Gå til innhold

Smerter i beinet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig plaget med smerter i beinet. Det begynner utenfor venstre hofte, stråler ned utvendig langs låret og legen og slutter øverst på foten. Det gjør så vondt at jeg våkner om natten og ikke får sove igjen. Trolig overbelastning, jeg går mye. Men er det noen som vet hva dette kan være, og om feks kortison eller betennelsesdempende kan være lurt? Det plager meg veldig 😔

Anonymkode: 85c02...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe sitter i hofta. Oppsøk kiropraktor. De kan garantert hjelpe deg

Skrevet

En veldig vanlig smertetilstand. Har hatt det slik i mange år etter graviditet med bekkenløsning. Jeg gikk til alt som var å finne av behandlere. Det som hjalp meg etter årevis med prøving og feiling var triggerball på baken. Det sitter gjerne i setemuskulaturen. Jeg legger en hard liten triggerball på flere punkter under baken. Dette er smertefullt, men utrolig effektivt. Kombinerer dette med styrketrening der mye fokus er på bein og glutes. En kiropraktor vil bruke triggerpunktbehandling ved å trykke på disse punktene. Anbefaler en tur til kiropraktor eller manuellterapeut slik at du får en undersøkelse og utelukker andre ting. De vil gjerne anbefale tøying og turer i ulendt terreng. Men spør også om triggerball veiledning der😊 

Skrevet

Gå til fysio/manuellterapeut 

Anonymkode: 057ac...154

Skrevet

Lumbalt skiveprolaps, med påvirkning av L5-nerven? Jeg ville begynt hos fastlegen. 
image.jpeg.9ac1b56026ce851d8e5606ab6e687950.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...