken. Nå kan vel ikke de gjøre så mye, de har jo ikke fått pakken.. Anonymkode: 881b6...dbe
911 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Vanskelig å si hva som har skjedd her, men har opplevd det samme, bare motsatt. Jeg skulle returnere noe til et firma og pakket det forsvarlig med store "til og fra"-lapper.. Noen dager etter at jeg hadde levert den inn kom pakken tilbake til meg, og jeg leverte den inn på nytt. Siden har ingen sett den. Ekspeditøren på posten husket pakken da den på mystisk vis kom tilbake til meg. Det var ikke store verdien og firmaet krevde ikke noe av meg. Så feil kan skje. Dette var "brevpakke" for å spare porto så ikke noe sporingsnummer.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags type pakke er det? Hvis det er Norgespakke liten får du færre oppdatering enn for de øvrige Norgespakke-produktene. Dette skyldes at de minste pakkene håndteres mer som brevpost. Det skal imidlertid ikke ta på ukesvis likevel. Anonymkode: 6e9a8...47e Er en liten pakke Anonymkode: 881b6...dbe
911 Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du ringt posten? Anonymkode: c7644...4ce Det er avsender som skal kontakte posten, ikke mottaker.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden 911 skrev (17 minutter siden): Det er avsender som skal kontakte posten, ikke mottaker. Avsenderen lyver kanskje, og ts ønsker jo å motta pakken, så selvfølgelig bør ts ringe selv i stedet for å være så tafatt. Anonymkode: c7644...4ce
911 Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Avsenderen lyver kanskje, og ts ønsker jo å motta pakken, så selvfølgelig bør ts ringe selv i stedet for å være så tafatt. Anonymkode: c7644...4ce Om postappen viser at pakken er blitt innlevert tror jeg ikke avsender prøver å lure noen. Tror dette må være en registrert pakke med sporingsnummer om den vises i appen. Da skal posten kunne se hvor den sist er registrert og har et ansvar for at den kommer fram. 2
NoaideBiehtar Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Hvor lenge siden er det da? Liten Norgespakke blir ikke oppdatert når den blir hentet på posten, men først når den ankommer terminalen på Lørenskog. Det kan fint ta en uke. 🐌
Rødvinsfilosofen Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Opplevde at Posten rotet bort pakken i tre uker. Hadde brukt «Fiks ferdig» og levert pakken inn på Post i butikk, én time etter kjøp. Den dukket til slutt opp i postkassen hos mottakeren. Fikk dårlig vurdering av kjøperen på Finn ✌️🥲 🎻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå