AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Noen som har tatt fett tranpasjon under øynene, hvis det, hvordan ble resultatet? Anonymkode: a0020...690
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 23.34): Noen som har tatt fett tranpasjon under øynene, hvis det, hvordan ble resultatet? Anonymkode: a0020...690 Må man ta fettsuging av mage samtidig? Hvordan foregår det? Eller bare suger de litt fett ut ett sted og putter inn ett annet? Anonymkode: 99edf...e13
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Skal du flytte fettet fra magen til under øynene? Hvorfor skal du det om jeg tør spørre? Bli tjukk under øya? 🤨 Anonymkode: bc37b...679
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal du flytte fettet fra magen til under øynene? Hvorfor skal du det om jeg tør spørre? Bli tjukk under øya? 🤨 Anonymkode: bc37b...679 For å fylle ut søkk sikkert. Fett er den nye filleren. Anonymkode: 80897...795
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Jeg trodde jeg ikke kunne bli overrasket igjen 🤯😳 Anonymkode: decfc...b90 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #6 Skrevet 15. oktober Jeg har gjort det og er kjempe fornøyd👍🏻👍🏻👍🏻 det varer lenge da fettet kommer fra din egen kropp, det sies att det iallfall at det varer i 10 år… så angrer ikke et sekund.. Anonymkode: a0020...690
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har gjort det og er kjempe fornøyd👍🏻👍🏻👍🏻 det varer lenge da fettet kommer fra din egen kropp, det sies att det iallfall at det varer i 10 år… så angrer ikke et sekund.. Anonymkode: a0020...690 Er det dyrt? Anonymkode: 80897...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå