AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Eller annet. Har vært i lange køer noen ganger lenger enn 30 min. Så skjer det at jeg må noe. Kanskje skikkelig på do å drite. En gang begynte jeg å lage mat, hadde gått 40 min. Når de eventuelt svarte, ble hun i andre enden hissig over støyet i bakgrunnen. Hva er forventet når man henger lange tider på telefon linje? Hva gjør man om man må skikkelig på do? Anonymkode: 30ef0...3bb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Da snakker du i telefonen mens du er på do. Det har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: bafed...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Skrur av egen mikrofon, skrur på høyttaler på telefonen og setter meg på toalettet. Skulle jeg komme gjennom sitter jeg på toalettet og snakker mens jeg gjør mitt fornødne, muter mikrofonen igjen noen sekunder idet jeg trekker ned og vasker hendene på samme vis. Alltid gått helt fint. Anonymkode: ce2d5...250 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eller annet. Har vært i lange køer noen ganger lenger enn 30 min. Så skjer det at jeg må noe. Kanskje skikkelig på do å drite. En gang begynte jeg å lage mat, hadde gått 40 min. Når de eventuelt svarte, ble hun i andre enden hissig over støyet i bakgrunnen. Hva er forventet når man henger lange tider på telefon linje? Hva gjør man om man må skikkelig på do? Anonymkode: 30ef0...3bb Da ber du bare om vedkommendes fulle navn og er åpen på at du ber om det fordi hun valgte å være uprofesjonell. Jeg har aldri opplevd at folk velger å bli «hissig» fordi det er støy i telefonen, og jeg ringer en del folk der det er støy både på min side og deres side. Å ta telefonen på flyplasser, mens ungene roper, under middagen og i anleggsmaskiner på jobb er helt normalt. Det er ingen som setter av tid til å ringe og så setter seg på en stol og er stille. Hvordan skulle folk flest ha så mye tid til å kaste bort? Man ringer og legger den på vent og så fortsetter man sitt liv. Og så forsøker man dempe det i slik grad at det er mulig å forstå hverandre når samtalen går gjennom. Hadde noen valgt å bli hissige ville jeg nok med min beste «nå er du utenfor ok normaladferd»-stemme bedt dem ta seg sammen. Anonymkode: 5d349...637
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da ber du bare om vedkommendes fulle navn og er åpen på at du ber om det fordi hun valgte å være uprofesjonell. Anonymkode: 5d349...637 Hva får deg til å tro at bare fordi du "ber om det" så vil de gi deg sitt fulle navn over telefonen? Man gir da ikke ut navnet sitt til enhver skrulling man møter på i jobben over telefon. Du kan jo være gal for alt de vet. Skulle de bare gitt deg navnet, sånn at du kan stalke dem og henge dem ut på internett og kanskje begynne og sende ekle eller frekke ting til dem på sms eller i posten? Heldigvis var vi ikke nødt til å si noe annet enn fornavn i kundeservicejobben jeg hadde på et kontor. Det var noen kunder som ble hissige og forlangte hele navnet, men det hadde vi klar beskjed fra ledelsen om at vi ikke skulle oppgi. La dem bli sinte. Anonymkode: 36587...408 4
Blåttvann Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Da går jeg på do. Har alltid på høttaler når jeg står i kø, men skrur av egen mikrofon mens jeg gjør ting som lager slike lyder.
Magika_fra_Fyll Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Da ber du bare om vedkommendes fulle navn og er åpen på at du ber om det fordi hun valgte å være uprofesjonell. Jeg har aldri opplevd at folk velger å bli «hissig» fordi det er støy i telefonen, og jeg ringer en del folk der det er støy både på min side og deres side. Å ta telefonen på flyplasser, mens ungene roper, under middagen og i anleggsmaskiner på jobb er helt normalt. Det er ingen som setter av tid til å ringe og så setter seg på en stol og er stille. Hvordan skulle folk flest ha så mye tid til å kaste bort? Man ringer og legger den på vent og så fortsetter man sitt liv. Og så forsøker man dempe det i slik grad at det er mulig å forstå hverandre når samtalen går gjennom. Hadde noen valgt å bli hissige ville jeg nok med min beste «nå er du utenfor ok normaladferd»-stemme bedt dem ta seg sammen. Anonymkode: 5d349...637 For alt vi vet er det han beskriver som "hissig" at vedkommende bad han gå litt bort fra de fresende grillpølsene så hun klarte høre hva han sa. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva får deg til å tro at bare fordi du "ber om det" så vil de gi deg sitt fulle navn over telefonen? Man gir da ikke ut navnet sitt til enhver skrulling man møter på i jobben over telefon. Du kan jo være gal for alt de vet. Skulle de bare gitt deg navnet, sånn at du kan stalke dem og henge dem ut på internett og kanskje begynne og sende ekle eller frekke ting til dem på sms eller i posten? Heldigvis var vi ikke nødt til å si noe annet enn fornavn i kundeservicejobben jeg hadde på et kontor. Det var noen kunder som ble hissige og forlangte hele navnet, men det hadde vi klar beskjed fra ledelsen om at vi ikke skulle oppgi. La dem bli sinte. Anonymkode: 36587...408 Det er helt normalt å måtte utlevere navn eller tjenestenummer pga serviceklage. Anonymkode: dadea...5c4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da snakker du i telefonen mens du er på do. Det har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: bafed...6bb Helt enig. Akkurat det hadde jeg drete i 😅 Anonymkode: 1225a...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå