Pilleville Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september er det nokon som angrer på det man stemte? Tenker på ting som har kommet fram i etterkant ol?
Kålrota Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Nei. Jeg stemmer på det partiet med partiprogrammet jeg er mest enig med, det forandrer seg ikke plutselig. 2 1
Alizee Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september (endret) Det er kanskje litt tidlig å spørre om enda. Prøv og still det samme spørsmålet om 2-3 år. Eller tidligst om 1 år Endret 15. september av Alizee
Daria Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september Nei, jeg stemmer ikke på grunnlag av enkeltsaker eller personer. Dessuten vil ikke ting som eventuelt kommer opp i ettertid endre at jeg tok det valget jeg mente var best på valgdagen.
umAxa Skrevet 15. september #5 Skrevet 15. september (endret) Det er lov til å angre. Man satt på den kunnskapen man satt på, på valgdagen. Det er ingenting man kan gjøre idag for å forandre det, og det gjelder bare å fortsette å se og lytte til den politiske bevegelsen og ikke minst huske. Samfunnets fiende er kanskje kortidshukommelse. Endret 15. september av umAxa
Fjollefyr Skrevet 15. september #6 Skrevet 15. september Ja. Men ikke denne gangen. Stemte ja til EU i 94, angrer nå og er glad det ble nei. Det er jo for seint nå uansett å gjøre noe med det, så heller tenke over det partiet du stemte på denne gangen når du skal stemme neste gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå