Gå til innhold

MIA health og 16 ukers helse bootcamp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å se på "16 ukers..." fra tidligere, men ble ekstra glad når jeg så starten idag og det viste seg at MIA health/CERG er med på programmet, både for å måle fremgang og som sponsor! Ekstra gøy å se at en kan få med 16 ukers treningsprogram noe a la programmet sitt (tipper jeg) i appen. Flere som har tenkt til å hive seg med på det? Jeg er akkurat nå i ett annet treningsprogram over 12 uker (på uke 2), men har tenkt til å starte på den i MIA appen når den er overstått💪😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har gratisversjonen, så jeg får ikke åpnet.

Anonymkode: 68b2f...1e3

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve! 
Men er det sånn at man må starte på et visst tidspunkt hvis man skal være med fra begynnelsen? Dvs få treningsprogrammet fra uke 1?

Syns jeg så et sted at «nå er vi på uke 4.» Virker litt klønete hvis man må det. Da må jeg jo vente på at det starter fra begynnelsen igjen.

Anonymkode: 71368...dfd

AnonymBruker
Skrevet
Saima skrev (På 15.9.2025 den 20.39):

Jeg har pleid å se på "16 ukers..." fra tidligere, men ble ekstra glad når jeg så starten idag og det viste seg at MIA health/CERG er med på programmet, både for å måle fremgang og som sponsor! Ekstra gøy å se at en kan få med 16 ukers treningsprogram noe a la programmet sitt (tipper jeg) i appen. Flere som har tenkt til å hive seg med på det? Jeg er akkurat nå i ett annet treningsprogram over 12 uker (på uke 2), men har tenkt til å starte på den i MIA appen når den er overstått💪😊

Hvilket treningsprogram er du på?☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilket treningsprogram er du på?☺️

Digital PT via en app som heter Abel, som bl.a Feel24 bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...