AnonymBruker Skrevet 23. september #41 Skrevet 23. september Skifter truse og sokler hber dag og dusjer hver dag. BH ofte men ikke hver dag. Andre klær brukes mye lengre. Rettere sagt, jeg bytter klær gjerne hver dag, men jeg vasker dem ikke mellom hver bruk. Jeg henger dem litt til lufting. Jeg har mange "halvbrukte" klær til enhver tid. Ulike klær som er brukt men ikke skitne. Anonymkode: 1d1bf...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #42 Skrevet 24. september Bytter truse, sokker og t-skjorte hver dag. Bh etter 2-4 dager. Resten varierer, men med små barn blir det fort flekker. Kan skifte to ganger daglig, kan skifte to ganger ukentlig Anonymkode: d5cd1...4a6
AnonymBruker Skrevet 24. september #43 Skrevet 24. september Er hjemmeværende, trener/svetter ikke, bruker truseinnlegg, og dusjer bare annenhver dag. Har ikke behov av å bytte undertøy/sokker hver dag. Anonymkode: fd61e...aca
AnonymBruker Skrevet 26. september #44 Skrevet 26. september Man har som regel normal hygene selv om man er hjemme værende Anonymkode: e5c30...736 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #45 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 18.44): Her må alle tenke seg om hva de svarer for det sitter troll klar med "spyfjes"og "grisenavn"til den som ikke skifter klær ti ganger om dagen. Anonymkode: 32766...b52 Er vel ingen som skifter klær ti ganger om dagen 😂 forskjell på å barbere seg og skjære av seg hue! Anonymkode: 1fb79...36e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #46 Skrevet 4. oktober Her bytter jeg klær hvis de er blitt skitne. Anonymkode: 169f2...5fd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #47 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 18.08): Er vel ingen som skifter klær ti ganger om dagen 😂 forskjell på å barbere seg og skjære av seg hue! Anonymkode: 1fb79...36e Jo tenåringer og unge voksne Anonymkode: 169f2...5fd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #48 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 18.35): Dere som er hjemmeværende av en eller annen grunn (permisjon, sykemeldt, småbarn osv) bytter dere klær daglig?? Vi er i småbarnsfasen og jeg vil være et par år hjemme med barna. Da vi hadde baby og jeg ammet måtte overdelen settes til vask daglig mens buksen kunne jeg bruke flere ganger. Nå som den amme perioden er over hender det jeg går med samme Tskjorte/overdel 2-3 dager før jeg bytter. Er dette innafor ? Hva mener dere? Anonymkode: 8cad2...bca Som jeg har sagt i andre tråder med samme tema - jeg er veldig gammeldags når det kommer til klær. Jeg har uteklær og hjemmeklær. Hjemmeklærne bruker jeg til de blir skitne (svette eller flekkete), og da legges de til vask. Av og til bytter jeg daglig, av og til kan de brukes 2-3 dager, det kommer an på aktivitetsnivået i løpet av dagene. (Undertøy byttes selvsagt daglig) Anonymkode: 69212...e90
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #49 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Som jeg har sagt i andre tråder med samme tema - jeg er veldig gammeldags når det kommer til klær. Jeg har uteklær og hjemmeklær. Hjemmeklærne bruker jeg til de blir skitne (svette eller flekkete), og da legges de til vask. Av og til bytter jeg daglig, av og til kan de brukes 2-3 dager, det kommer an på aktivitetsnivået i løpet av dagene. (Undertøy byttes selvsagt daglig) Anonymkode: 69212...e90 Hvorfor bytte undertøy hver dag om det ikke er skittent og man bare er hjemme? Går fint an to dager. Anonymkode: fd61e...aca
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #50 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor bytte undertøy hver dag om det ikke er skittent og man bare er hjemme? Går fint an to dager. Anonymkode: fd61e...aca Fordi jeg heller velger å bytte undertøy fremfor å bruke truseinnlegg hver dag. Anonymkode: 69212...e90
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #51 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg heller velger å bytte undertøy fremfor å bruke truseinnlegg hver dag. Anonymkode: 69212...e90 Men truseinnlegg vaskes ikke, det blir jo undertøyet, så mer vask da.. Anonymkode: fd61e...aca
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #52 Skrevet 5. oktober Jeg bruker alltid overklær flere dager om de ikke blir flekkete, skrukkete eller lukter; hjemme eller jobb. Bukser, skjørt, kjoler, gensere, skjorter, ulltøy. Bytter undertøy og sokker hver dag. Når jeg kommer hjem fra jobb, bytter jeg alltid av jobbklær og henger dem pent opp. Tar på hjemmeklær som er kosebukse eller shorts, t-skjorte, eller kosegenser. Koseklærne brukes også flere dager om de ikke blir flekkete eller lukter. Jeg driver ikke på med ting som gjør meg veldig møkkete. Å vaske alle klær etter 1 gangs bruk vil bare slite unødig på klærne, øke forurensing og strømforbruk unødig, og øke arbeidsmengden rundt klesvask unødig. Jeg har nok husarbeid å drive med om jeg ikke skulle vaske nesten rene klær også. Anonymkode: 6128d...422
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #53 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men truseinnlegg vaskes ikke, det blir jo undertøyet, så mer vask da.. Anonymkode: fd61e...aca Det er mer luftig uten truseinnlegg. Bedre for underlivet å bytte truser hver dag. Og bedre for miljøet. Truser er små så øker ikke på klesvasken så mye. Anonymkode: 6128d...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå