Lille frk Tussi Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Er det flere enn meg som er sure/lei seg/deppa/sinte/forbanna? Få det ut her... Jeg er egentlig gretten/forbanna trist av mange grunner, men det er en lang historie... Kan vel nevne en liten bagatell som topper det hele: En gutt jeg kjenner som jeg har på MSN, kommenterte plutselig sitatet jeg hadde i "Personlig Melding": "Go ahead and talk about me, but I have some advice: Click your heels together and say "I need a life!"" med "Det er du som burte få deg et liv da lizm" "Jeg "Hvorfor det?" Han "Du har bilde av braceface på msn lizm( i motsetning til han, som har en racerbil som bilde, og et halvrasistisk sitat som personlige melding)" "og du snakker ikke så mye" Jeg: "er det galt å ikke snakke så mye?" "Han: "Nei men det er litt rart" Jeg: "Er det rart å ikke snakke så mye?" "Det er lizm ikke vanlig" På msn i forrige uke, da jeg hadde"Hvorfor gjør folk så mye jævlig mot hverandre?" måtte han si "Fordi de vil vel" Han har også ... plaget...det meg tidligere. Det er bare en bagatell, men en liten dråpe kan få begeret til å renne over.. Måtte bare få det ut:sinnatagg: En liten bagatell fra en liten jente i dårlig humør...
Gjest Frigg Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Kanskje unødvendig for meg å si dette, men siden jeg allerede har blitt misforstått en gang i dag (ehm), så tenker jeg at jeg sier: Blokker han! Seriøst, gjør det nå, ikke vent, og tenk, "nei, hun tar feil, jeg..." etc, med påfølgende unnskyldninger. Gjør det nå! Ok, så skal du se at du snart vil føle deg mye bedre når du slipper sånne sure msn-meldinger tikkende inn på pc'n når du sitter og aner fred og ingen fare. For å hjelpe på humøret skal jeg nå fortelle en vits: Ok, så er det ikke min vits, men den er morsom, ok, så forteller jeg den ikke så mye som jeg linker til den. Men den er morsom, lover, altså: http://www.start.no/tegneserier/m/
Gjest 2324 Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Det som er så genialt med MSN er at man kan blokkere de man ikke ønsker å snakke med.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Ja det er flere enn deg som er lei seg å deppa!!! Jeg er FRUSTRERT!!!! Har 6 eksamener på under 3 måneder og alle er så og si "gresk" for meg. Har dårlig økonomi for tida, stresser med skole, trening og på toppen av det hele gjøre husarbeid og rydde etter en rotete samboer. Ah, når skal dette ende...
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er også i svært dårlig humør for tida. Men det går seg nok til.
Lille frk Tussi Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2006 Kanskje unødvendig for meg å si dette, men siden jeg allerede har blitt misforstått en gang i dag (ehm), så tenker jeg at jeg sier: Blokker han! Seriøst, gjør det nå, ikke vent, og tenk, "nei, hun tar feil, jeg..." etc, med påfølgende unnskyldninger. Gjør det nå! Ok, så skal du se at du snart vil føle deg mye bedre når du slipper sånne sure msn-meldinger tikkende inn på pc'n når du sitter og aner fred og ingen fare. For å hjelpe på humøret skal jeg nå fortelle en vits: Ok, så er det ikke min vits, men den er morsom, ok, så forteller jeg den ikke så mye som jeg linker til den. Men den er morsom, lover, altså: http://www.start.no/tegneserier/m/ ← Takk =) Har blokket han nå... hade slettet ham fra lista, men ikke blokket ham har det vist seg... : S Den var morsom ja
Lille frk Tussi Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2006 Ja det er flere enn deg som er lei seg å deppa!!! Jeg er FRUSTRERT!!!! Har 6 eksamener på under 3 måneder og alle er så og si "gresk" for meg. Har dårlig økonomi for tida, stresser med skole, trening og på toppen av det hele gjøre husarbeid og rydde etter en rotete samboer. Ah, når skal dette ende... ← Uff da.. Håper det går bra på eksamenene dine
Gjest Frigg Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Takk =) Har blokket han nå... hade slettet ham fra lista, men ikke blokket ham har det vist seg... : S Den var morsom ja ← M er bare så morsom, altså! Og så tror jeg på den linken kommer det en ny stripe hver dag, eller man kan kikke tilbake på gamle striper! Hadde ikke engang tenkt på at M kunne finnes på nettet! Har lagt den til favoritter, så har jeg et sted jeg kan le hver dag! Ah, når skal dette ende... Jeg tror ikke det ender, men jeg tror det blir bedre etterhvert! (Selv om det ikke føles slik nå, det blir bedre!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå