AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Har barn med exen min som har dame og fått et nytt barn. Han sender runkevideoer og sier han vil ha sex. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 549af...8fd
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Blokker. Evt si han må holde opp! Anonymkode: 84d7d...4f7 5 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Screenshot, så blokkerer du han. Anonymkode: 76ada...b6f 2 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Jeg hadde tatt skjermopptak og sendt til dama hans! Etterpå sletta han fra snap. Ingen grunn til å ha han der! Dere kan kommunisere via sms eller epost om deres felles barn. Anonymkode: f42b1...664 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde tatt skjermopptak og sendt til dama hans! Etterpå sletta han fra snap. Ingen grunn til å ha han der! Dere kan kommunisere via sms eller epost om deres felles barn. Anonymkode: f42b1...664 Da kan hun selv bli anmeldt. Holder bare å ha den screenshotten(før blokkering), for han ser jo det. Han vil bli nervøs som faen, og hun vil sitte igjen med ganske stor makt. Anonymkode: 76ada...b6f 1 1
jor67 Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde tatt skjermopptak og sendt til dama hans! Etterpå sletta han fra snap. Ingen grunn til å ha han der! Dere kan kommunisere via sms eller epost om deres felles barn. Anonymkode: f42b1...664 Endret 9 timer siden av jor67
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da kan hun selv bli anmeldt. Holder bare å ha den screenshotten(før blokkering), for han ser jo det. Han vil bli nervøs som faen, og hun vil sitte igjen med ganske stor makt. Anonymkode: 76ada...b6f Hva så? Politet gjør ikke noe uansett. Anonymkode: f42b1...664 1
Snok1 Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har barn med exen min som har dame og fått et nytt barn. Han sender runkevideoer og sier han vil ha sex. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 549af...8fd Du kan anmelde ham?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Film med en annen telefon og send til dama hans. Er ikke verre enn det. Anonymkode: 723d8...bc2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Storsjarmør han der 😒 Anonymkode: ebc20...063
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #14 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har barn med exen min som har dame og fått et nytt barn. Han sender runkevideoer og sier han vil ha sex. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 549af...8fd Dette er seksuell trakassering og det er ulovlig. Du kan anmelde han, eller bare blokkere. Anonymkode: 82a8c...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå