AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:07 #1 Skrevet mandag kl. 15:07 En på jobben ser ut til å klare alt og kjøper seg ting hele tiden. Hun ble også lagt an på av en fyr og hun ser ut til å gjøre det så bra. Syns det er irriterende og virker veldig skrytete. Til slutt kommenterte jeg på at nesen hennes var skjev, fordi det var sant og tror hun trenger å jekke seg ned. Med det svarte hun med: «har hørt at menn som kommenterer på andre kvinners utseende har liten pikk?» også lo hun godt. Selvom det ikke er sant og syns det var veldig frekt, vurderer jeg å ta det videre med sjefen. Hva er deres tanker om dette? Anonymkode: f362e...ea8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:08 #2 Skrevet mandag kl. 15:08 At du kaster stein i glasshus. Anonymkode: cce1b...a91 23 12
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:13 #3 Skrevet mandag kl. 15:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til slutt kommenterte jeg på at nesen hennes var skjev, fordi det var sant og tror hun trenger å jekke seg ned Ehh.... du tuller og troller nå? Om du ikke tuller og troller: Du bør melde deg på kurs i sosial kompetanse Anonymkode: 3b34e...009 15 11
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:15 #5 Skrevet mandag kl. 15:15 Det var jo DU som var frekk. Hun svarte bare tilbake. Ville du at hun skulle få alvorlige problemer med selvbildet siden du sa det? Hun burde melde deg, ikke motsatt. Anonymkode: 4e3b1...5f0 7 3
SPOCA Skrevet mandag kl. 15:17 #6 Skrevet mandag kl. 15:17 Du var frekk, og reagerer på at hun var frekk? Er det mulig.(..) 6 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:25 #7 Skrevet mandag kl. 15:25 Så du startet med å kommentere nesen hennes fordi du syntes hun trengte å ‘jekkes ned’, og da hun svarte bedre enn du noen gang kunne drømt om, vurderer du å løpe til sjefen? Gratulerer, du har nettopp oppfunnet begrepet selvskutt skivebom. Hvis du ikke tåler at noen svarer på et personangrep, så er kanskje ikke kontorlandskapet stedet for deg. Prøv sjakk mot deg selv i et tomt rom – der får du både vinne og tape uten å bli såret. Anonymkode: 63d22...8dc 5 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:27 #8 Skrevet mandag kl. 15:27 Hvorfor vil du jekke ned andre mennesker? Dårlig selvbilde? AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En på jobben ser ut til å klare alt og kjøper seg ting hele tiden. Hun ble også lagt an på av en fyr og hun ser ut til å gjøre det så bra. Syns det er irriterende og virker veldig skrytete. Det har jo ikke engang noe med jobben å gjøre, så hvorfor det irriterer deg er et mysterium. Anonymkode: 863c7...655 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:26 #9 Skrevet mandag kl. 22:26 Og folk biter på Anonymkode: c9624...f2f 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:35 #10 Skrevet tirsdag kl. 05:35 Send henne et bildebevis på at du ikke har liten pikk? Men sjekk reglene på jobben først. Anonymkode: 060a0...02a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 17.07): En på jobben ser ut til å klare alt og kjøper seg ting hele tiden. Hun ble også lagt an på av en fyr og hun ser ut til å gjøre det så bra. Syns det er irriterende og virker veldig skrytete. Til slutt kommenterte jeg på at nesen hennes var skjev, fordi det var sant og tror hun trenger å jekke seg ned. Med det svarte hun med: «har hørt at menn som kommenterer på andre kvinners utseende har liten pikk?» også lo hun godt. Selvom det ikke er sant og syns det var veldig frekt, vurderer jeg å ta det videre med sjefen. Hva er deres tanker om dette? Anonymkode: f362e...ea8 Jeg skjønner at du opplevde svaret hennes som frekt. Samtidig er det lurt å tenke på hva som trigget situasjonen. Når man kommenterer noens utseende, selv om det er sant, kan det lett oppfattes som et stikk, og da er det ikke så rart om hun svarte spisst tilbake. Jeg ville nok ikke tatt det videre med sjefen, men heller sett på hvordan dere kan unngå slike kommentarer fremover. Det er som regel bedre å heve seg over det enn å dra det ut. Anonymkode: 6147a...68b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Vel hva skulle hun sagt? Hun er åpenbart en du ikke peller på nesen. Tenk deg om du før du prøver å rive ned andre mennesker neste gang Anonymkode: ae3f1...819 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Hvorfor dro du ikke bare ned buksa for å vise henne? Anonymkode: 649e8...9b0
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Jepp, nok en tulletråd Anonymkode: 8b409...24a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Når du er dum nok til å kommentere andre sitt utseende så kan du ikke klage over et motsvar. Hadde du hatt en stor pikk så hadde du ikke tatt kommentaren så hardt at du ville vurdert å gå til sjefen for å sutre. Anonymkode: 10808...61d 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Du fikk svar på tiltale. Anonymkode: 68ae0...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Nok et innlegg hvor TS blir pepret med kritikk! Blir dere ikke lei av alle denne sinnsyke hakkingen deres? Få dere et liv! Anonymkode: cdced...a2c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 17.07): En på jobben ser ut til å klare alt og kjøper seg ting hele tiden. Hun ble også lagt an på av en fyr og hun ser ut til å gjøre det så bra. Syns det er irriterende og virker veldig skrytete. Til slutt kommenterte jeg på at nesen hennes var skjev, fordi det var sant og tror hun trenger å jekke seg ned. Med det svarte hun med: «har hørt at menn som kommenterer på andre kvinners utseende har liten pikk?» også lo hun godt. Selvom det ikke er sant og syns det var veldig frekt, vurderer jeg å ta det videre med sjefen. Hva er deres tanker om dette? Anonymkode: f362e...ea8 Morsom dame, kjapp i replikken og står opp for seg selv. Herlig! 🥳 Anonymkode: a795b...397 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden SPOCA skrev (På 15.9.2025 den 17.17): Du var frekk, og reagerer på at hun var frekk? Er det mulig.(..) En må reagere på slikt. Ellers eskalerer det og det er ikke bra for noen. Anonymkode: 8d253...8ef
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Morsom dame, kjapp i replikken og står opp for seg selv. Herlig! 🥳 Anonymkode: a795b...397 Det ville vært bra om det hun repliserte med var sant. Når det bare var løgn og i tillegg en hersketeknikk, blir det bare flaut. Som om jeg repliserte med at dåsa di var vid. Selv om det kanskje er sant. Anonymkode: 8d253...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå