AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Kjæresten min er plaget av body counten min. Fra jeg var 18 til jeg ble 20 lå jeg med 24 stk. Det var for å få den toxice male validation og jeg hadde det absolutt ikke bra med meg selv. Hadde aldri noe fast. Alle var ons. Jeg er nå 23 og har ligget med 8 stk. Nr 7 (31) er eksen min og nr 8 (32) er min nåværende kjæreste. Hvordan kan jeg betrygge han at det ikke er meg i det hele tatt lenger? Anonymkode: 3891d...84b 1 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Hvorfor har du fortalt han om din body count? Når man blir spurt om dette (??!) så drar man en hvit løgn. Anonymkode: e1ed1...3cb 5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Spiller det noen rolle? Om du hadde hadde sex pga dårlig forhold til deg selv eller fordi du liker sex, så er det uansett han som har et problem med det! Hvorfor skal det definere eller ikke definere deg som en person og brukes mot deg i den relasjonen du har med han. Jeg forstår det virkelig ikke og dersom han har et problem med det så kan jeg nesten skrive under på at dette er starten på flere problemer,hilsen ho som er passert 40 år! Han har et problem, han er problemet. Det er ikke din jobb å trygge han i noe som helst, han må jobbe med seg selv og finne ut hvorfor han har et problem med det. Hvis han velger å være i et forhold med deg så velger han hele deg, din fortid, nåtid og deres fremtid. Du må stå trygt i deg selv, dine feil/ikke feil, og din fortid. Anonymkode: a8c1f...9c1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor har du fortalt han om din body count? Når man blir spurt om dette (??!) så drar man en hvit løgn. Anonymkode: e1ed1...3cb Tillitsbrudd når man lyver. AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Spiller det noen rolle? Om du hadde hadde sex pga dårlig forhold til deg selv eller fordi du liker sex, så er det uansett han som har et problem med det! Hvorfor skal det definere eller ikke definere deg som en person og brukes mot deg i den relasjonen du har med han. Jeg forstår det virkelig ikke og dersom han har et problem med det så kan jeg nesten skrive under på at dette er starten på flere problemer,hilsen ho som er passert 40 år! Han har et problem, han er problemet. Det er ikke din jobb å trygge han i noe som helst, han må jobbe med seg selv og finne ut hvorfor han har et problem med det. Hvis han velger å være i et forhold med deg så velger han hele deg, din fortid, nåtid og deres fremtid. Du må stå trygt i deg selv, dine feil/ikke feil, og din fortid. Anonymkode: a8c1f...9c1 Dette var virkelig dårlig skrevet. Du bestemmer ikke hva andre skal mene om temaet, det er ikke noe rett og galt. Vi snakker om ulike verdier, og dine verdier er ikke mer verdt enn denne mannens verdier. Dersom ts og denne mannen vil ha hverandre, så er dette begges problem, de må finne en felles løsning på dette. TS, tror du er inne på noe selv, du må forklare han, gjenta det og forsikre han om at dette er et tilbakelagt kapittel for deg. Du synes i dag at det ikke er en bra historikk, og det er derfor bra du tar et oppgjør med din egen fortid. Jeg tror mange mennesker forandrer seg med årene, derfor må du legge sterk vekt på hva som er dine verdier i dag. Anonymkode: 88e88...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Du Ts skal ikke forklare eller rettferdiggjøre hva du gjorde i din fortid fordi du er sammen med en sjalu og usikker type. Klarer han ikke å slippe det her nå så vil han ta det opp hvert år dere er sammen til den dagen en av dere dør. Du kan finne deg bedre enn det her. Trur du fortsetter i det negative mønstre ditt ved å finne gutter som er der for å ødelegge deg. Anonymkode: 53525...10a 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du Ts skal ikke forklare eller rettferdiggjøre hva du gjorde i din fortid fordi du er sammen med en sjalu og usikker type. Har ikke noe med usikkerhet å gjøre. Det er et verdivalg. Anonymkode: 88e88...5f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden "Jeg vet ikke, har ikke telling på sånt. Hadde en periode da jeg var ung og lå litt rundt. Så ble jeg voksen og det er et tilbakelagt kapittel som jeg ikke liker å tenke så mye på." Dette sier du til din neste kjæreste. Anonymkode: 9c548...29e 2
Majer Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): "Jeg vet ikke, har ikke telling på sånt. Hadde en periode da jeg var ung og lå litt rundt. Så ble jeg voksen og det er et tilbakelagt kapittel som jeg ikke liker å tenke så mye på." Dette sier du til din neste kjæreste. Anonymkode: 9c548...29e Ja, men hun har jo telling. Man skal ikke lyve. Da er det bedre å bare holde srult om han ikke spør, men være ærlig eller su man ikke ønsker å svare ved spørsmål Selv gikk jeg fra en jente etter tre år fordi jeg fant ut ting om henne gjennom en full venninne av hennr og en fyr på byen. Hadde vært mye bedre om jeg fikk alle detaljene fra starten av
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke noe med usikkerhet å gjøre. Det er et verdivalg. Anonymkode: 88e88...5f3 Verdivalg fordi noen kanskje har gjort noe feil/andre valg i fortiden og har forandret seg? Det er ikke verdivalg det er fordømmelse av personen og evigvarende mistenkelighet. Anonymkode: 53525...10a 2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Majer skrev (1 time siden): Ja, men hun har jo telling. Man skal ikke lyve. Da er det bedre å bare holde srult om han ikke spør, men være ærlig eller su man ikke ønsker å svare ved spørsmål Selv gikk jeg fra en jente etter tre år fordi jeg fant ut ting om henne gjennom en full venninne av hennr og en fyr på byen. Hadde vært mye bedre om jeg fikk alle detaljene fra starten av Så flott for henne 👏👏👏 Anonymkode: e209d...2a3 5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor har du fortalt han om din body count? Når man blir spurt om dette (??!) så drar man en hvit løgn. Anonymkode: e1ed1...3cb Nei, man løper den andre veien fordi de som bryr seg om slikt, er gifte folk! Ts hvorfor ønsker du å være med noen som ikke aksepterer HELE deg?? Det er et enormt rødt flagg å spørre om slikt. Anonymkode: 81054...654 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke noe med usikkerhet å gjøre. Det er et verdivalg. Anonymkode: 88e88...5f3 Nei, det har ikke det. Anonymkode: 81054...654 2
svartkatt Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Hva er hans body count? Kanskje han er sjalu 😅 2
Eric_B Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Er en kar på 32 plaget med noe så banalt hadde jeg bekymret meg for funksjonsevnen hans. Høres ut som du skal gå i motbakke av et forhold om det der skaper utfordring. 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Han har rett å vite sannheten og det er opp til han om han bryr seg om dette eller ikke, det er ikke noe du kan velge for han. Selv er eneste damen jeg har dumpet vært fordi jeg fant ut (2 år inn i forholdet) at bodycounten hennes var høyere enn hva hun først sa. Ikke vil jeg ha damer som lyver og ikke vil jeg ha damer med 2-sifret bodycount. Lyver du om bodycount så er ikke du kjærestemateriale for noen som helst, har du høy bodycount so er du bare kjærestemateriale for menn uten verdier. Anonymkode: 87e77...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten min er plaget av body counten min. Fra jeg var 18 til jeg ble 20 lå jeg med 24 stk. Det var for å få den toxice male validation og jeg hadde det absolutt ikke bra med meg selv. Hadde aldri noe fast. Alle var ons. Jeg er nå 23 og har ligget med 8 stk. Nr 7 (31) er eksen min og nr 8 (32) er min nåværende kjæreste. Hvordan kan jeg betrygge han at det ikke er meg i det hele tatt lenger? Anonymkode: 3891d...84b Hvem bryr seg?! 🤣 Holder folk regnskap og kalkulator over antall sex partnere?? Jeg må le litt. Jeg fører ikke dagbok iallefall 🤣 Lå med hvem jeg ønsket som singel, og hadde kjæresten spurt meg hvor mange jeg har ligget med hadde jeg fått latterkrampe og spurt om han gikk på videregående 🤣🤣 Jeg bryr meg heller ikke om kjæresten har ligget med 5 eller 50 for den saks skyld. Anonymkode: fd40b...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Det er så mange etiske dilemmaer... Noen lar masken falle idet de blir gift eller inngår i forhold og er utro over en lav sko. Spiller ingen rolle om det er fysisk eller psykisk (emosjonelt utroskap) Status ved inngått ekteskap: lav body count Jeg får mer respekt for en person som holder seg singel for å ligge rundt. Hadde ikke hatt noen utfordringer eller baktanker med å inngå i et slikt forhold, så lenge jeg opplever ærlighet og åpenhet. Trenger ikke å vite antall. Det er vannvittig mye dobbeltmoralisme og dobbeltstandard ute og går... Jeg unner alle mennesker sex! Anonymkode: e209d...2a3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er så mange etiske dilemmaer... Noen lar masken falle idet de blir gift eller inngår i forhold og er utro over en lav sko. Spiller ingen rolle om det er fysisk eller psykisk (emosjonelt utroskap) Status ved inngått ekteskap: lav body count Jeg får mer respekt for en person som holder seg singel for å ligge rundt. Hadde ikke hatt noen utfordringer eller baktanker med å inngå i et slikt forhold, så lenge jeg opplever ærlighet og åpenhet. Trenger ikke å vite antall. Det er vannvittig mye dobbeltmoralisme og dobbeltstandard ute og går... Jeg unner alle mennesker sex! Anonymkode: e209d...2a3 Høres ut som du glemmer en faktor: Ikke alle vil ha tilfeldig sex. Mange av de som ikke vil ha tilfeldig sex er også ute etter en partner som ikke har tilfeldig sex. Anonymkode: 87e77...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjæresten min er plaget av body counten min. Fra jeg var 18 til jeg ble 20 lå jeg med 24 stk. Det var for å få den toxice male validation og jeg hadde det absolutt ikke bra med meg selv. Hadde aldri noe fast. Alle var ons. Jeg er nå 23 og har ligget med 8 stk. Nr 7 (31) er eksen min og nr 8 (32) er min nåværende kjæreste. Hvordan kan jeg betrygge han at det ikke er meg i det hele tatt lenger? Anonymkode: 3891d...84b Nei men han får slå opp med deg da. Eller finne opp en tidsmaskin som gjør at han kan gå tilbake i tid, og ikke be deg ligge med alle de fyrene. Også ville dere trolig aldri blitt sammen. Sånn fixed. Det er aldri en garanti for at han vil akseptere din fortid uansett hvor mye du trygger han. Anonymkode: 82f16...e80 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Jeg forstod ikke helt dette her? Du har ligget med 24 eller 8 eller tilsammen? Hva er parantesene? En mann som spør om noe sånt kommer uansett aldri til å godta svaret uansett. Det eneste de vil høre er at man er jomfru, det neste blir å klage på at hun har for lav sexlyst og er dårlig i senga. Jeg har hatt sikkert ti ganger så mye sex som deg, bare med mange færre personer. Det gir ikke mening at det skal være så mye bedre. Anonymkode: 88bac...cb6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå