AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #1 Skrevet i går, 16:07 Jeg er kvinne og nærmer meg 50 og av en eller annen grunn begynner jeg å lure på hvordan sexlivet vårt vil være ettersom vi blir eldre. Jeg tenker jo nå at jeg har lyst til å fortsette å ha et aktivt sexliv. Dere som er 50+ kan dere si noe om dette har forandret seg? Blir dere like lett tent, er dere like interessert i sex, har dere like ofte sex (dere som er i forhold), strever dere med ting som impotens, manglende lyst eller annet? Fortell gjerne om dere er mann eller kvinne og nøyaktig alder. Anonymkode: 775d0...24f
lh45 Skrevet i går, 16:12 #2 Skrevet i går, 16:12 Tenning og lyst er der men evnen med ereksjon er nærmest borte. Sannsynlig grunnet mye hjertemedisin de siste 20-23 årene. M71
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #3 Skrevet i går, 16:18 Vi er i 60-årene, bor ikke sammen, så gjennomsnittlig blir det vel ca en gang om dagen. Anonymkode: f32d7...8a2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #4 Skrevet i går, 16:37 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi er i 60-årene, bor ikke sammen, så gjennomsnittlig blir det vel ca en gang om dagen. Anonymkode: f32d7...8a2 Du er innom daglig? Anonymkode: b9f03...674
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #5 Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er innom daglig? Anonymkode: b9f03...674 Nei, 3-4 dager i uken. Og da blir det minst to ganger om dagen. Anonymkode: f32d7...8a2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #6 Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er kvinne og nærmer meg 50 og av en eller annen grunn begynner jeg å lure på hvordan sexlivet vårt vil være ettersom vi blir eldre. Jeg tenker jo nå at jeg har lyst til å fortsette å ha et aktivt sexliv. Dere som er 50+ kan dere si noe om dette har forandret seg? Blir dere like lett tent, er dere like interessert i sex, har dere like ofte sex (dere som er i forhold), strever dere med ting som impotens, manglende lyst eller annet? Fortell gjerne om dere er mann eller kvinne og nøyaktig alder. Anonymkode: 775d0...24f Jeg er ikke 50+, men såpass nærme at jeg svarer uansett. Jeg er mann 48. Jeg er absolutt ikke like «interessert» i sex som da jeg var yngre. Men for meg er ikke dette noe som plutselig kom nå nylig. Jeg har aldri vært «veldig interessert» i sex. Men altså mindre nå en da jeg var yngre. Det skal mye mer til for at jeg får lyst. Da jeg var helt ung, så kunne jeg bli kåt av å bla i en Ellos-katalog. I dag skal det betraktelig mer til. Nei. Jeg og kona som har vært sammen i godt over 20 år, har ikke like ofte sex som vi hadde de første årene. Vi var i 20 årene da vi ble sammen. Vi strever ikke med hverken lyst eller potens. Vi er begge i det store og hele særdeles avslappet når det kommer til sex, frekvens osv. Har aldri vært veldig viktig for oss. Anonymkode: 6a738...136 2
Snok1 Skrevet i går, 16:52 #7 Skrevet i går, 16:52 Vi er i begynnelsen og slutten av femtiårene. Vi bruker tiden godt når vi er sammen da vi mener sex er viktig for oss begge og for forholdet. Vi opplever begge at vi utvikler oss seksuelt og at vi holder oss i flytsonen. Sex gir oss stor nytelse og knytter oss intimt sammen som par.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #8 Skrevet i går, 17:33 Dame på 55. Har null sexlyst Anonymkode: 06c2f...832
Illuminatum Skrevet i går, 17:38 #9 Skrevet i går, 17:38 60 her og fortsatt er lysten der og stort sett evnen også
AnonymBruker Skrevet i går, 17:42 #10 Skrevet i går, 17:42 For de aller fleste faller lysten med tiden. Dette er en naturlig følge av kroppslig og mental aldring, og hvis forholdet i tillegg har vart lenge, stimulerer det ikke libido akkurat. Anonymkode: b7991...7a4 2
Soft mann Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden lh45 skrev (8 timer siden): Tenning og lyst er der men evnen med ereksjon er nærmest borte. Sannsynlig grunnet mye hjertemedisin de siste 20-23 årene. M71 Det finnes jo veldig gode preparater for ereksjon i dag. Er det inge som virker for deg?
Soft mann Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er kvinne og nærmer meg 50 og av en eller annen grunn begynner jeg å lure på hvordan sexlivet vårt vil være ettersom vi blir eldre. Jeg tenker jo nå at jeg har lyst til å fortsette å ha et aktivt sexliv. Dere som er 50+ kan dere si noe om dette har forandret seg? Blir dere like lett tent, er dere like interessert i sex, har dere like ofte sex (dere som er i forhold), strever dere med ting som impotens, manglende lyst eller annet? Fortell gjerne om dere er mann eller kvinne og nøyaktig alder. Anonymkode: 775d0...24f Eg ble skilt for vel2 år siden. Har funnet meg en kjærest, vi er nett som 18 åringer nå🤭 har vert utfordringer med🍆 men virker bra nå😅 M57
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er kvinne og nærmer meg 50 og av en eller annen grunn begynner jeg å lure på hvordan sexlivet vårt vil være ettersom vi blir eldre. Jeg tenker jo nå at jeg har lyst til å fortsette å ha et aktivt sexliv. Dere som er 50+ kan dere si noe om dette har forandret seg? Blir dere like lett tent, er dere like interessert i sex, har dere like ofte sex (dere som er i forhold), strever dere med ting som impotens, manglende lyst eller annet? Fortell gjerne om dere er mann eller kvinne og nøyaktig alder. Anonymkode: 775d0...24f Jeg grublet på det samme som 42 åring🫡 Da var jeg så godt som seksuellt død.. Alle som har barn vet nok at oppvekst og oppfølging stjeler en mye av sexlivet, men barna blir jo prioritert mest.. Og vi "glemte" på en måte å ha sex. Før barna var lykken sex, nå ble barna vår lykke❣️ Er dette gjenkjennbart?🫡 Etter råd fra min fastlege, var trening, vektnedgang og knipeøvelser redningen min. Både helsa og sexlysten spratt i været, og jeg ble superpositiv og så lyst på livet igjen. Kjærringa fikk en "ny" mann, men nå "slet" vi med ulik sexlyst.. Årsaken hennes var at hun hadde "fått" tiltrekning til kvinner, så det ble et brudd i enighet og forståelse. Men hun var "vrien" i samlivet, hun nektet meg ting som ikke er normalt.. Så hun stjal mye av "luften i livet", som gjorde meg oppriktig glad. Jeg er super happy som singel, og føler på friheten av å velge selv hva jeg vil.. og det gir også mye sexlyst har jeg merket meg, for senga knirker mye mere nå🥰 Mann: 57 år (Metabolsk alder: 40 år) Som ser lyst på fremtiden😅 1
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi er i 60-årene, bor ikke sammen, så gjennomsnittlig blir det vel ca en gang om dagen. Anonymkode: f32d7...8a2 Særbo er tingen👏❣️ Så slipper dere å krangle om kasseroller og dele hunden i to, ved et evt. brudd😅
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden K, begynnelsen av femtiårene her. Jeg er singel nå, men i mitt siste forhold mistet jeg helt lysten fordi vi rett og slett hadde dårlig sex. Han slet med potensen, hadde liten.. og var mest opptatt av analsex. Jeg fikk ikke én ordentlig orgasme de årene vi var sammen, og jeg kjente til slutt at vi like gjerne kunne droppe både sexen og forholdet. Jeg ble veldig bekymret for at lysten skulle være helt borte. Har ikke møtt noen ny mann ennå, men opplever nysgjerrighet og en form for tenning når jeg treffer på menn som fanger interessen. Så for min del tror jeg lysten absolutt er til stede om kjemien ellers stemmer :). Anonymkode: a2f76...a8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden M50. Ingen forandring de siste årene her. Kuken står som et spett hver morgen og jeg er like tent på kona som før. Kunne fint hatt sex hver dag, men dessverre er det verre med hennes lyst. Så det blir dessverre ikke mer enn 1-2 ganger pr mnd., men tror ikke det har noe med hennes alder å gjøre. Anonymkode: 201bb...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dame på 55. Har null sexlyst Anonymkode: 06c2f...832 Samme her Anonymkode: ae607...303
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): M50. Ingen forandring de siste årene her. Kuken står som et spett hver morgen og jeg er like tent på kona som før. Kunne fint hatt sex hver dag, men dessverre er det verre med hennes lyst. Så det blir dessverre ikke mer enn 1-2 ganger pr mnd., men tror ikke det har noe med hennes alder å gjøre. Anonymkode: 201bb...8f7 Er hun ikke tent på deg? Anonymkode: 3317e...356 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Jeg grublet på det samme som 42 åring🫡 Da var jeg så godt som seksuellt død.. Alle som har barn vet nok at oppvekst og oppfølging stjeler en mye av sexlivet, men barna blir jo prioritert mest.. Og vi "glemte" på en måte å ha sex. Før barna var lykken sex, nå ble barna vår lykke❣️ Er dette gjenkjennbart?🫡 Etter råd fra min fastlege, var trening, vektnedgang og knipeøvelser redningen min. Både helsa og sexlysten spratt i været, og jeg ble superpositiv og så lyst på livet igjen. Kjærringa fikk en "ny" mann, men nå "slet" vi med ulik sexlyst.. Årsaken hennes var at hun hadde "fått" tiltrekning til kvinner, så det ble et brudd i enighet og forståelse. Men hun var "vrien" i samlivet, hun nektet meg ting som ikke er normalt.. Så hun stjal mye av "luften i livet", som gjorde meg oppriktig glad. Jeg er super happy som singel, og føler på friheten av å velge selv hva jeg vil.. og det gir også mye sexlyst har jeg merket meg, for senga knirker mye mere nå🥰 Mann: 57 år (Metabolsk alder: 40 år) Som ser lyst på fremtiden😅 Jeg tror det er veldig veldig vanlig å legge sexlivet på "hylla" i 30- og tidlig 40-årene grunnet barn. Kjenner meg igjen I dette personlig om fra samtaler med de fleste vennene mine Anonymkode: e2928...83b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå