AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hvis en mann slår deg engang , kommer han til å gjøre det igjen? Der det har vært svært mye psykisk mishandling først, samt kvelertak. Min venninne sier at hennes mann slo henne og har tatt kvelertak en gang på henne tidligere. For meg så tenker jeg at han har gått over en grense som er lett å gå over igjen når man først har tatt den veien. Anonymkode: 9954f...a88
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Er veninna di 2 år gammel, alle over den alderen vet vel svaret på dette. RUN!!!! Anonymkode: 28034...46c 1
Carrot Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg tror det venninnen din trenger mest er at du er der og kan lytte til henne uten å dømme og mene så mye akkurat når hun står i dette. Hun vet nok at dette ikke er bra selv også men trenger noen å åpne seg for. Om hun er åpen for det kan du ymte frempå at hennes forhold er et usunt ett, men først og fremst trenger hun deg som venn og ikke som noe annet. Endret 6 timer siden av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Ja, det kommer til å gjenta seg og antagelig eskalere i grovhet og hyppighet. Anonymkode: 12db0...db2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Søke hjelp og komme seg bort. Med hjelp mener jeg nære, familie, venner - fortell hva som skjer. Ofte går kvinner alene med dette lenge ognda er det enda vanskeligere. Anonymkode: ff46b...c1e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Den er så vanskelig den. Jeg var selv i ett forhold der jeg ble utsatt for vold 1 gang. Men mye psykisk. Jeg klarte ikke å dra ut av forholdet. Vi startet med par-terapi og han fikk hjelp av psykolog. Det skjedde aldri igjen, å vi var sammen i 5 år etter den episoden. Det ble slutt av helt andre grunner. Anonymkode: 69c3a...954
got2go Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Faren for at volden eskalerer er stor. Dessuten, det han allerede har gjort: er ikke det nok? MÅ hun bankes opp før hun sier nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå