Gå til innhold

Folk som mener 5g kan for det meste av sykdommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk covid forrige måned og hangler fremdeles, og ifølge min svigerinne er det 5g som er årsaken til mine symptomer.

Samboer fikk betennelse i en skulder i fjor, og 5 g står bak mener hans kollega.

Jeg sa til en venninne at jeg har begynt å få litt rotete blødninger som sikkert skyldes begynnende overgangsalder, men hun mener helt bestemt det er 5g som er årsaken.

Blir sprø av disse konspirasjonsteoriene og vet ikke hva jeg skal svare.

Har de litt rett?

Anonymkode: 5faaf...7e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5g? Som internett?

Nei. Det er ikke det som gjør deg syk. Det er ny type covid varianten ute nå og febbr gjør mange syke nå. Selv vært syk 1 uke

Om du har fått rar syklus og blør anderledes bør du oppsøke lege

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de har ikke rett. 

Det finnes riktignok enkelte mennesker som er følsomme for radiostråling, men da er det ofte alle typer stråling og ikke noe som gjelder spesielt for 5G. 5G er riktignok nytt, men det er fortsatt de samme radiostrålene som er brukt i 100 år i alt av mobiler, DAB, TV-signaler, WIFI, FM-radio, bluetooth og de fleste andre trådløse overføringer. 5G er bare en ny måte å pakke inn dataene på for å klare å sende de raskere enn før, men fortsatt gjennom de samme radiostrålene.

Anonymkode: 7c09a...cef

AnonymBruker
Skrevet

Konspirasjonsteorier uten forankring i seriøs forsking eller virkelighet. Venninnen din er dypt nede i kaninhullet.

Anonymkode: 65488...c87

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare mindre intelligente eldre folk som ikke bør ha tilgang til internet som mener slikt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som er skremmende er hvor mange som er nedi kaninhullet.

Man tror det er visse typer mennesker som tror på dette, men de er overalt i alle samfunnslag.

Det mest irriterende er at de mener covid ikke finnes, og det at jeg har feber, hodepine og uggen i hodet er pga 5g som jeg ikke har reagert på tidligere, og at det bare er noe helsemyndighetene har funnet på for å kontrollere oss mennesker.

Det at legen testet meg for å finne ut hva som feilet meg, er bare humbug og løgn fra legene, får jeg høre.

Ts

Anonymkode: 5faaf...7e0

Skrevet

Det er bare å ikke snakke med de om slike ting. Så sparer du deg for mye bortkastet energi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...