Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. 
Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. 

Anonymkode: 55b5c...d35

Også hadde vel resten av butikken klappet for deg, og ordføreren stått med medalje ved utgangen, eller hva?

Anonymkode: 1ab94...7a3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Som sagt ja lo fra klær eller hår komme oppi flaska. Hadde du likt å finne det? 

Såklart luft forringer det som i utgangspunktet er tett,selv om det ikke er sterilt. 

Anonymkode: 43654...be8

Det er uhyre usannsynlig at det kommer “lo” oppi i løpet av de få sekundene noen lukter på produktet.

Anonymkode: bc8bc...3fb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gjør dette, men gjemmer meg og føler meg som en tyv 😂 Jeg forstår butikkene godt, kunder vil kjøpe uåpnet produkter. Men igjen, jeg vil vite hva jeg kjøper…

Anonymkode: ef7ae...394

Jeg opplevde å kjøpe en tøymykner som noen sansynligvis har lukte på. Korken var ikke skikkelig skrudd på igjen. Resultatet ble at det lekket ut i handleposen så alt ble dynket med tøymykner:-(  Mye av varene måtte kastes, og resten vasket jeg grundig.

Vær så snill å skru på korken skikkelig

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det gjør jeg faktisk. Føler det er som å skulle kjøpe duftlys, men av større betydning. Her er det jo klær jeg skal ha på meg på jobb og skole, så jeg vil ikke angre på kjøpet.

Noen som har tips til gode lukter, forresten? Hvis det er greit at jeg spør.

Anonymkode: e4825...192

"Scent from Above", fra Yugou Clean!

Duftperler som man kan tilsette ønsket mengde av til klesvasken, avhengig av hvor sterk duft man ønsker. Særlig Sunset Dream lukter bare helt fantastisk😍

Anonymkode: 59706...51d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Også hadde vel resten av butikken klappet for deg, og ordføreren stått med medalje ved utgangen, eller hva?

Anonymkode: 1ab94...7a3

Neppe. 
Det er dog en jævla uting at folk tror de bare kan oppføre seg som egoistiske jævler i butikken og «må» åpne ting fordi de skal lukte. Hvis det står at en tøymykner lukter rose, ja da lukter den ROSE, ikke bæsj. 🙄 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Neppe. 
Det er dog en jævla uting at folk tror de bare kan oppføre seg som egoistiske jævler i butikken og «må» åpne ting fordi de skal lukte. Hvis det står at en tøymykner lukter rose, ja da lukter den ROSE, ikke bæsj. 🙄 

Jeg har levd så lenge at jeg har erfart at mange ting som angivelig skal lukte “rose”, slettes ikke lukter “rose”, men noe emment og kvalmende. Og så er det for mange essensielt hvor sterkt det eventuelt lukter av “rose”.

Selv bruker jeg uparfymert vaskemiddel, men selv enkelte av dem kan lukte ubehagelig. Jeg har ikke som vane å lukte på dem i butikken, men det er irriterende å oppdage at man har kjøpt noe som lukter syntetisk/plast.

Anonymkode: bc8bc...3fb

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skrukork på samme måte som tøymykneren. 

Anonymkode: f1178...89e

Haha. Det er det ikke. 

Anonymkode: 75f60...cef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. 
Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. 

Men herregud da, man puster da inn og ikke ut og ned i produktet når man lukter på dem.

Dessuten skal du vaske hendene eller ha skyllemiddelet på klærne dine, både hendene og klærne dine har vært borti mye verre. Du går forbi folk i butikken som puster ut også og du puster inn deres utpust rett ned i lungene. Dét er jo det som er ekkelt. Deåpesmitte som faktisk kan gjøre deg syk.

Anonymkode: 1c205...c34

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

kg-folk er jammen rare! Rettferdiggjør det helt utrolige. Blir bare sittende å måpe jeg, over ting som ikke er aktuelt i det hele tatt i min verden. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg gjorde det en gang på Europris, så kom en ansatt forbi og sa «rolig nå, ikke drikk opp alt» 

Anonymkode: 9e67b...915

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På normal der jeg handler står det at det ikke er lov å åpne for å lukte på. 

Anonymkode: a65ee...961

Men der har de testere som du kan lukte på og prøve.

Anonymkode: 2e02a...98b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg pleier å lukte forsiktig på flasken, jeg står jo ikke og snorter inn en milliliter med produkt. Hvordan kan man stjele lukta av tøymykner o.l.? Og nei, jeg tar aldri smågodt fra hylla eller tafser på frukt jeg ikke skal ha. Det er stor forskjell på vaskemidler o.l. og matvarer.
Men det skal være sagt, at dersom jeg åpner en flaske såpe eller noe, så lukter jeg veldig forsiktig og skrur korken godt på etterpå. 

Det er frekt å gjøre slik. Når du åpner så slipper du inn luft og i verste fall partikler fra lufta f.eks fra klær eller hår.  Så da blir det produsent som får skylda. Nei, ikke greit syns jeg. 

Hvordan i alle dager skal noen klage til produsenten på at det var partikler i tøymykneren/såpa? Det skal godt gjøres å bevise at det ikke er dine egne hår og partikler som har kommet oppi flaska når du bruker produktet. Eller pleier du å granske innholdet i alle flasker når du åpner dem for å se om det er fremmede partikler oppi?
Så lenge folk ikke åpner på forseglede korker, griser med/bruker produktet, og de skrur korken ordentlig på igjen, så har det da ingenting å si om man lukter forsiktig på produktene.

Jeg er veldig ømfintlig for lukt og nekter å bruke penger på noe som jeg risikerer må kastes fordi det lukter feil. Så jeg sniker meg til en liten sniff, med god samvittighet. 

Anonymkode: a1f5c...373

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Haha jeg gjorde det en gang på Europris, så kom en ansatt forbi og sa «rolig nå, ikke drikk opp alt» 

Anonymkode: 9e67b...915

Haha, herlig 😁

Anonymkode: dfdf9...720

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg gjør dette, men gjemmer meg og føler meg som en tyv 😂 Jeg forstår butikkene godt, kunder vil kjøpe uåpnet produkter. Men igjen, jeg vil vite hva jeg kjøper…

Anonymkode: ef7ae...394

Hvis du åpner emballasjen uten og kjøpe så er du jo en tyv. Det er ikke bare noe du føler deg som. Ditt svinn fører til høyere priser, i tillegg til at produkter må kastes. Håper du blir ferska neste gang. 

Anonymkode: 22221...a1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvsagt gjør jeg ikke det. Kvinneguiden slutter aldri å overraske meg, er faktisk dette en greie også?

Anonymkode: b445b...89f

Enig, men det må være tull 😅 jobber i butikk, og dette er jo sånn vi politianmelder.  Opplevde en gang er ei dame som påsto hun ikke visste at det ikke var lov, og mente vi behandlet henne som er kriminell. Vel, ja du er jo en kriminell så. Ellers er jo dette noe 99,9% av voksne folk vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Enig, men det må være tull 😅 jobber i butikk, og dette er jo sånn vi politianmelder.  Opplevde en gang er ei dame som påsto hun ikke visste at det ikke var lov, og mente vi behandlet henne som er kriminell. Vel, ja du er jo en kriminell så. Ellers er jo dette noe 99,9% av voksne folk vet. 

Politianmelder for å lukte på tøymykner? Right…

Anonymkode: dfdf9...720

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

kg-folk er jammen rare! Rettferdiggjør det helt utrolige. Blir bare sittende å måpe jeg, over ting som ikke er aktuelt i det hele tatt i min verden. 

Jammen de er oppdelt i to kategorier. Klinten og hveten. Hveten åpner ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 63cec...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

No way, hilsen butikksjef.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

No way, hilsen butikksjef.

Way, hilsen jurist. 

Anonymkode: 3c682...72c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...