Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Jesus personlig. Jeg synes han var en veldig snill og kjærlig mann. Hvis han eksisterte. Men selv om han lever i deg, er det normalt å føle seg dårlig i den moderne verden, som en fysisk, dårlig følelse. Er det noe du kan gjøre med det hvis kroppen avviser omgivelsene? Det jeg gjorde, hver gang jeg følte meg dårlig, løftet jeg vekter eller ble bedre til å synge. Jeg vasket også ansiktet og hendene hvis jeg følte meg dårlig, jeg fortsatte å gjøre dette hver gang. Over tid bygger du motstandskraft mot å føle meg dårlig.

Jeg flyttet til en leilighet for rundt 6 år siden, det var rundt to år etter at det ble gjort et skifte i samfunnet. Jeg begynte å føle meg dårlig på grunn av dette skiftet i samfunnet, du ser det også på YouTube at hver video som er nyere enn 6 år er tull. Kanskje det er regjeringen som gjorde skiftet. Du trenger ikke å føle deg dårlig hele tiden, men du må jobbe med det. Folk blir mer og mer gale for hver dag som går, så kroppen føler seg dårlig. Du må løfte vekter hver dag og utvikle en ferdighet som sang, eller andre aktiviteter som bygger opp kroppen.

Jeg føler meg faktisk bra i dag, hver dag eller annenhver dag, noen vil være slemme mot deg bare for moro skyld igjen, og du føler deg dårlig, men hvis du løfter vekter hver dag, overvinner du det på sekunder. Når de presser på med mange rare tanker, er det ikke like lett å overvinne. Jeg sitter vanligvis inne en halv dag og prøver å komme meg etter det. Man blir også vant til galskap, men det virker som om de finner på noe nytt hver dag. Som sagt, du trenger ikke å føle deg dårlig, men du må jobbe med det. Du kan også gjøre rutiner, ikke OCD, men lignende. Du skjønner poenget, som å brette håndklær på en bestemt måte, eller pusse opp skapet ditt.

Jesus er kanskje med deg, men du kan fortsatt føle deg dårlig. Folk i samfunnet vil bare tenke at en dag vil vi være sammen igjen, så det er verdt det, men jeg personlig synes det er veldig respektløst. Vi vet alle at samfunnet ikke vil ta slutt i det hele tatt, så du vil kaste bort livet ditt på å føle deg dårlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...