AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:42 #1 Skrevet mandag kl. 13:42 Mannen min er invitert i bryllup når baby er 2 måneder. Bryllupet er noen timer vekke fra hvor vi bor så blir en hel helg han blir vekke. Vi vet jo ikke hvordan babyen blir enda så jeg stresser om å få la han gå. Får høre et jeg er stygg som ikke unner han dette. Noen som har en mening? Anonymkode: dcba9...b3b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:47 #2 Skrevet mandag kl. 13:47 Hadde 100% latt mannen dra. Forstår man er usikker som førstegangs men du klarer det helt fint, jeg lover! Tenk alle som har menn som jobber i Nordsjøen etc etter to uker hjemme ved fødsel? Et bryllup er ingenting i forhold 🥲 Anonymkode: 8abef...4ce 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:50 #3 Skrevet mandag kl. 13:50 Ville latt ham dra. Mest sannsynlig går det helt fint. Anonymkode: 18567...c4e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:51 #4 Skrevet mandag kl. 13:51 Hadde ikke stresset med dette nå. Dere har kanskje noen som kan hjelpe til om det trengs? Et par netter med en baby på 2 mnd klarer man. Anonymkode: 6adda...a99
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:59 #5 Skrevet mandag kl. 18:59 Hadde vært skikkelig skuffet om min mann hadde ønsket å dra. Heldigvis hadde det aldri skjedd, han prioriterer familie. Anonymkode: 41bce...480 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:07 #6 Skrevet mandag kl. 19:07 Han kan vel bare avlyse om det viser seg å ikke gå. De som har invitert bør ha stor forståelse for at en gjest med en 2 måneder gammel baby kan avlyse kort tid i forveien. Dere kjenner jo ikke baby enda. Anonymkode: a2f5e...033
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:15 #7 Skrevet mandag kl. 19:15 Hva er hans relasjon til brudeparet? Med mindre det er et av søsknene hans som skal gifte seg hadde jeg håpet at mannen selv hadde besluttet at han ikke ønsket å delta. Anonymkode: 0bc54...5cd
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden La han dra 😊 Hvis dere får kolikkbaby og alt blir krise kan dere alltids avlyse (selv om brudeparet sikkert blir veldig skuffet). Bare husk at dette må gjøres flere uker i forveien. Mannen min var to netter på jobbreise da baby var så liten. Det var skikkelig slitsomt, men det gikk bra. Brukte masse bæresele, og det ble litt gråting (fra både mor og barn). Anonymkode: 4a6f8...45f
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Du må da klare å være alene med babyen en helg. Hva gjør du gvis det skulle skje noe med mannen din å du blir alene. Anonymkode: c00e7...016
Kålrota Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde vært skikkelig skuffet om min mann hadde ønsket å dra. Heldigvis hadde det aldri skjedd, han prioriterer familie. Anonymkode: 41bce...480 Nå kan vel det å dra i bryllup være å prioritere familie også? Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem å være alene med en på to måneder, to uker hadde vært mer kritisk. 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Det kommer med veldig stor sannsynlighet til å gå helt bra😊 La ham reise, og hvis det blir en unge med kolikk eller liknende så endrer dere planene og han blir hjemme. Menn som jobber off shore eller til sjøs er borte uker av gangen😊 Anonymkode: ba411...e2e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde vært skikkelig skuffet om min mann hadde ønsket å dra. Heldigvis hadde det aldri skjedd, han prioriterer familie. Anonymkode: 41bce...480 At man er borte en helg i løpet av to måneder betyr da ikke at man ikke prioriterr familie? Hvordan mener du det egentlig? Hadde vært null problem her. Hva skal egentlig være problemet? Vi prioriterer begge familie, og at en av oss reiser bort en helg betyr jo ikke at vi ikke gjør det. Anonymkode: 8b6ec...8a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Skjønner at det føles litt vanskelig å si ja fordi dere ikke vet hva slags baby dere får og hvordan ting blir. Men mest sannsynlig er det ikke noe problem å være en helg alene når babyen er to måneder gammel. Hvis det blir en kolikkbaby kan du kanskje få hjelp/selskap av dine foreldre, søsken eller venner akkurat den helga? Og i verste fall får han bare avlyse. Jeg har vært alene noen helger mens jeg har vært i permisjon, og da har jeg benyttet anledningen til å være hos foreldrene mine et par ganger. Jeg får avlastning og selskap, og de får vært mye med barnebarnet. Vinn-vinn. Anonymkode: ceead...85c
mereo Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Hvem er det som sier du er stygg som ikke unner han dette? Han selv? For i tilfellet så er det vel ikke problemet at mannen skal I bryllup, men mannen. Men i utgangspunktet så bør det gå helt fint å la han reise i bryllup, han kan jo være edru og kjøre.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Hvem sier du er stygg? Er det han så synes jeg det er kjempetrist og drøyt. Hvorfor er ikke du invitert? Anonymkode: 2a3da...c0b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.9.2025 den 20.59): Hadde vært skikkelig skuffet om min mann hadde ønsket å dra. Heldigvis hadde det aldri skjedd, han prioriterer familie. Anonymkode: 41bce...480 Hææ? Konklusjonen din er jo helt vill. Her oppfordret jeg mannen til å dra på et arrangement jeg visste han ville på (men som han ikke selv spurte om) 3,5 uke etter fødsel av barn nr to, hvor vi også har en treåring. I mitt hode er det å prioritere familie nettopp å skape rom for å leve litt utenfor husets fire vegger. Mener for all del ikke at det er fasiten og riktig måte å tenke på for alle, men å ikke kunne sende mannen i bryllup etter TO måneder?! Man bør være pleietrengende på fast basis før barn for å rettferdiggjøre det🙈😂 Anonymkode: 8abef...4ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå