Gå til innhold

Mannen snapper mye med venninnen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først, jeg bryr meg enhetlig ikke så mye om Snapchat. Men i dag så jeg at ei venninne av min mann ( de trener sammen) hadde to rosa hjerter ved siden av når han fikk snap. Jeg snoka egentlig ikke, men telefonen hans lå åpen og da så jeg ikonene. Når jeg googla dette så jeg at det betyr at de har snappa hverandre mest i to mnd??? Er det litt rart eller? Da må det være mye bilder og snap mellom de to? 
han er sånn halvveis aktiv på snap, det er jeg også. 
hva tror dere? Virker det mistenksomt? 

Anonymkode: 746c0...11e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være mange snaps. Har ei venninne jeg sender 1-2 daglige snaps med, og hun gjør samme. Vi sender ikke daglige snaps til andre, så derfor har vi to rosa hjerter nå. 

Anonymkode: 3ebc6...5c8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Trenger ikke være mange snaps. Har ei venninne jeg sender 1-2 daglige snaps med, og hun gjør samme. Vi sender ikke daglige snaps til andre, så derfor har vi to rosa hjerter nå. 

Og det er ingenting mellom dere? Er dere i forhold også? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og det er ingenting mellom dere? Er dere i forhold også? 

Jeg er kvinne selv. 

Det går ut på at de begge sender mest snaps til hverandre av alle vennene de har på lista. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne selv. 

Det går ut på at de begge sender mest snaps til hverandre av alle vennene de har på lista. 

Ja jeg vet hva det betyr. Synes det er litt rart at han snapper mest av alle med denne venninna, men mulig det ikke er noe å bry seg om:) 

Skrevet

Her snapper jeg lite med kona. For vi er jo sammen nesten hele dagen. Så er det venninna mi det snappes mest med. Er jo bare tull som snappes uansett, ikke noe mer. 

• Liker 1
Skrevet

Såklart er det ikke normalt, eller greit. Og det vet du selv. 

Anonymkode: ff1cd...3ed

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt mistenksom iom at det er en kvinne. Her snappes det sånn passe mye, men det er ofte at både min samboer og jeg sender mer til andre enn hverandre. Fordi vi er med hverandre "hele tiden". Men som regel er det da familie eller kompiser for hans del, eller familie for min del, som er på topp.

Anonymkode: fabcf...862

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde nok blitt litt mistenksom iom at det er en kvinne. Her snappes det sånn passe mye, men det er ofte at både min samboer og jeg sender mer til andre enn hverandre. Fordi vi er med hverandre "hele tiden". Men som regel er det da familie eller kompiser for hans del, eller familie for min del, som er på topp.

Vel, nå blir jo bare dere kvinner "mistenksom" om denne andre kvinnen er mer attraktiv enn dere selv. 

Anonymkode: 3a03f...22b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stoler du på kjæresten din? Hvis ja så bryr seg ikke. 

Hvis nei. Så gjør det slutt.

Jeg med samboer på åttende året aner ikke hva eller hvem han snakker med på snap. Flere venninner har han. Kjenner de også. Er han utro så er han det. Det får ikke jeg gjort noe med. 

Eneste man kan gjøre er å ta ansvar for sin egen usikkerhet, sjalusi og seg selv.

Anonymkode: 8e5bd...2b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja jeg vet hva det betyr. Synes det er litt rart at han snapper mest av alle med denne venninna, men mulig det ikke er noe å bry seg om:) 

Jo, dette er noe å bry seg om. Ganske sikker på at de flørter. 

Anonymkode: 6a121...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Stoler du på kjæresten din? Hvis ja så bryr seg ikke. 

Hvis nei. Så gjør det slutt.

Jeg med samboer på åttende året aner ikke hva eller hvem han snakker med på snap. Flere venninner har han. Kjenner de også. Er han utro så er han det. Det får ikke jeg gjort noe med. 

Eneste man kan gjøre er å ta ansvar for sin egen usikkerhet, sjalusi og seg selv.

Anonymkode: 8e5bd...2b7

Helt enig. 

Jeg kan ikke styre eller kontrollere typen min. Er han utro på den ene eller andre måten, så kan jeg ikke gjøre noe med det før det eventuelt kommer fram i lyset. 

Typen min bruker mye tid på mobilen, så gjør jeg, som alle andre også gjør i dag. Hva han gjør eller hva jeg gjør med mobilen har ingen noenting med, den er privat. 

Anonymkode: 7ec19...208

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rosa hjerter med en kompis, og vi begge er i forhold. 

Ja, vi snapper en del, det er mye bilder! Bildene er stort sett alltid av løypa vi har valgt den dagen, bilde av klokka sitt sammendrag av treningsøkten, bilder av blåmerker og skrubbsår, bilder av mat, bilder fra butikk om man finner noe den andre har snakket om, bilder av treningsplanen, bilder av sko eller annet utstyr som blir ødelagt... en sjelden gang en selfie av hvor knallrød og svett vi er etter en god treningsøkt. 

Anonymkode: 5452f...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel, nå blir jo bare dere kvinner "mistenksom" om denne andre kvinnen er mer attraktiv enn dere selv. 

Anonymkode: 3a03f...22b

Absolutt ikke. Samme hvordan hun ser ut, kvinne er kvinne. Hadde ikke likt det uansett. Rart at du vet hva alle vi kvinner tenker 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å få rødt hjerte med en kompis som jeg deler en fritidsinteresse med, vi er begge i stabile forhold og overhodet ikke interessert i hverandre.

Anonymkode: 44489...f48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått det med noen. Jeg har fått gult hjerte, rødt hjerte.. aldri to hjerter. Litt i overkant eller??

Men jeg merker at jeg får hjerte veldig fort da, med andre som sikkert snapper like lite som meg. Man kan raskt bli hverandres bestevenn ikke basert på at man bombarderer hverandre med snaps daglig akkurat, men på at man ikke sender til noen andre. 

Hvordan man skal reagere, spørs jo på hvordan han er på snap. Min kjæreste snapper ikke så mye, og da egentlig nesten bare til meg og litt til barna sine. Hadde det stått en annen dame med to hjerter der, så hadde det vært uvanlig. Samtidig hadde det jo faktisk vært litt TYPISK han at det var noen av den typen som snapper alt de gjør hele dagen, og så tror han at han her programforpliktet til å svare hver gang. 

Det virker forøvrig som alle her på KG som avdekker denne type ting bare tilfeldigvis så det over skulder til den andre eller da den lå på bordet eller da man skulle sjekke noe annet. Det er mulig det bare er noe man finner på, for å unngå at diskusjonen ender med å handle om at det ikke er greit å snoke (for det er det IKKE). Men la oss si at dette er sant da, at man bare så det - hvorfor spør dere ikke, med en gang det skjer? Jeg finnes ikke det fnugg sjalu, men jeg hadde stilt spørsmålet av ren nysgjerrighet, det burde da være helt normal samtale i et par hvor man snakker om alt stort og smått i hverdagen. 

Dette er hakket kleinere, men det er også lov å gå til han nå og si at du, jeg så de to hjertene da mobilen lå rett foran trynet mitt her, og fikk jo litt hjerte i halsen der av hjerter og et annet kvinnenavn, måtte begynne å google hva det betydde og sånn. 

Anonymkode: b1e16...e19

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ok. Respektløst.

Anonymkode: 87ccd...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så smålig av meg at jeg hadde ikke likt det hvis mannen snappet en annen dame mer enn meg 😅

Men han har ikke andre damer på snap annet enn felles venner fra vennepar ol.

Anonymkode: 8eab4...1ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er så smålig av meg at jeg hadde ikke likt det hvis mannen snappet en annen dame mer enn meg 😅

Men han har ikke andre damer på snap annet enn felles venner fra vennepar ol.

Anonymkode: 8eab4...1ad

Hvordan vet du det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jo, dette er noe å bry seg om. Ganske sikker på at de flørter. 

Anonymkode: 6a121...700

Alle har godt av en liten uskyldog flørt. Det er ikke slik at en flørt tar stjeler kjærligheten i et forhold. 
Er man i et varmt forhold med raushet og tillit, så er en uskyldig flørt ikke truende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...