Suarez88 Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september (endret) Hei, Endret 18. september av Suarez88
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Da må du nesten velge? Om du klarer tanken på at hun har hatt en fortid. Stoler du på henne så vil dette gå fint. Anonymkode: 72ed7...677 1 1
Suarez88 Skrevet 16. september Forfatter #3 Skrevet 16. september Jeg stoler på henne, men jeg plages så utrolig av han. Han er bare et stort problem. Så mye jeg har måtte forholde meg til pga han der.
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Suarez88 skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det påvirker meg veldig i vårt forhold. Det er for mye for meg å forholde meg til. Uansett hvor godt man liker noen, så spiller omstendighetene og omgivelsene en stor rolle. Jeg hadde ikke giddet å bli en del av det der. Anonymkode: 95c8b...a1d 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Skrevet 16. september Hvorfor spiser de ofte middag sammen? Vil hun dette? Anonymkode: 39cbe...921 2
monican94 Skrevet 16. september #6 Skrevet 16. september da må du velge, velger du henne må du akseptere at han vil være endel av det du fmå forholde deg proft til tip barna er voksne. Klarer du ikke det må du heller la henne finne en som klarer det. Det fortjener hun. 2
Kålrota Skrevet 16. september #7 Skrevet 16. september Når du dater en med barn, kommer eksen med. Sånn er det bare, det må du forholde deg til. Du får stå trygt i at hun nå har valgt deg.
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Skrevet 16. september Suarez88 skrev (21 minutter siden): Hei, jeg skriver for å få litt innspill til min situasjon. Har fått ny kjæreste, vi har begge barn og det går veldig bra. Jeg har vært gift og henne i et langt forhold. Problemet mitt er at hennes eks er et skikkelig problem for meg. For det første så vet jeg så mye om han, han har bare skapt problemer. Har alkoholproblemer og har tatt andre ting. Sittet i fengsel, dratt inn barnevernet. Han kom hjem til henne og var små full. Sendte 60 mld. I tillegg så skal hun besøke moren og faren hans, noe jeg skjønner for det er besteforeldre til barnet hennes. Men, det plager meg så utrolig at hu skal dit. Fordi jeg må forholde meg til han og hans familie. Han skal alltid ha de på middag når hun har barnet og jeg er ikke komfortabel med det fordi han tydeligvis også liker henne enda. Pluss at jeg ser han ofte. Da jeg jobber i nærheten av der de begge bor. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det påvirker meg veldig i vårt forhold. Det er for mye for meg å forholde meg til. Henne i et langt forhold der gadd ikke jeg lese mer🤣 Anonymkode: 97025...af2
AnonymBruker Skrevet 16. september #9 Skrevet 16. september Suarez88 skrev (16 minutter siden): Jeg stoler på henne, men jeg plages så utrolig av han. Han er bare et stort problem. Så mye jeg har måtte forholde meg til pga han der. Jeg tenker at du må velge her, bite tennene sammen og vente på den dagen hvor barnet er så stort at han ikke er så aktiv del av livet deres mer, eller innse at det blir for mye, og tre tilbake. Han høres ut som han har alvorlige problemer ja, men har din partner gått i terapi eller fått selvinnsikt i hvorfor hun var sammen med ham så lenge? Destruktive forhold består av to personer. Hvis hun sliter med grensesetting så skjønner jeg at han flyter over på deres liv i stor grad. Anonymkode: 668d9...84d
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Skrevet 16. september Du har valgt en dame med bar mm fra tidligere forhold. Dette er en del av pakken. Jeg vil gi deg et råd, hvis du vil ha henne så biter du tennene sammen. Og for all del, ikke vær en taper som går rundt å snakker dritt om eksen hennes til alle som gidder å høre på. Anonymkode: 28044...c69
Suarez88 Skrevet 16. september Forfatter #11 Skrevet 16. september Det og spørre om hjelp, er det og være en taper?
Suarez88 Skrevet 16. september Forfatter #12 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har valgt en dame med bar mm fra tidligere forhold. Dette er en del av pakken. Jeg vil gi deg et råd, hvis du vil ha henne så biter du tennene sammen. Og for all del, ikke vær en taper som går rundt å snakker dritt om eksen hennes til alle som gidder å høre på. Anonymkode: 28044...c69 Det og spørre om hjelp, er det og være en taper?
AnonymBruker Skrevet 16. september #13 Skrevet 16. september Suarez88 skrev (4 minutter siden): Det og spørre om hjelp, er det og være en taper? Suarez88 skrev (3 minutter siden): Det og spørre om hjelp, er det og være en taper? Overse sånne ting. Fokuser på de som svarer deg ordentlig, finnes mange slags troll på nettet. Uansett bør du tre tilbake mentalt og finne ut om dette er noe du vil og klarer å være en del av slik det er i dag. Anonymkode: 668d9...84d
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Skrevet 16. september Kålrota skrev (31 minutter siden): Når du dater en med barn, kommer eksen med. Sånn er det bare, det må du forholde deg til. Du får stå trygt i at hun nå har valgt deg. Joda, men litt forskjell om eksen er en jovial fyr eller Julio Kopseng. Anonymkode: 95c8b...a1d 1 2
Kålrota Skrevet 16. september #15 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joda, men litt forskjell om eksen er en jovial fyr eller Julio Kopseng. Anonymkode: 95c8b...a1d Det er uansett faren til barna. Dritt om ekser vil man jo sannsynligvis uansett høre om fra ny partner, trikset er å ikke la det gjennomsyre relasjonen til barna. Det er vanskelig, og det må man ta med i beregningen når man dater en med barn.
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Skrevet 16. september Selv om nye partneren har barn og en x, skal du ikke finne deg i alt. Du kjenner dine grenser. Føler du grensene blir presset, så må du tenke deg godt om. Anonymkode: 39cbe...921
Suarez88 Skrevet 16. september Forfatter #17 Skrevet 16. september Kålrota skrev (7 minutter siden): Det er uansett faren til barna. Dritt om ekser vil man jo sannsynligvis uansett høre om fra ny partner, trikset er å ikke la det gjennomsyre relasjonen til barna. Det er vanskelig, og det må man ta med i beregningen når man dater en med barn. Hun dater jo også meg, jeg har to barn. Hun blir jo ikke satt i denne situasjonen. Man vil alltid høre noe om ekser ja, men ikke måtte forholde seg til sånne ting. Hadde det ikke vært for at jeg sa ifra om at hun må sette grenser for han så hadde ikke gjort det. Fordi hun blir redd for hvordan han tar det.
Kålrota Skrevet 16. september #18 Skrevet 16. september Da er ikke hun noe for deg, det er jo en ærlig sak. Det er det jeg mener, du må finne ut av om du orker totalpakka, for den er jo der uansett.
AnonymBruker Skrevet 16. september #19 Skrevet 16. september Suarez88 skrev (2 timer siden): Hei, jeg skriver for å få litt innspill til min situasjon. Har fått ny kjæreste, vi har begge barn og det går veldig bra. Jeg har vært gift og henne i et langt forhold. Problemet mitt er at hennes eks er et skikkelig problem for meg. For det første så vet jeg så mye om han, han har bare skapt problemer. Har alkoholproblemer og har tatt andre ting. Sittet i fengsel, dratt inn barnevernet. Han kom hjem til henne og var små full. Sendte 60 mld. I tillegg så skal hun besøke moren og faren hans, noe jeg skjønner for det er besteforeldre til barnet hennes. Men, det plager meg så utrolig at hu skal dit. Fordi jeg må forholde meg til han og hans familie. Han skal alltid ha de på middag når hun har barnet og jeg er ikke komfortabel med det fordi han tydeligvis også liker henne enda. Pluss at jeg ser han ofte. Da jeg jobber i nærheten av der de begge bor. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det påvirker meg veldig i vårt forhold. Det er for mye for meg å forholde meg til. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: c3475...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå