Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør dette, men gjemmer meg og føler meg som en tyv 😂 Jeg forstår butikkene godt, kunder vil kjøpe uåpnet produkter. Men igjen, jeg vil vite hva jeg kjøper…

Anonymkode: ef7ae...394

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid!!

Anonymkode: 0305a...aed

• Liker 3
Skrevet (endret)

Helt enig. Man vil jo ikke ha noe som lukter høgg hjemme. 

Men nå har i flere år kuttet helt ut skyllemiddel, så problemstillingen er ikke der lenger. 

Jeg lukter også på deoer om jeg ikke kjøper den samme. En liten rull på kula må til.

Endret av Stor pike
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig 

Anonymkode: dfdf9...720

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør jeg faktisk. Føler det er som å skulle kjøpe duftlys, men av større betydning. Her er det jo klær jeg skal ha på meg på jobb og skole, så jeg vil ikke angre på kjøpet.

Noen som har tips til gode lukter, forresten? Hvis det er greit at jeg spør.

Anonymkode: e4825...192

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vant til at det står en tester sammen med handsåpe - så lukter alltid på den. Men det går stort sett i favorittene som jeg vet hvordan lukter, som Aesop reverence. Samme med deo som også nevnt i tråden.

En tøymykner kan jeg finne på å åpne litt og lukte såvidt på

Anonymkode: 136d8...113

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. 
Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. 

Anonymkode: 55b5c...d35

• Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Alltid!

Di er jo ikke forseglet så da ser jeg ikke problemet? 
jobber i dagligvare selv og reagerer ikke om mine kunder gjør det..

Anonymkode: b4b80...cb5

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde jeg sett noen av dere over åpne et produkt og bare lagt det tilbake igjen så hadde jeg sagt fra til betjeningen. Eventuelt hadde jeg sagt i fra så høyt til dere at dere neppe hadde gjort det igjen! Gjør du det- kjøper du produktet. 
Eller er dere sånne som tar litt smågodt fra hyllene og? I såfall er det stjeling og kan anmeldes. 

Tøymykner er ikke forseglet. Du hadde nok bare fått et-par tomme blikk på min lokale Rema 😂

Anonymkode: 136d8...113

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man stjeler tøymykner ved å lukte på den? 🤣

Anonymkode: dfdf9...720

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Lukter på håndsåpe hvis det ikke er forseglet

Anonymkode: ea6cc...6a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brus er jo heller ikke forseglet, så kanskje jeg kan åpne de for å lukte om det er noe for meg. 

Anonymkode: f1178...89e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Brus er jo heller ikke forseglet, så kanskje jeg kan åpne de for å lukte om det er noe for meg. 

Brus er forseglet. 

Anonymkode: 57d1b...cfb

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Brus er jo faktisk forseglet så det funker dårlig å sammenligne disse to tingene. Det er ingen som åpner mat og drikke for å lukte og så setter tilbake, håper jeg. Det hadde vert sært.

Anonymkode: 892cb...8b3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid og jeg gjemmer meg ikke engang. Skrur av korken og sniffer i vei.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ting som ikke er forseglet tenker jeg det er helt ok å åpne og lukte på? 

Men uten at man rører ved produktet selvsagt. 

Anonymkode: c23bd...056

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor bor du?
Her i Norge er brus forseglet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg føler jeg gjør noe ulovlig😅

Anonymkode: bdffe...03a

AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Hvor bor du?
Her i Norge er brus forseglet.

Skrukork på samme måte som tøymykneren. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Jeg vet hva jeg skal ha og etter noen år med klesvask så vet jeg hva de forskjellige tøymykneren lukter.

Det at en ting ikke er forseglet betyr ikke at det bare er å åpne. Tøymykner og vaskemiddel for ull blir lettere ødelagt hvis det står en stund etter åpning. Spesielt Comfort og Milo er ille her. Så ved å åpne risikerer dere at noen kjøper en flaske som er dårligere enn den skulle vært.

Jeg har kastet flere flasker da de har blitt tykke før det er tomme. Nå tar jeg bare flasker litt bak i hylla.

Anonymkode: 77337...8f2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...