Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap anbefales?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket selskap har du god erfaring med og som har en pris som du er fornøyd med?

Jeg driver å sjekker selskaper og pris for øyeblikket for en bil og et hus. Fikk tilbud fra et selskap i dag med en veldig bra pris men når jeg kikket på vilkårene var både kvm på huset og garasjen mindre enn eg oppga og feil type forsikring på bil, ikke akkurat tillitsvekkende. 

Derfor ønsker jeg erfaringer andre har🙂

Anonymkode: 57158...831

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid Gjensidige ❤️

Kanskje er de litt dyrere noen ganger, men jeg har alltid fått veldig god hjelp og service.

Anonymkode: 7202c...b70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alltid Gjensidige ❤️

Kanskje er de litt dyrere noen ganger, men jeg har alltid fått veldig god hjelp og service.

Enig

Anonymkode: a6816...6fa

• Nyttig 1
Skrevet

Har Gjensidige. Har hatt etpar saker med dem opp gjennom årene, de har aldri vært vanskelige å ha med å gjøre. Om man i tillegg har Tekna som fagforening har de rimelig gode priser, og man får kundeutbytte om det går bra for dem regnskapsmessig gjennom året. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Alltid Gjensidige ❤️

Har bare hørt negative ting om dem 

Anonymkode: 21528...e00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har byttet litt fram og tilbake mellom Gjensidige og If ettersom hvor jeg får et godt tilbud når jeg av og til tar en runde med prissjekk. Jeg driver med landbruk og det er ikke så mange selskaper som driver med det, derfor har ikke jeg så mange selskap å velge mellom.

Jeg har hatt flere skadeoppgjør både med If og Gjensidige, og jeg har bare gode erfaringer med det. Ryddig, raskt og greit å få det jeg har hatt krav på uten store diskusjoner og vrangvilje.

Pris kan du jo sjekke med flere, men det er ofte vanskelig å sammenlikne ulike tilbud uten å grave seg ned i forsikringsdetaljene. Når det er store prisforskjeller på forsikringer, bør man være forberedt på at det også kan være store forskjeller på betingelsene og dekningen dersom noe skjer, derfor er det viktig at man ikke ukritisk velger billigste forsikring.

Anonymkode: f48dc...777

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har bare hørt negative ting om dem (Gjensidige)

Da har dette endret seg i dag, for i denne tråden er det så langt bare positiv omtale av Gjensidige.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da har dette endret seg i dag, for i denne tråden er det så langt bare positiv omtale av Gjensidige.

Tre positive omtaler betyr at «det har endret seg»? Ok…

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tre positive omtaler betyr at «det har endret seg»? Ok…

Ja, det har jo det. Uttalelsen du kom med som nå er endret er "Har bare hørt negative ting om dem".

Når du nå har lest flere positive, kan du jo ikke lenger sannferdig si at du bare har hørt negative 🙂

Skrevet

Gjensidige. Har aldri hatt noe tull med de med det jeg har hatt bruk for de. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke Storebrand å fysj for et forferdelig selskap, og ja Merete, jeg skal si det overalt 

Anonymkode: 8b8db...b27

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde Frende gjennom år. Biligste av alt. Men valgte å skifte. Helhetlig betyr alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Styr unna KLP. Veldig dårlig erfaring med flere.

Anonymkode: 44b06...e1c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Har gjensidige i dag, har avtalt en telefon med dem slik att vi får gått igjennom pris og avtaler på nytt. Kansje jeg blir værende der... for er fornøyd med alt annet hos dem. Er bare prisen som er blitt litt for høy☺️

Anonymkode: 57158...831

AnonymBruker
Skrevet

Alltid vært fornøyd med If.

Anonymkode: b02c5...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Les denne tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1869189-noen-her-som-var-forsikret-men-fikk-ikke-utbetalt-noe/page/3/#comment-36568591

Mitt råd: Finn det billigste alternativet og kun betal hva myndighetene har bestemt som absolutt nødvendig at man må forsikre. Spar resten. Sannsynligheten for at du vil ha behov for deres tjenester er uansett svært liten. 

Anonymkode: f55d8...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...