AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei Hva gjør dere med klær som dere har brukt et par ganger, og som ikke er rene nok til å settes tilbake i skapet, men heller ikke så skitne at de kan vaskes? Vi har ikke så mye plass på badet til å sette opp knagger. Det har blitt en vane at jeg henger dem på døren til tørketrommelen, men det ser ikke pent ut. Jeg vet heller ikke hvor jeg skal gjøre av de klærne. Hvordan gjør dere det hjemme hos dere? Anonymkode: 8afd7...0d7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Legger det på en stol Anonymkode: 3cb50...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Er de brukt flere ganger ville jeg vasket dem og hengt dem i skapet. Ihvertfall om det er feks penklær jeg ikke bruker ofte Anonymkode: 85e09...353 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Kategorien finnes ikke her. Klær henges tilbake i skapet eller vaskes Anonymkode: 308d9...def 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Hva med en stumtjener? Bare slenge det over en sånn for da henger de hvertfall lett tilgjengelig og kommer opp av gulvet 😅 ikke det beste tipset jeg vet …men jeg selv har en stum tjener på soverommet mitt i et hjørne så henter jeg der… Anonymkode: 59b7e...e53
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Legger det bare til vask. Unntaket er; blazere og store gensere, de henger i skapet, så henger det bare tilbake. En joggedress eller kjole for hjemmebruk, en bh.. so jeg skal bruke dagen etter. Henger det på kanten av badekaret, og tar det på igjen dagen etter. Anonymkode: a2841...fa8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Jeg vasker det. Gidder ikke å ha masse klær liggende/hengende. Anonymkode: 42abc...498 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Prøver å bli flinkere til å ikke vaske klær for ofte, men å bli flinkere til å bruke de flere ganger før vask. Det havner nok først på gulvet ved sengen på soverommet, eller i hjørnet på badet. Har i det siste begynt å henge det ut til lufting - og så hengt det tilbake i klesskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Over skapdørene på klesskapet på soverommet. 😅 Anonymkode: 12db2...b06
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Bare slenger det fra meg på kommoden eller en stol. Anonymkode: 3be44...7ad
Frida Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Henges eller legges på en stol på soverommet.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden På stolen eller fotenden av senga. Anonymkode: 82a6d...ae3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Tar en økt innimellom der noe går inn igjen i skapet, og noe i skittentøyskurven. Selv om klærne er brukt, er de ikke nødvendigvis skitne. Er det flekker eller lukt går de uansett rett i skittentøyskurven. Anonymkode: d703e...4a7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Over en stol på soverommet, eller på knagger på soveromsdøren. Nyvasket i skap, skittent i skittentøykurv. Jeg liker ikke å henge brukte klæri skapet. Da må det være at jeg brukte det i knapt et par timer og ombestemte meg Anonymkode: 93d1f...de1
Gulline Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Jeg vasker alt etter en gangs bruk. Leste en gang om lukt fra voksne kvinner, og som kommer fra klærne og da fikk jeg panikk. Klærne jeg bruker på jobb vaskes hver dag, inneklærne mine henger på en knagg på badet så det er lett å skifte rett etter jobb. Disse vaskes et par ganger ukentlig. Ullgensere legges inn i skapet etter bruk, de vaskes selvsagt ikke daglig. Truser legges i en egen liten dunk og disse vaskes for seg selv på 60 grader. Orker ikke tanken på gammeldame-duft fra denne damen 😅
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden slenges oppå kleskommoden på soverommet. Anonymkode: a090b...e75
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Er det synlig møkkete eller lukter legges det på vask. Hvis ikke brettes det og legges/henges tilbake på sin faste plass i skapet fram til neste gang jeg skal bruke det. Anonymkode: f3dcf...127
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Jeg bretter pent og legger på benken på vaskerommet eller oppå kommoden på soverommet. Synes det hjelper mye at de er pent brettet, fremfor å ligge i en haug eller henge rundt omkring og lage «visuell støy» i rommet. Anonymkode: 6dbf0...962
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden Klarer ikke legge/henge brukte klær som skal brukes igjen, tilbake i skapet. De henges på en sånn trestige som står på badet. Blir det for fullt, tar jeg et raid og vasker alt. Anonymkode: 145e2...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå