AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september Jeg har en veldig god venninne som ringer meg når som helst på døgnet, gitt at barnet hennes ikke er der. Hun kan ringe meg hver eneste. Problemet er at, hun tar aldri opp telefonen hvis barnet hennes er hjemme. Det synes jeg er sykt irriterende fordi jeg selv har flere barn som skal leveres på skole og bhg, i tillegg til at jeg er i permisjon med baby. Skal jeg følge hennes måte, så kan vi i grunn aldri snakke sammen fordi jeg har barn rundt meg 24/7. Hva er det som gir henne retten til å ringe meg når hun vet at jeg er med mine barn når hun selv ikke tar opp telefonen når barnet hennes er tilstede? Anonymkode: b0004...49a
Seff Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Det synes jeg du skal spørre henne om. Men jeg skjønner godt at du synes det er irriterende. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september Akkurat det samme her, ungen blir sjalu og bråker, lager leven, plager mor og hopper på henne. Jeg har gitt opp, innser det går ikke an å ringes annet enn på dagen mens han er på skolen. Nytter ikke legge seg opp i oppdragelsen iallfall. Hun er alenemor, han er enebarn, de har vært vant til å ha det sånn i 7 år. Anonymkode: 85542...9ad
Christina82 Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg