AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Driver de og drar dårlige vitser og sånt under akten? Er ikke det litt slitsomt i lengden? Anonymkode: 56058...0c7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Nei. De er ikke på jobb, men jeg vil si de er over gjennomsnittet morsomme, og vi har det mye gøy. Har gitt sett-forbud. Anonymkode: d1e90...06a 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Rart spørsmål. Anonymkode: f7783...dde 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden De som knuller komikere, såkalte chuckle fuckers! 😆 Anonymkode: 002e5...775 5 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som knuller komikere, såkalte chuckle fuckers! 😆 Anonymkode: 002e5...775 det finnes et begrep for dem?? Anonymkode: 56058...0c7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): det finnes et begrep for dem?? Anonymkode: 56058...0c7 Oh, yes! Anonymkode: 002e5...775
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Fatter ikke at noen gidder, noe mer usexy enn komikere kan knapt tenkes. Anonymkode: b7ab8...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spør Ørjan! Anonymkode: f0141...fa6 Pølse i rumpe? 🌭 Anonymkode: 915e5...c2b
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fatter ikke at noen gidder, noe mer usexy enn komikere kan knapt tenkes. Anonymkode: b7ab8...ef8 Elsker morsomme menn. Ingenting er så avtennende som en mann uten humor. Anonymkode: 43642...eb6 1
Flintis Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Hm...blir det vitser av knullingen på scenen. Så kalt standup humor....
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Jeg er mann. Men tror jeg skulle fått litt problemer med å ta Henriette Stensrup alvorlig i sengen, kan tenke meg at jeg hadde blitt satt ut når hun hadde satt opp et "kom og ta meg blikk" eller for ikke snakk om hvilket fjes jeg kan se for meg når hun kommer. Og kanskje etterpå hun spør om jeg likte glufsa. Anonymkode: 7e8b4...0ce
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Liggi med 1 komiker, og han var gravalvorlig og verdens kjedeligste menneske. Og veldig sint for den «komikere er ikke morsomme på privaten» stereotypien 🤣 han følte seg nok truffet. Ble sammen med en morsom mann senere da, har aldri hatt det så gøy med noen før 😁 Anonymkode: 83e2d...2f9
Grüner Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Driver de og drar dårlige vitser og sånt under akten? Er ikke det litt slitsomt i lengden? Anonymkode: 56058...0c7 Merkelig tråd 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker morsomme menn. Ingenting er så avtennende som en mann uten humor. Anonymkode: 43642...eb6 Ja, eller dame…. Anonymkode: a7600...e08
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Liggi med 1 komiker, og han var gravalvorlig og verdens kjedeligste menneske. Og veldig sint for den «komikere er ikke morsomme på privaten» stereotypien 🤣 han følte seg nok truffet. Ble sammen med en morsom mann senere da, har aldri hatt det så gøy med noen før 😁 Anonymkode: 83e2d...2f9 Men skjønner du ikke hvor dust det blir da? Forventer du det samme fra folk i andre yrker? Lurer på hvorfor elektrikervennen ikke vil være elektriker hos deg? Eller hvorfor legenaboen din nekter å være legen din? Eller den evige klisjeen om kokker som ikke orker å lage mer mat når de kommer hjem fra jobb… Anonymkode: 77741...c00
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fatter ikke at noen gidder, noe mer usexy enn komikere kan knapt tenkes. Anonymkode: b7ab8...ef8 Tenkte akkurat det samme. Men noen er det jo som drar på disse showene, så noen må det jo være. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker morsomme menn. Ingenting er så avtennende som en mann uten humor. Anonymkode: 43642...eb6 Men komikerne er jo ikke morsomme for mennesker med IQ over snittet. De er tilpasset snittet, ellers ville de ikke solgt billetter. Så vi som ikke liker komikere vi kan fremdeles like morsomme mennesker, de er bare på et litt annet nivå. Anonymkode: 47a8a...b18
Snok1 Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Alle lo da jeg sa jeg skulle leve av å være komiker, men ingen ler av meg i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå