AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hva tenker dere om Toyota corolla hybrid? Jeg trenger en bil på ca den størrelsen, kjører mye by, og langtur i ny og ne. Vi er en voksen og en ungdom. Ønsker ikke el bil. Anonymkode: 6564a...573
Mardina Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Toyota generelt er veldig gode og driftsikre biler. Corolla er ikke noe unntak i så måte. Jeg har hatt 2 stk Corolla (en -97 modell og en -03 modell), begge gikk knirkefritt. Hvorfor ønsker du ikke elbil? Det er mange fordeler med det. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Mardina skrev (1 time siden): Toyota generelt er veldig gode og driftsikre biler. Corolla er ikke noe unntak i så måte. Jeg har hatt 2 stk Corolla (en -97 modell og en -03 modell), begge gikk knirkefritt. Hvorfor ønsker du ikke elbil? Det er mange fordeler med det. Jeg ønsker ikke el bil da jeg ikke har råd til en med tilfredsstillende rekkevidde, samt dårlig lademulighet hjemme. Anonymkode: 6564a...573
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (2 timer siden): Toyota generelt er veldig gode og driftsikre biler. Corolla er ikke noe unntak i så måte. Jeg har hatt 2 stk Corolla (en -97 modell og en -03 modell), begge gikk knirkefritt. Hvorfor ønsker du ikke elbil? Det er mange fordeler med det. Hva er det med dere elbilentusiaster som må inn i hver eneste tråd for å spørre om dette? Får dere vervepremie eller? 😅 Å forvente at alle skal redegjøre for hvorfor de ikke vil ha elbil er jo faktisk helt sykt. Anonymkode: 7ef08...5fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Corolla er bra biler med lite plunder. Fornuftig, og driftssikker. Men hvis du kjøper privat anbefaler jeg å få en faglig vurdering av bilen. Kontakt et bilverksted eller NAF og få de til å ta en sjekk. Det koster litt å , men det kan bli mye dyrere å kjøpe en dårlig bil, og oppdage det for seint. Selv om Toyota er gode biler, er det fullt mulig å ødelegge dem med dårlig vedlikehold, kollisjonsskader eller annet. Anonymkode: fb96c...7c7
Mardina Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva er det med dere elbilentusiaster som må inn i hver eneste tråd for å spørre om dette? Får dere vervepremie eller? 😅 Å forvente at alle skal redegjøre for hvorfor de ikke vil ha elbil er jo faktisk helt sykt. Anonymkode: 7ef08...5fc Det må da være lov å spørre, uten å bli halshugget 🙄
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Mardina skrev (59 minutter siden): Det må da være lov å spørre, uten å bli halshugget 🙄 Når spørsmålet stilles om et konkret merke/modell, så svarer man bare konkret på det. Så enkelt kan det gjøres! Anonymkode: 700ca...22b 1
Mardina Skrevet 15 minutter siden #8 Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Når spørsmålet stilles om et konkret merke/modell, så svarer man bare konkret på det. Så enkelt kan det gjøres! Anonymkode: 700ca...22b Og du kan heller ikke diktere hva folk skal skrive på et diskusjonsforum 🙄 Jeg svarte også på det ts spurte om, så jeg skjønner ikke hvorfor du hakker på meg 🤔
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #9 Skrevet 11 minutter siden Mardina skrev (4 minutter siden): Og du kan heller ikke diktere hva folk skal skrive på et diskusjonsforum 🙄 Jeg svarte også på det ts spurte om, så jeg skjønner ikke hvorfor du hakker på meg 🤔 Jeg påpeker bare. Anonymkode: 700ca...22b
Mardina Skrevet 9 minutter siden #10 Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg påpeker bare. Anonymkode: 700ca...22b Det er greit nok det. Men jeg er ikke den eneste som har foreslått elbil i disse trådene, så da får du arrestere andre også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå