AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september Hadde et uhell hvor maten omtrent exploderte inne i ovnen ! Har prøvd med svamper , jif ovn og grill rens , grønnsåpe og 10 mikro fiber kluter og jaa ?! Hva mer 😂 På bildene ser det ille ut men det er enda verre i virkeligheta 🥵 noen gode tips ? Noen som har hatt en ovn som ser så der ille ut og som faktisk klarte å fikse den ? 😄 Anonymkode: b54d9...95d
MarianneE Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Har du prøvd vidunderkrem fra csoap? https://csoaps.com/collections/bestselgere/products/vidunderkrem#0
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september Dette gjør du på eget ansvar, men ovnen min var ordentlig fastbrent etter forrige eier. Prøvde alle midler, inkludert det med salmiakk over natta (ikke prøv!). Men det som fjernet absolutt alt er pimpstein. Skrubbet med såpe og absolutt alt ble borte, uten å riper. NB, ikke slik som til føtter. Kjøpte min på Normal, men den ser slik ut https://www.hjemsol.no/products/strong-cleaning-pumice-stone-10-pcs?variant=44363247648939 Anonymkode: 1f131...67b
Stjertmeis Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Plumbo grill- og ovnsrens er skummelt effektiv. Jeg vart nesten redd jeg burde ha verneutstyr da jeg så hvor godt den virka 😅
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Skrevet 16. september Hvor lenge lot du jif ovn og grill virke? Jeg bruker bare det, men sprayer på rikelig og lar den virke mye lengre enn det som står på flaska. På flekker som sitter ekstra godt bruker jeg skrape i tillegg. Anonymkode: 3773a...5f8
Million Skrevet 16. september #6 Skrevet 16. september Bruker du ovnsrens som den fra JIF, spray på og la det virke minst et par timer. Mye lenger enn det står på flaska iallfall. Og så, når det er tid for å vaske, vasker du vekk så mye du klarer med en fuktig microfiberklut, og det siste av det fastbrente som da er igjen lar seg skrape vekk med en vanlig ovnsskrape som denne på bildet nedenfor. De fås kjøpt overalt, Kitch'n, Jula, Biltema, Clas Ohlson, osv. Gikk over min ovn tidligere i sommer og gjorde det på denne måten. Den ble skinnende blank og ren igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Skrevet 16. september Million skrev (4 minutter siden): Bruker du ovnsrens som den fra JIF, spray på og la det virke minst et par timer. Mye lenger enn det står på flaska iallfall. Og så, når det er tid for å vaske, vasker du vekk så mye du klarer med en fuktig microfiberklut, og det siste av det fastbrente som da er igjen lar seg skrape vekk med en vanlig ovnsskrape som denne på bildet nedenfor. De fås kjøpt overalt, Kitch'n, Jula, Biltema, Clas Ohlson, osv. Gikk over min ovn tidligere i sommer og gjorde det på denne måten. Den ble skinnende blank og ren igjen. Du må bare bruke denne på glasset da, ikke resten av ovnen... Anonymkode: 7c987...9dc
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde et uhell hvor maten omtrent exploderte inne i ovnen ! Har prøvd med svamper , jif ovn og grill rens , grønnsåpe og 10 mikro fiber kluter og jaa ?! Hva mer 😂 På bildene ser det ille ut men det er enda verre i virkeligheta 🥵 noen gode tips ? Noen som har hatt en ovn som ser så der ille ut og som faktisk klarte å fikse den ? 😄 Anonymkode: b54d9...95d Har du ikke pyrolyseprogram? Anonymkode: 7c987...9dc
Million Skrevet 16. september #9 Skrevet 16. september (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må bare bruke denne på glasset da, ikke resten av ovnen... Anonymkode: 7c987...9dc Neida. Holder du den i riktig vinkel, kan du bruke den inni ovnen også. Ble ingen riper av det, blank og fin inni min ovn. Ingen hakking og sånn, bare forsiktig skraping med riktig vinkel på barberbladet. Endret 16. september av Million
AnonymBruker Skrevet 17. september #10 Skrevet 17. september Jøss så mange gode tips 😄 Hvis jeg ikke nå får den rein så vet ikke jeg 😂 1000Takk til dere alle ☺️ Anonymkode: b54d9...95d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå