Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å lage et kuponghefte til dama som julegave. Jeg tenkte kanskje 10 "kuponger". Dette er noen av tingene jeg har tenkt på:

• Kino som jeg betaler for
  • Middag på hennes yndlingsresturant som jeg betaler for
  • Fotmassasje
  • Hjemmelaget middag, hennes yndlingsrett som jeg lager
  • Overnatting på hotell et sted

Er noe sånt en god ide? 

Hun liker personlige gaver så jeg tenker at det kanskje er bedre enn ett smykke eller noe som hun kanskje ikke liker.

Tilbakemeldinger tas imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du passe på å gjennomføre, ha en plan på når de ulike tingene skal skje. Det er lett at slike kuponger bare blir liggende og da går du gitt henne papir.

• Liker 6
Skrevet
Kålrota skrev (24 minutter siden):

Da må du passe på å gjennomføre, ha en plan på når de ulike tingene skal skje. Det er lett at slike kuponger bare blir liggende og da går du gitt henne papir.

Det er helt riktig, jeg må gjennomføre. En plan trenger jeg vel ikke, men hvis hun bruker en kupong så må jeg bare gjøre det hun ber om :)

Skrevet

Jeg synes det høres fint ut, hadde blitt glad for det.

AnonymBruker
Skrevet

For en fin gave 🥰

Anonymkode: 03e6a...f06

Skrevet (endret)

Morsomt. Sleng på husvask også, så er du der 😂 

Nå ville disse tingene være forventet uansett da, men da har man i hvert fall "papir på det". 

Endret av Stor pike
Skrevet

Kjempefin gave! Enig med den over som sier at det viktigste er å gjennomføre, så ville kanskje laget 12 kuponger og skrevet at hun må bruke en pr måned, så blir det lettere å huske å bruke dem😁

• Liker 3
Skrevet

Ville unngått å ha med ting som du uansett skal bidra med, som husvask etc. Det må i såfall være ekstraordinære ting som gir henne glede. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
daemi skrev (14 minutter siden):

Det er helt riktig, jeg må gjennomføre. En plan trenger jeg vel ikke, men hvis hun bruker en kupong så må jeg bare gjøre det hun ber om :)

Jeg hadde elsket det!

Ville helst hatt 24 kuponger med fotmassasje jeg :D

Anonymkode: 4ca45...86b

Skrevet
BobbySocks skrev (7 minutter siden):

Ville unngått å ha med ting som du uansett skal bidra med, som husvask etc. Det må i såfall være ekstraordinære ting som gir henne glede. 

Absolutt! En kupong med "jeg tar en klesvask" er jo ikke en gave. Det er en selvfølge.
Nei, det må være noe hun blir glad for :)

• Nyttig 1
Skrevet
uglejenta skrev (14 minutter siden):

Kjempefin gave! Enig med den over som sier at det viktigste er å gjennomføre, så ville kanskje laget 12 kuponger og skrevet at hun må bruke en pr måned, så blir det lettere å huske å bruke dem😁

Det var en god ide :) Meningen blir jo borte hvis de ikke blir brukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde elsket det!

Ville helst hatt 24 kuponger med fotmassasje jeg :D

Anonymkode: 4ca45...86b

Gavekalender med fotmassasje i hver luke😃

Anonymkode: 05dc3...65d

AnonymBruker
Skrevet

Super ide, men ikke ha med middagslaging eller annet husarbeid. Det gjør du vel til vanlig uansett.

Anonymkode: b7208...5cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

fin gave men ikke som julegave eller bursdagsgave, det bør være ting du gjør uoppfordret ellers i året uten at hun får et kuponghefte på det tenker jeg.. For meg er det en oppfinnsom måte å spare seg selv for arbeidet med å finne en skikkelig fin gave til henne som betyr noe for henne og viser at du har lyttet og forstått hva hun ønsker seg alle de gangene hun har kommunisert dette.

Anonymkode: 6fb7c...c95

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Super ide, men ikke ha med middagslaging eller annet husarbeid. Det gjør du vel til vanlig uansett.

Anonymkode: b7208...5cb

Jeg skjønner hva du mener. Men med at jeg lager middag så tenker jeg at jeg skal gjøre alt. Hun skal bare ligge rett ut på sofaen og slappe av mens jeg ordner og serverer. Jeg skal være kokk, kelner og hele pakka. Litt mer enn at det bare er min tur til å lage mat. Hun skal bli servert og få service som om hun er på resturant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga min mann "en date" i mnd. Brukte 12 konvolutter som jeg skrev månedene på.

F.eks I januar konvolutten sto det at vi skulle på date på en fin restaurant på Gran Canaria. I juni konvolutten sto det at vi skulle på en trimdate til en vakker strand på en øy skulle til i juni.

Veldig gøy, men det ble noen mnd uten date fordi det ikke passet. 

Anonymkode: 2744e...722

Skrevet
daemi skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener. Men med at jeg lager middag så tenker jeg at jeg skal gjøre alt. Hun skal bare ligge rett ut på sofaen og slappe av mens jeg ordner og serverer. Jeg skal være kokk, kelner og hele pakka. Litt mer enn at det bare er min tur til å lage mat. Hun skal bli servert og få service som om hun er på resturant.

Rydde opp og da, håper jeg.

Skrevet
BobbySocks skrev (17 minutter siden):

Rydde opp og da, håper jeg.

Selvfølgelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...