Gå til innhold

Liker du å være ute i regnvær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du å gå tur eller være ute i regnvær? Hvorfor og hvorfor ikke?

Anonymkode: 34133...ca8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker regn.

Anonymkode: df255...0a9

• Liker 1
Skrevet

Liker å se og høre på regnet. 

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Ikke når det bøtter ned, men lett regn er forfriskende. 

Anonymkode: c2df7...5ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv går kun når jeg må ut med hunden. 

Anonymkode: 34133...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke regn hvis jeg skal gå tur for å kose meg på tur. Men hvis jeg går tur for å trene, f.eks powerwalk, så liker jeg regn. Føler det herder meg.

Anonymkode: e8762...74a

AnonymBruker
Skrevet

Ja!! Digger det!! Luvs it. Skal ganske mye til før jeg ‘huffer og puffer’ meg over regn. Da skal det være av den type regn man blir gjennomvåt av på et par minutter… 🤪 eller 5… synes også det er litt sært å se på folk nå det nivået ganske mye før enn meg og gjemmer seg langt inni regnjakken når det bare er litt koseregn… spesielt nå som det fremdeles er såpass varmt ute. 

Anonymkode: 2e048...221

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det regner rett ned så gjør det ingenting. Det tenker jeg knapt over, utover at jeg velger vanntett kåpe. 

Men regn+vind liker jeg veldig dårlig. 

Anonymkode: 1b497...b7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hater regn.

Anonymkode: c773c...af0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så lenge det regner rett ned så gjør det ingenting. Det tenker jeg knapt over, utover at jeg velger vanntett kåpe. 

Men regn+vind liker jeg veldig dårlig. 

Anonymkode: 1b497...b7a

Enig i dette.

Anonymkode: f9a20...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Mest likegyldig egentlig.

Da jeg spilte fotball aktivt, så trivdes jeg bedre jo dårligere været var. Jeg elsket å se motspillere hate å spille i drittvær. Jeg slang alltid ekstra med leppa, var ekstra ufin med tråkking på føtter, klyping i siden under dueller osv når motspilleren allerede var i dritt humør. Provoserte frem mange gule og røde kort under kamper i høljeregn. Elsket det.

Anonymkode: 577a7...e44

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så veldig fan av regn. Oppvokst på Østlandet og bor på Vestlandet 😅 Men prøver så godt jeg kan å innprente i meg selv at regne må man bare lære seg å leve med. Går ut med ungen, løper turer og sykler til barnehage og jobb i all slags vær. Da er det deilig å legge seg under dyna om kvelden og høre regnet tromme på vinduet 😄

Anonymkode: e34d9...421

Skrevet

Det finns ikke dårlig vær så. 

Anonymkode: 4c1e5...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...