Gå til innhold

Tips til Shampoo/balsam uten parabener og silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode å anbefale? Har brukt en del frisørprodukter, men synes ikke det gjør underverker. Vurderer Milk-Shake.

Hva er din favoritt? 

Har langt behandlet hår og ellers normal hodebunn. Men enkelte shampooer klør så mye. 

Anonymkode: 64809...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv slitt med nye kløe grunnet shampoo ogg kan ikke bruke shampoo med sulfat mer enn 1 gamg i måneden uten å klø meg ihjel.

Jeg bruker shampoo fra Aromatica. Bruker selv den blå men også prøvd den grønne. Den blå passer bedre for min hodebunn (oily), men den grønne er vel best for normal hodebunn. De har også en 3 type (sort protein) men den har jeg ikke prøvd. Er veldig fornøyd, brukt den i 6 måneder nå.

Før dette brukte jeg Davines. Brukte Davines Naturaltech Renewing Shampoo og vil nok bruke den igjen viss jeg ikke får tak i Aromatica. 

Anonymkode: c4be2...4cd

Skrevet

Glemte å legge til balsam. Jeg bruker nå en sånn stor blå krukke fra Skala som jeg kjøpte på normal. Veldig fornøyd. 

Om vinteren hender det at jeg tyr til davines sin curl balsam og leave in. 

Jeg har bølger som betyr veldig behov for fukt uten å tynge håret. Davines sin curl serie har silikon men den skal være vannløselig. Bruker den kun når detber minus ute og knusk tørr inneluft. Blir for tung ellers i året.

Anonymkode: c4be2...4cd

Skrevet

Jeg bruker Einerlåg shampoo fra helsekosten, gjerne med lavendel. De har balsam og. 

Anonymkode: 34bf3...a80

Skrevet

Jeg bruker shampoen fra Vossabia.

Samt ei økologisk hårolje fra ett merke jeg ikke husker. 

Anonymkode: c41e9...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...