santaslittlehelper Skrevet mandag kl. 13:52 #1 Skrevet mandag kl. 13:52 Ønsker meg en jakke fra Lanullva men de er jo så dyr. Er ulla verdt det? Har de noen gang mer enn 20% avslag på varene sine?
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:54 #2 Skrevet mandag kl. 13:54 Har bare ett plagg derfra, men der går trådene opp med en eneste gang, sånn selv om man sitter fint ved kontorpulten så går det opp i de strikkede løkkene ved bruk. Anonymkode: e70ec...bd8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:59 #3 Skrevet mandag kl. 13:59 Vi har hatt endel derfra både til voksen og barn og vært super fornøyd! Eller er, siden jeg har mitt enda. Barnas har gått i arv til flere barn. Synes absolutt det er verdt det. Og de er så innmari varme! Anonymkode: c9eff...a07 1
santaslittlehelper Skrevet mandag kl. 19:12 Forfatter #4 Skrevet mandag kl. 19:12 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har bare ett plagg derfra, men der går trådene opp med en eneste gang, sånn selv om man sitter fint ved kontorpulten så går det opp i de strikkede løkkene ved bruk. Anonymkode: e70ec...bd8 Skjønte ikke helt hva du mente?
santaslittlehelper Skrevet mandag kl. 19:14 Forfatter #5 Skrevet mandag kl. 19:14 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har hatt endel derfra både til voksen og barn og vært super fornøyd! Eller er, siden jeg har mitt enda. Barnas har gått i arv til flere barn. Synes absolutt det er verdt det. Og de er så innmari varme! Anonymkode: c9eff...a07 Har Lanullva til mine barn også og de holder seg fint, selv har jeg Havbris sette men der har det blitt hull ganske fort 🙈
santaslittlehelper Skrevet mandag kl. 19:16 Forfatter #6 Skrevet mandag kl. 19:16 Var egentlig mest interessert i å høre hvordan de tykkere gensere/jakker holder seg og om det er noe vits å vente på salg om de har noen gang mer enn 20%?
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:16 #7 Skrevet mandag kl. 19:16 Ungene har lanullva som mellomlag, har dressene i alle størrelser 😅 Selv har jeg en genser, muligens havbris, den er godt brukt og holder seg godt! Veldig fornøyd med lanullva, lett å fikse hvis noe skulle ryke og. Anonymkode: 5da44...9bd
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 05:10 #8 Skrevet tirsdag kl. 05:10 santaslittlehelper skrev (9 timer siden): Var egentlig mest interessert i å høre hvordan de tykkere gensere/jakker holder seg og om det er noe vits å vente på salg om de har noen gang mer enn 20%? Kan du linke til hva du mener, når du ikke synes folk svarer om det plagget du mener? Er stor forskjell på jakkene. Jeg er skikkelig fornøyd med min ullgenser og stillongs derfra, har kjøpt det i gave til familien også. Mamma bor nesten i klærne (hun fryser mye). Jeg kjøpte på 40 prosent, på senhøsten. Ene gangen kjøpte jeg på 20 prosent og så ble prisen satt ned ytterligere noen dager etterpå. Da fikk jeg tilbakebetalt mellomlegget.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:14 #9 Skrevet tirsdag kl. 05:14 Jeg har to Lanullva-gensere, og begge raknet ganske fort. Anonymkode: 80a0e...08a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:14 #10 Skrevet tirsdag kl. 05:14 jeg opplevde kvaliteten som dårlig, kjøpte en genser da en venninne skrøt uhemmet og jeg ble skuffet, den var løs i strikken, holdt dårlig fasong og for den prisen er devold mye bedre kvalitet. Anonymkode: 67c35...b81
santaslittlehelper Skrevet tirsdag kl. 07:23 Forfatter #11 Skrevet tirsdag kl. 07:23 NoaideBiehtar skrev (2 timer siden): Kan du linke til hva du mener, når du ikke synes folk svarer om det plagget du mener? Er stor forskjell på jakkene. Jeg er skikkelig fornøyd med min ullgenser og stillongs derfra, har kjøpt det i gave til familien også. Mamma bor nesten i klærne (hun fryser mye). Jeg kjøpte på 40 prosent, på senhøsten. Ene gangen kjøpte jeg på 20 prosent og så ble prisen satt ned ytterligere noen dager etterpå. Da fikk jeg tilbakebetalt mellomlegget. Tenkt spesifikt på den her: https://www.lanullva.no/products/hustadvika-2-0-ulljakke-zip-kull?srsltid=AfmBOopQlYT3BfTlniP7saUYZjR1DjTTzSnST_PMlyQQ2ZLle3rDd4WS Men kjøpt du på selve butikken eller hadde de 40% online? Har aldri opplevd at de har mer enn 20% av på plaggene sine i allefall ikke online.
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 08:43 #12 Skrevet tirsdag kl. 08:43 santaslittlehelper skrev (1 time siden): Tenkt spesifikt på den her: https://www.lanullva.no/products/hustadvika-2-0-ulljakke-zip-kull?srsltid=AfmBOopQlYT3BfTlniP7saUYZjR1DjTTzSnST_PMlyQQ2ZLle3rDd4WS Men kjøpt du på selve butikken eller hadde de 40% online? Har aldri opplevd at de har mer enn 20% av på plaggene sine i allefall ikke online. Jeg har den som genser og elsker den. Kjøpte online ja, men er to år siden.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:04 #13 Skrevet tirsdag kl. 09:04 santaslittlehelper skrev (13 timer siden): Skjønte ikke helt hva du mente? Hva skjønte du ikke? Tråder løsner/utvider seg hele tiden. Anonymkode: e70ec...bd8
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 09:07 #14 Skrevet tirsdag kl. 09:07 NoaideBiehtar skrev (23 minutter siden): Jeg har den som genser og elsker den. Kjøpte online ja, men er to år siden. Jeg elsker den også. Varm og god, pen, og holder seg godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå