AnonymBruker Skrevet 16. september #61 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. Anonymkode: 55b5c...d35 Noe så dumt. "Sagt i fra".... Skulle det liksom være skremmende og få meg fra å lukte på det jeg skal kjøpe for alltid? Tror du overvurderer deg selv, frue. Jeg hadde bare glant dumt på deg og gått, eller bedt deg passe dine egne saker. Om betjeningen hadde brydd seg fordi jeg luktet på et skyllemiddel, er høyst tvilsomt. Folk gjør det. De vil jo vite hva det lukter av det de kjøper! Anonymkode: 7fa34...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #62 Skrevet 16. september det må jo bli regna som svinn? Hvis jeg så, for det kan man se av og til, at en flaske hadde vært åpna så hadde ikke jeg kjøpt den. Tvert i mot levert den til personale og sagt fra . Håper alle gjør som meg Anonymkode: 43654...be8 3
AnonymBruker Skrevet 16. september #63 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. Anonymkode: 55b5c...d35 Og jeg hadde ledd meg i hjel og tenkt at du sannsynligvis hadde glemt å ta medisinene dine. Anonymkode: 9c370...9be 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #64 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og jeg hadde ledd meg i hjel og tenkt at du sannsynligvis hadde glemt å ta medisinene dine. Anonymkode: 9c370...9be da er du useriøs så da hadde jeg gått til en annen ansatt. Anonymkode: 43654...be8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #65 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei. Det står jo på at det er uten parfyme, så da må jeg jo kunne stole på det. Anonymkode: 8c7a4...db9 Kjøpte en det stod lavendel på, og kan trygt si det luktet ikke lavendel. Så kan si jeg angrer jeg ikke kjente på lukten før jeh kjøpte Anonymkode: 2fc59...529
AnonymBruker Skrevet 16. september #66 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Way, hilsen jurist. Anonymkode: 3c682...72c No way, hilsen høyesterettsdommer Anonymkode: c23bd...056 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #67 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): da er du useriøs så da hadde jeg gått til en annen ansatt. Anonymkode: 43654...be8 En annen ansatt? Jeg jobber jo ikke der. Anonymkode: 9c370...9be
AnonymBruker Skrevet 16. september #68 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og jeg hadde ledd meg i hjel og tenkt at du sannsynligvis hadde glemt å ta medisinene dine. Anonymkode: 9c370...9be Jajaja. Den dagen du kommer borti feil betjening… Anonymkode: 55b5c...d35
AnonymBruker Skrevet 16. september #69 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): En annen ansatt? Jeg jobber jo ikke der. Anonymkode: 9c370...9be Nei, det er heldigvis innlysende. Anonymkode: 55b5c...d35
male32 Skrevet 16. september #70 Skrevet 16. september Dette er ikke greit. Alt av kosmetikk er merket med holdbarhet etter åpning - 6-12 måneder. Du åpner da ikke er produkt og setter det tilbake i hylla? Herregud... 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #71 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Way, hilsen jurist. Anonymkode: 3c682...72c Det er jo opp til meg om jeg vil anmelde, det er misbruk av tid og ressurser. Jeg har større problemer enn folk som sniffer på tøymykerne (men som jeg skrev tidligere: skru korkene på ordenlig). Folk som stjeler i butikkene, fra kontainerne utenfor butikken,fra selvbetjeningskassene, som spiser druer/godteri/jordbærkassene, leverandører som leverer i fra seg dårlige varer... alt dette er en større del av min hverdag og tankekjør, enn duftsniffere. Politiet her kommer ikke engang når vi har innbrudd,hvorfor i all verden tror du at de vil gjør noe med dette der <ingenting faktisk går tapt> Anonymkode: 2e02a...98b 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #72 Skrevet 16. september male32 skrev (33 minutter siden): Dette er ikke greit. Alt av kosmetikk er merket med holdbarhet etter åpning - 6-12 måneder. Du åpner da ikke er produkt og setter det tilbake i hylla? Herregud... Tøymykner er ikke kosmetikk heller. Strengt talt er det en vaskemiddel av slags. Anonymkode: 2e02a...98b 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. september #73 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo opp til meg om jeg vil anmelde, det er misbruk av tid og ressurser. Jeg har større problemer enn folk som sniffer på tøymykerne (men som jeg skrev tidligere: skru korkene på ordenlig). Folk som stjeler i butikkene, fra kontainerne utenfor butikken,fra selvbetjeningskassene, som spiser druer/godteri/jordbærkassene, leverandører som leverer i fra seg dårlige varer... alt dette er en større del av min hverdag og tankekjør, enn duftsniffere. Politiet her kommer ikke engang når vi har innbrudd,hvorfor i all verden tror du at de vil gjør noe med dette der <ingenting faktisk går tapt> Anonymkode: 2e02a...98b Går an å bruke vettet selv om det man gjør ikke medfører juridisk straff! Forstår ikke at det er mulig jeg! " jeg må jo gjøre det, jeg , jeg , jeg!" Huff, ikke min sort mennesker! Anonymkode: 43654...be8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #74 Skrevet 16. september Nei. Jeg synes ikke det er greit å åpne på varer jeg ikke skal ha. Anonymkode: bc293...349 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #75 Skrevet 16. september Man skal jo ikke åpne varer før man kjøper det. Jeg er på møte og leste tråden høyt her og alle bare rista på hodet og var enige om at det ikke var god folkeskikk å åpne varer i butikken. Det skal betales først. Anonymkode: 43654...be8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #76 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går an å bruke vettet selv om det man gjør ikke medfører juridisk straff! Forstår ikke at det er mulig jeg! " jeg må jo gjøre det, jeg , jeg , jeg!" Huff, ikke min sort mennesker! Anonymkode: 43654...be8 Jeg svarte ikke deg, jeg svarte "juristen". Klart innlegget mitt er "jeg, jeg, jeg"-preget: er jo jeg som skriver om min arbeidsplass der jeg sier jeg som butikksjef ikke hadde giddet å bruke en millisekund på dette mens andre her inne roper "ran, ran". 🥸 Anonymkode: 2e02a...98b 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #77 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man skal jo ikke åpne varer før man kjøper det. Jeg er på møte og leste tråden høyt her og alle bare rista på hodet og var enige om at det ikke var god folkeskikk å åpne varer i butikken. Det skal betales først. Anonymkode: 43654...be8 Hvor jobber du? Som har tid til å sitte og lese en tråd fra Kvinneguiden høyt?? Duftprodukter som ikke er forseglet og som ikke skal spises må det være helt ok å lukte på. Det er mer skittent å bruke selvbetjeningskassen eller holde i handlekurven enn det er å ta seg en sniff. Folk må roe ned. Anonymkode: 1c205...c34 1
Gaia Skrevet 16. september #78 Skrevet 16. september Jeg lukter på både flytende vaskemiddel og tøymykner før jeg kjøper. Det er alt for mange tøymyknere som gjør at klærne lukter våt hund når man går med dem. Håndsåpe lukter jeg ikke på. 2 1
svartkatt Skrevet 16. september #79 Skrevet 16. september Det kommer an på om det er lov og om det er mulig. Tøymykner kjøper jeg aldri, bare for å nevne det.
AnonymBruker Skrevet 16. september #80 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor jobber du? Som har tid til å sitte og lese en tråd fra Kvinneguiden høyt?? Det har ingen relevans. Trenger ikke være jobb møte vet du. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Duftprodukter som ikke er forseglet og som ikke skal spises må det være helt ok å lukte på. Det er mer skittent å bruke selvbetjeningskassen eller holde i handlekurven enn det er å ta seg en sniff. Folk må roe ned. Anonymkode: 1c205...c34 Som jeg sa: varer skal betales før de åpnes. Det er og blir min mening. Anonymkode: 43654...be8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå