AnonymBruker Skrevet 15. september #21 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har faktisk grunnlag for å annullere ekteskapet. Jeg googlet det. Og i Norge er ikke det mulig. Anonymkode: ffc51...3f7 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #22 Skrevet 15. september Jeg synes det er vanskelig. Grunnen til at jeg har funnet det ut er at den kvinnen han har ligget med har betrodd seg til en felles venn hun kankje ikke vet at jeg er venn med fordi hun syntes det var forferdelig da hun fant det ut. De hadde vistnok hatt en avtale på at dette bare var vennskapelig gjensidig "bruk", uten forpliktelser, men at hun ville avsluttet om hun hadde visst at han hadde innledet ett alvorlig forpliktende forhold og spesielt da det ble snakk om ekteskap, så jeg kan nesten ikke skylde på henne heller, det er jo faktisk min mann som på en måte har bedratt henne også. Jeg synes hun er en ekkel kvinne som ligger med noen på de betingelsene uansett, men det er jo nesten enda verre, å bli bedratt med noen som er så ekle, det sier jo noe om han. Anonymkode: feb07...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #23 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg synes hun er en ekkel kvinne som ligger med noen på de betingelsene uansett, men det er jo nesten enda verre, å bli bedratt med noen som er så ekle, det sier jo noe om han. Du må ikke kalle en kvinne ekkel fordi hun gjør som hun vil med sin egen kropp. Hun har ikke gjort noe galt. Hun ble lurt akkurat som deg. Anonymkode: ffc51...3f7 17 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #24 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er vanskelig. Grunnen til at jeg har funnet det ut er at den kvinnen han har ligget med har betrodd seg til en felles venn hun kankje ikke vet at jeg er venn med fordi hun syntes det var forferdelig da hun fant det ut. De hadde vistnok hatt en avtale på at dette bare var vennskapelig gjensidig "bruk", uten forpliktelser, men at hun ville avsluttet om hun hadde visst at han hadde innledet ett alvorlig forpliktende forhold og spesielt da det ble snakk om ekteskap, så jeg kan nesten ikke skylde på henne heller, det er jo faktisk min mann som på en måte har bedratt henne også. Jeg synes hun er en ekkel kvinne som ligger med noen på de betingelsene uansett, men det er jo nesten enda verre, å bli bedratt med noen som er så ekle, det sier jo noe om han. Anonymkode: feb07...ee6 Hun er blitt like mye løyet til og bedratt som det du er blitt. Om du fortsetter som du gjør nå, så ender du med å fortsette ekteskapet med den utro løgneren du har giftet deg med. Og så kommer du til å komme tilbake på forumet og klage med jevne mellomrom, klage din nød, fortsette å skylde på kvinnene han har har løyet til om ekteskapet igjen. Men, dette er ditt liv. Ønsker du å leve ditt liv på noe som er basert på løgner og bedrag, så er det ingen andre som stopper deg. Ditt valg. Anonymkode: 30d4a...a24 7
Stor pike Skrevet 15. september #25 Skrevet 15. september Dette var jo ikke ett siste sprell. Det har pågått over lang tid og flere ganger enn du kan telle. Kvitt deg med neket. 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #26 Skrevet 15. september Utroskap er ikke en "manneting". Utroskap er abnormalt, det er derfor vi har så sterk reaksjon mot det. Anonymkode: d4792...614 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #27 Skrevet 15. september Utro i et helt år med samme kvinne… Her skiller du deg selvsagt. Jeg forstår ikke at dette er noe å lure på en gang ?! Han har hatt et forhold til en annen kvinne bak din rygg gjennom hele deres forhold. Hva mer skal til?! Anonymkode: 9bbe6...a13 6 5
AnonymBruker Skrevet 15. september #28 Skrevet 15. september Jeg klarte ikke å holde på det så konfronterte mannen med det. Han innrømmer at de har hatt sex ett par ganger, men det var før vi begynte å date. Da vi begynte å se hverandre avviste han henne og det godtok hun ikke så da fortsatte å hun ta masse kontakt og da han ikke ville ble hun fullstendig desperat. Lesset ham ned med meldinger og telefoner og stalket ham, dukket opp over alt hvor han var og ville ikke gi seg. Han trodde hun endelig var ferdig med det fordi han ikke hadde hørt noe nå siden en god stund før bryllupet. Men han tror at hun må ha visst at jeg kjenner vår felles bekjent og med vilje har fortalt henne denne løgnhistorien for å ødelegge for oss. Jeg føler meg litt lettet, men liker ikke at han ikke fortalte meg om dette uansett, han sier det er fordi han var redd fordi han vet hva jeg mener om å ha sånne typer relasjoner og det er jo litt riktig, jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har hatt sånn sex 🤢 Anonymkode: feb07...ee6
AnonymBruker Skrevet 15. september #29 Skrevet 15. september Haahahaha! Og historien hans tror du på!? Han her lyver nok for å redde egen ræv! Anonymkode: 50663...54a 3 11
AnonymBruker Skrevet 15. september #30 Skrevet 15. september Det der er jo den mest kjente historien notorisk utro menn drar opp for å slippe unna. Anonymkode: 50663...54a 4 6
AnonymBruker Skrevet 15. september #31 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Giftet meg for litt over en mnd siden, muligens litt raskt, vi har datet ett år, men kjent hverandre overfladisk en del år på forhånd. Nå har jeg fått vite og det er nok dessverre sant at min mann har ligget med en annen hele året vi har datet oss fram til bryllup… det har visst vært helt slutt etter bryllupsdagen, men dessverre veldig nært opptil på forhånd. burde jeg være fornøyd med at det tydeligvis ikke har foregått mens vi har vært gift og ikke ta det opp om det ikke dukker opp noe som tyder på at det skjer mens vi er gift? Menn ser jo annerledes på sex? Kjenner jeg er fryktelig skuffet fordi jeg føler han ikke kan ha vært forelsket når han har samtidig ligget med en annen, men mannlige venner sier at det sikkert bare var sex og at han valgte å gifte seg med meg så jeg burde synes at jeg vant. Det føles ikke som å vinne, det må jeg bare si… Anonymkode: feb07...ee6 Få ekteskapet annullert. Føler med deg ❤️ Anonymkode: c63e2...857 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #32 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg klarte ikke å holde på det så konfronterte mannen med det. Han innrømmer at de har hatt sex ett par ganger, men det var før vi begynte å date. Da vi begynte å se hverandre avviste han henne og det godtok hun ikke så da fortsatte å hun ta masse kontakt og da han ikke ville ble hun fullstendig desperat. Lesset ham ned med meldinger og telefoner og stalket ham, dukket opp over alt hvor han var og ville ikke gi seg. Han trodde hun endelig var ferdig med det fordi han ikke hadde hørt noe nå siden en god stund før bryllupet. Men han tror at hun må ha visst at jeg kjenner vår felles bekjent og med vilje har fortalt henne denne løgnhistorien for å ødelegge for oss. Jeg føler meg litt lettet, men liker ikke at han ikke fortalte meg om dette uansett, han sier det er fordi han var redd fordi han vet hva jeg mener om å ha sånne typer relasjoner og det er jo litt riktig, jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har hatt sånn sex 🤢 Anonymkode: feb07...ee6 Du tror ikke på denne historien, gjør du??? I så fall er det bare å forberede deg på at hele ekteskapet ditt vil gå fra ene løgnen til den andre - med din velsignelse... (Det store hullet i hans historie er at hvis hun hadde hatt et oppriktig ønske om å ødelegge for dere, så hadde hun gjort det lenge før bryllupet. Å gjøre det i ettertid, det er overhodet ikke logisk. Han gir deg den klassiske utro mann-historien. Og du svelger det rått og skylder på henne. Du bør i det minste aldri ha ubeskyttet sex med denne mannen, og du bør uansett teste deg for seksuelt overførbare infeksjoner hos lege. Heretter kondom hver eneste gang, hele samleiet, for du kan ikke stole på ham.) Anonymkode: 30d4a...a24 3 8
AnonymBruker Skrevet 15. september #33 Skrevet 15. september Hvilken kultur kommer dere fra? Anonymkode: f554e...139 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #34 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg klarte ikke å holde på det så konfronterte mannen med det. Han innrømmer at de har hatt sex ett par ganger, men det var før vi begynte å date. Da vi begynte å se hverandre avviste han henne og det godtok hun ikke så da fortsatte å hun ta masse kontakt og da han ikke ville ble hun fullstendig desperat. Lesset ham ned med meldinger og telefoner og stalket ham, dukket opp over alt hvor han var og ville ikke gi seg. Han trodde hun endelig var ferdig med det fordi han ikke hadde hørt noe nå siden en god stund før bryllupet. Men han tror at hun må ha visst at jeg kjenner vår felles bekjent og med vilje har fortalt henne denne løgnhistorien for å ødelegge for oss. Jeg føler meg litt lettet, men liker ikke at han ikke fortalte meg om dette uansett, han sier det er fordi han var redd fordi han vet hva jeg mener om å ha sånne typer relasjoner og det er jo litt riktig, jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har hatt sånn sex 🤢 Anonymkode: feb07...ee6 Dette tror jeg ikke ingenting på. Helt vanlig at menn finner på unnskyldninger og lyver. Han vil jo ikke at ekteskapet går i oppløsning. Anonymkode: a3125...a1d 4
AnonymBruker Skrevet 15. september #35 Skrevet 15. september Herregud hva er det med dagens folk at man er jo ikke eksklusive så da skal man bare drive på, folk eier ikke ryggrad Anonymkode: b7951...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #36 Skrevet 15. september Har du tilfeldigvis mye bedre økonomi enn det han har, Ts? Anonymkode: 30d4a...a24 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #37 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): mannlige venner sier at det sikkert bare var sex og at han valgte å gifte seg med meg så jeg burde synes at jeg vant. Gratulerer, du har giftige venner... Du har ikke vunnet noe som helst her, kun tapt. AnonymBruker skrev (6 timer siden): jeg er, derfor uaktuelt med samboerskap og giftet oss for å flytte sammen. For meg er det ikke OK å ha sex uten ekteskap, men det gjorde vi jo også så han har jo ligget med oss om hverandre da tydeligvis.... Jeg har ikke sagt noe, er så usikker på om jeg skal ta det opp eller satse på at det var ett siste sprell og at vi jo nå er gift ... Anonymkode: feb07...ee6 Du lot religionen komme foran fornuften, beklager å si det. Du har noen regler du føler, men andre ikke så nøye med. Et siste sprell? Han har hatt MANGE sprell... Det er tydeligvis en uvane han har, de er dessverre vanskelig å snu. Det er nok bare tidsspørsmål før han gjør det igjen, og igjen, og igjen. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Totalt uaktuelt for meg å ligge med andre menn. Sex er kun i eksteskapet for meg og gav litt etter da det var avtalt at det ville ende i ekteskap. Det er eksteskap nummer to for oss begge men allikevel. Jeg håper da at han også mener at man kun kan ha sex med ektefellen, dette diskuterte vi mye i forhold til dette med at samboerskap var utelukket for min del. Det var kankje naivt av meg å anta at dette også var forventningen på forhånd, jeg trodde jo forlovelse var ensebtydende med eksklusivitet på dette området. Anonymkode: feb07...ee6 Er det ikke ekslusivitet før det er forlovelse?? Og hva skjedde med at du først sier at du trodde han også mente sex kun var mellom ektefeller? Anonymkode: 3da44...7e3
jor67 Skrevet 15. september #38 Skrevet 15. september 6 hours ago, AnonymBruker said: jeg er, derfor uaktuelt med samboerskap og giftet oss for å flytte sammen. For meg er det ikke OK å ha sex uten ekteskap, men det gjorde vi jo også så han har jo ligget med oss om hverandre da tydeligvis.... Jeg har ikke sagt noe, er så usikker på om jeg skal ta det opp eller satse på at det var ett siste sprell og at vi jo nå er gift ... Anonymkode: feb07...ee6 Av 13 måneder har han kanskje vært trofast I 1. Den informasjonen bør være nok til å ta en avgjørelse. 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #39 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er vanskelig. Grunnen til at jeg har funnet det ut er at den kvinnen han har ligget med har betrodd seg til en felles venn hun kankje ikke vet at jeg er venn med fordi hun syntes det var forferdelig da hun fant det ut. De hadde vistnok hatt en avtale på at dette bare var vennskapelig gjensidig "bruk", uten forpliktelser, men at hun ville avsluttet om hun hadde visst at han hadde innledet ett alvorlig forpliktende forhold og spesielt da det ble snakk om ekteskap, så jeg kan nesten ikke skylde på henne heller, det er jo faktisk min mann som på en måte har bedratt henne også. Jeg synes hun er en ekkel kvinne som ligger med noen på de betingelsene uansett, men det er jo nesten enda verre, å bli bedratt med noen som er så ekle, det sier jo noe om han. Anonymkode: feb07...ee6 Denne felles vennen, det er en god venn. Den kvinnen som han har ligget med, trenger du ikke å bruke en kalori på. Du har ikke vært i et forhold med henne. Det er ene og alene hans ansvar. Og vær så snill, om du synes hun er ekkel som har ligget med han på de betingelsene, så er han minst like ekkel om ikke enda eklere som drar hjem til deg etterpå!! Hun har ikke bedratt eller løyet til noen ved å ligge med han, han har løyet til deg og henne for å pule på henne gjentatte ganger over mange måneder mens han har groomet deg til å gifte deg med han! Han har null skrupler! Anonymkode: 3da44...7e3 3 5
AnonymBruker Skrevet 15. september #40 Skrevet 15. september 6 hours ago, AnonymBruker said: Da forstår jeg at dette er ekstra vondt❤️Sex som hevn er veldig deilig, men da må man selvfølgelig kvitte seg med alt av moral. Jeg er ikke ironisk. Selv vokste jeg opp i et kristent hjem og sex utenfor ekteskapet var uaktuelt også for meg. Etter å ha møtt han jeg nå er gift med lå vi imidlertid sammen rett før vi giftet oss. Inntil for et par år siden holdt jeg sex like høyt som du gjør og det er egentlig sånn det skal være, tenker jeg. Etter at mannen min også viste seg å være av den utro sorten bestemte jeg meg for å ta igjen med samme mynt. Er veldig deilig akkurat når jeg ligger med den andre mannen, men tomhetsfølelsen gnager ellers. Stor klem til deg❤️Disse mennene fortjener oss ikke. Anonymkode: 3f36f...bcb Kommer aldri til å forstå meg på sånne som deg. Du har blitt bedratt, dermed velger du å ødelegge selvrespekten din med overlegg? Hvordan er dette hevn? Anonymkode: 7542f...bf7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå