AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Dere som kommer hjem fra jobb og skifter til koseklær/hjemmeklær. Sover dere også med de samme klærne eller bytter dere til pysj? Anonymkode: 7da6a...95b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Sover ikke med klær, nei. Anonymkode: 3b14f...3ba 5 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Sover kanskje med t-skjorten jeg bytter til men ikke joggebukse og genser Anonymkode: 806a6...735 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Sover helt naken 🙂. Kunne ikke tenkt meg å legge meg i klær jeg har brukt hele ettermiddagen/kvelden, nei. Anonymkode: 8dca8...f95 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Sover bare i trusen. På det kaldeste midtvinters hender det jeg tar på meg en nattkjole. Anonymkode: 75a87...077 1
enkefru Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Nei, nei... sover ikke i de klærne som jeg surrer rundt i hele kvelden 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Nei. Har andre koseklær til natta Anonymkode: 64c32...7c7
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Sover ikke med klær Anonymkode: 9c896...a10 2
Soft mann Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Dusjer og tar av alle klær når eg kommer fra jobb🤭. Er naken til eg skal på jobb igjen, eller ærend som må gjøres 1
micromaya Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Sover naken, det har jeg gjort i alle år. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Ingen klær i senga, utenom undertøy. Tar jeg en dupp på dagtid så bruker jeg sofaen - har aldri klær i senga, selv om jeg kun har gått inne med dem. Anonymkode: b020b...2f7 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som kommer hjem fra jobb og skifter til koseklær/hjemmeklær. Sover dere også med de samme klærne eller bytter dere til pysj? Anonymkode: 7da6a...95b Koseklær hjemme på denne årstiden er en vid genser og en tykkere strømpebukse da jeg "må" ha noe på føttene. Blir tatt av før senga selvfølgelig. Anonymkode: 63232...aa7 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Ja. Bytter til pysjbukse og t-skjorte når jeg kommer hjem og sover i de klærne. T-skjorten legges til vask neste morgen, pysjbuksene brukes en par-tre dager. Anonymkode: 4bc76...42a
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden Skifter alltid etter jobb eller hvis jeg har vært ute. Noen ganger til pysj, og da sover jeg i den om natten, andre ganger til joggebukse/shorts og en genser eller t-skjorte. Da skifter jeg før natten igjen. Anonymkode: 33bd5...392
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden Bytter til nattkjole type stor t-skjorte. Sover ikke med undertøy, området trenger luft. Anonymkode: 80536...104 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Bruker ikke klærne mine i senga nei. Sover uten klær, eventuelt med en ullnattkjole om det er veldig kaldt Anonymkode: 010df...73b 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Haha jeg har tidens mest idiotiske vane: Jeg går i koseklær på sagen når jeg er hjemme, skifter til pysj på kvelden, tar av meg pysj i sengen og sover i truser. Tar på meg pysj på morgenen, skifter til koselig osv.. har penere tøy når jeg skal ut eller venter besøk. Anonymkode: b5470...889
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden Får av meg jobbklær det første som skjer når jeg kommer hjem. Hvis jeg ikke skal vaske eller gjøre hagearbeid med engang da. Anonymkode: 75424...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå