Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund gått og tenkt på å prøve dette for å justere opp tempen litt. Vært sammen i snart 30 år så kan bli greit forutsigbart. Kjeder meg ikke og tenner på henne ennå. 
Men… kan huske at hun nevnte på dette, noe hun fleipa bort: hva med om du banker på hotelldøra og later som du har gått feil, jeg ber deg inn osv…

litt sånn «utroskapsfantasy» dirty housewife

Nå tenkte jeg på å prøve det til helgen, skal på hotell. Noen med erfaring som kan dele eller om noen har forslag til innhold. Ser for meg at det kan bli kleint og begynne å le, vil jo helst ikke det.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om det på forhånd, i hvert fall. 

Det kan være gøy. Er man trygge på hverandre, som dere jo sikkert er, blir det som regel god sex i andre enden uansett om det blir latter eller rollespill. 

Ellers handler det vel om å gjøre det naturlig. Legger man opp et script på forhånd kan jeg se for meg at det fort blir kleinere. 

Vi har aldri avtalt alt som skal skje på forhånd, bare starten, hvis du skjønner? 

Skrevet
Sinsiew skrev (5 timer siden):

Snakk om det på forhånd, i hvert fall. 

Jepp.

Mange morsomme scenarier kan utspille seg spontnat dersom dere begge er enige om at å spille ut forskjellige rolle er noe begge tenner på og vil prøve ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...