AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Jeg bor i en kjeller leilighet og alltid når det er mye regn i flere dager så kommer de inn. Jeg har vannlås på alle rør. Kan de klare komme seg inn på andre måter? Evt hvor? er skrukketroll og noen store med klypehale 🤢 Anonymkode: 90b4f...8dd
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bor i en kjeller leilighet og alltid når det er mye regn i flere dager så kommer de inn. Jeg har vannlås på alle rør. Kan de klare komme seg inn på andre måter? Evt hvor? er skrukketroll og noen store med klypehale 🤢 Anonymkode: 90b4f...8dd tror du leiligheten er HERMETISK lukket for bittesmå insekter? Det er jo kontakter i vegger, sprekker i gulv og vegger, lister etc. Anonymkode: bb999...49f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Jeg beklager å si dette, men de kommer ikke på besøk. De bor og skifter familie hos deg.. Anonymkode: 2d72b...a5b
newman01 Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september Innsekter synes det er fint med ventiler. Store fine tuneller som leder rett inn i varmen. Sjekk om nettingen er intakt i ventilene. Ellers sniker de seg inn via sprekker og glipper i bygningen, sniker seg inn over dørterskler osv. Og noen ganger bor de i huset fra før, og har hele slekta der 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå