AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #1 Skrevet i går, 12:35 Hei. Jeg har vært hos legen og ble henvist til mammografi og ultralyd. Etter ultralyd ble jeg henvist til MR (legen sa at jeg har tette brystvev). Det jeg egentlig lurer på er når får man svar? Er det slik at når det er mistanke om brystkreft blir man oppringt av legen innen noen få dager? Anonymkode: 52b29...e92
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #2 Skrevet i går, 13:02 Jeg fikk beskjeden på ultralyd, så måtte ikke vente i det hele tatt. Men ja, jeg har absolutt inntrykk av at hvis de finner noe, blir man kjapt oppringt og bedt om å møte på sykehuset (der det er praktisk mulig, vet ikke hvordan de gjør det når man bor veldig langt fra sykshus?), ser alt bra ut får du et slapt brev i posten etter 3-4 uker Anonymkode: a9e5e...127
Linmin Skrevet i går, 13:11 #3 Skrevet i går, 13:11 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk beskjeden på ultralyd, så måtte ikke vente i det hele tatt. Men ja, jeg har absolutt inntrykk av at hvis de finner noe, blir man kjapt oppringt og bedt om å møte på sykehuset (der det er praktisk mulig, vet ikke hvordan de gjør det når man bor veldig langt fra sykshus?), ser alt bra ut får du et slapt brev i posten etter 3-4 uker Anonymkode: a9e5e...127 Håper alt er bra med deg nå 💪 Jeg har enda ikke fått svar. Var på MR for 4 dager siden. Endret i går, 13:16 av Linmin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå