AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Skulle fått hele lønnen den 15.sept for innværende måned, fått kun lønn for perioden 1-15 sept. Resterende av lønnen får jeg 30 sept. Fikk aldri noe spørsmål om det var greit, heller ingen beskjed om dette eller hvorfor. jeg ringte regnskapsfører etter jeg så på lønnslippen at det var noe som ikke stemte.. han forklarte at jeg vil få neste betaling den 30 sept uten noe spesiell grunn, han sier jeg må høre med arbeidsgiveren min( lite firma med 4 stk) da jeg spurte arb.giver spiller han «dum» å sier han ikke vet hvorfor å at han skal høre med regnskapsfører.. men regnskapsfører har nok bare gjort det arbgiveren har gitt beskjed om.. all korrespodanse har foregått på mail for å være sikker på å få ting skriftlig. Det er god økonomi i firmaet så det har ikke noe med likviditet å gjøre.. er det lovlig å holde på slik egentlig? Hva bør jeg gjøre videre nå? jeg liker jobben min( til tross for en useriøs sjef) som har vært sur og barnslig etter jeg kom tilbake til jobb etter å vært sykemeldt et par uker i sommer… Anonymkode: 9044a...edd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Du har jo en annen tråd her om det samme, fikk du ikke svarene du ønsket deg? Anonymkode: 0fae0...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå