AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Først må jeg si at jeg tar av meg hatten for de som er alene med barna å gjør sitt beste for dem. Men nå har jeg blitt kjent med en dame 39år og jeg er 43år. Har ingen barn men har fast jobb,hus,bil osv alt er i vater for min del. Daten er ufør,har gjeld,leier bolig osv. Hun har ingenting på stell og har 5 barn som har 2 fedre. Som jeg har forstått så nekter henne den ene BF samvær og BF nr 2 har gitt opp. Masse drama rundt henne. Virker som hun gjør dette for økonomien sin del og jeg er skeptisk til å høre fra henne at hun nekter samvær til den ene BF som har vert der i barnas liv heletiden før samlivsbruddet og etter bruddet. Ungenes alder 3 under 10 år og 2 ungdommer. Hun var også veldig på for å presentere meg for ungene føler at det gikk litt for fort. Hun holdt meg i hånda i går å la det ut på snapchat med babe som overskrift. Jeg ble helt paff å har ikke tatt det opp med henne enda. Er dette normalt? Vi har hatt sex og jeg har overnattet hos henne. Når jeg sov hos henne i helgen så dukket ene ungen på rommet å ropte pappa, men moren sa at det ikke er pappa men sa navnet mitt, ungen bare raste ut løpende av rommet. Følte at dette er ikke noe jeg ønsker å at det kanskje var feil av meg å sove over. Nå har jeg tenkt så mye og søker virkelig råd fra dere som har noen råd til meg. Vurderer virkelig å avslutte med henne fordi jeg føler at dette ikke er det jeg ønsker. Jeg er glad i barn men 5 barn er mye å ta til seg og føler at det er mye hun ikke forteller når det kommer til BF som har stevnet henne for å få samvær med side barn. Hjelp meg med litt råd please! Anonymkode: aad56...2f7
visp Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Du må jo ikke finne på å involvere deg i dette. Det er nesten så jeg tror du tuller? 39 10
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Bare å skygge banen spør du meg. Anonymkode: 4ceff...a11 6 6
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Alle som får 5 barn er jo gærne… hold deg unna. Anonymkode: 949a6...25b 5 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden visp skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke finne på å involvere deg i dette. Det er nesten så jeg tror du tuller? Nei dette er ikke noe tull. Anonymkode: aad56...2f7 3
visp Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei dette er ikke noe tull. Anonymkode: aad56...2f7 Hun tar seg ikke ordentlig av barna sine og det du følte da du lå over er helt riktig. Det er ikke greit å gjøre dette mot ungene. Det er bare et tidsspørsmål før du blir barnefar nr. 3 og dette er ikke et menneske du har lyst til å være knyttet til i så mange år framover. 11 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Du bruker i alle fall kondom. Plutselig er du også i fella. Anonymkode: 16cfd...ebe 3 5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Nei... Bare - nei! Jeg er selv sammen med en mann som har barn fra før, flere enn ett også, men det du beskriver? Er det faktisk sant, så er det bare å løpe.... Anonymkode: 316f7...1a1 7
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei... Bare - nei! Jeg er selv sammen med en mann som har barn fra før, flere enn ett også, men det du beskriver? Er det faktisk sant, så er det bare å løpe.... Anonymkode: 316f7...1a1 Jeg lyver ikke å har ingen grunn til det. Det som gjorde mest inntrykk på meg var når ungen ropte pappa å løp ut av rommet. Anonymkode: aad56...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Problemet her er ikke at hun har 5 barn, men at hun rusher det med deg og virker ikke som en stabil og god mor for barna sine.. Anonymkode: 66cab...1af 15 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du bruker i alle fall kondom. Plutselig er du også i fella. Anonymkode: 16cfd...ebe Ja det gjør jeg alltid. Anonymkode: aad56...2f7 1 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden Får flashback fra da jeg traff en mann med 3 barn, som også ville at ting skulle gå fortere enn hva jeg følte behagelig. At jeg skulle møte barna etter et kvarter, legge ut om oss på sosiale medier - og, alt sånt som jeg mener man skal ta det helt lugnt med. Alle sånne følelser bør du høre på. Erfaringene dine og kroppen prøver å fortelle deg noe når du kjenner på ubehag. Skulle ønske jeg hørte på det den gang, for plutselig ble det innvikla å bare dra - og, sårene da jeg endelig kom meg ut av det var ikke verdt det. Men, lærte litt da - det er da noe. Anonymkode: 08192...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet her er ikke at hun har 5 barn, men at hun rusher det med deg og virker ikke som en stabil og god mor for barna sine.. Anonymkode: 66cab...1af Akkurat det jeg mener også hun tok å rushet alt sammen at jeg ble helt paff i hode. Hun er i en forelskelses fase så hun tenker ikke klart synes jeg. Anonymkode: aad56...2f7 1
Sparkling_Pink Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden Hovedproblemet slik jeg ser det er at hun har det travelt med å få etablert en relasjon til deg. Alt det andre kan vise seg å være tegn på både uforskyldte og forståelige eller værre saker. Det er bare det at det vet du ikke enda. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får flashback fra da jeg traff en mann med 3 barn, som også ville at ting skulle gå fortere enn hva jeg følte behagelig. At jeg skulle møte barna etter et kvarter, legge ut om oss på sosiale medier - og, alt sånt som jeg mener man skal ta det helt lugnt med. Alle sånne følelser bør du høre på. Erfaringene dine og kroppen prøver å fortelle deg noe når du kjenner på ubehag. Skulle ønske jeg hørte på det den gang, for plutselig ble det innvikla å bare dra - og, sårene da jeg endelig kom meg ut av det var ikke verdt det. Men, lærte litt da - det er da noe. Anonymkode: 08192...9ea Takk ❤ dette rådet skal jeg ta til meg Anonymkode: aad56...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Er du fra vettet, mann? Så desperat er du vel ikke? Anonymkode: 4c2dd...c0e 4 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Sparkling_Pink skrev (Akkurat nå): Hovedproblemet slik jeg ser det er at hun har det travelt med å få etablert en relasjon til deg. Alt det andre kan vise seg å være tegn på både uforskyldte og forståelige eller værre saker. Det er bare det at det vet du ikke enda. De jeg tenker på meat er barna, kunne føle at ungdommen ikke følte seg behagelig når jeg var der. Siden hun tok all tiden å investerte det i meg. Beste er å komme seg unna fir barnas skyld. De fortjener ikke dette og jeg er veldig glad i barn. Mye hun ikke forteller det føler jeg i kroppen når vi snakker sammen. Alltid alle andres feil å ikke en eneste gang hun har tatt ansvar for noe handling. Anonymkode: aad56...2f7 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du fra vettet, mann? Så desperat er du vel ikke? Anonymkode: 4c2dd...c0e Jeg er ikke desperat, hun tok dette for fort å som jeg føker så blir dette forholde avsluttet i morgen, face 2 face. Anonymkode: aad56...2f7 4 2
Sparkling_Pink Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De jeg tenker på meat er barna, kunne føle at ungdommen ikke følte seg behagelig når jeg var der. Siden hun tok all tiden å investerte det i meg. Beste er å komme seg unna fir barnas skyld. De fortjener ikke dette og jeg er veldig glad i barn. Mye hun ikke forteller det føler jeg i kroppen når vi snakker sammen. Alltid alle andres feil å ikke en eneste gang hun har tatt ansvar for noe handling. Anonymkode: aad56...2f7 Aua. Enig. Det der føles trolig ikke godt. Stol på intuisjonen din, og det er alvorlig om hun ikke tar ansvar både for å være tilstede for barna eller for egne handlinger. Den sexen du hadde med henne høres slik sett ut som den kom for tidlig for din del. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå