LindaL Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Var på steen og strøm lørdag med min kjære mamma,,nå skulle det kjøpes undertøy,fant korsett,g streng,hofteholder og strømpebånd,Alt så nydelig ut,men,,,jeg så ikke ut,har aldri følt meg mindre sexy noen gang,det jeg lurer på,er det uvanlig med bh?evnt har noen tips om bra butikker,det var jo smertefullt dyrt der og da,Forresten kitekat-,du var nyydelig på prøvetimen din
kitekatt Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Var på steen og strøm lørdag med min kjære mamma,,nå skulle det kjøpes undertøy,fant korsett,g streng,hofteholder og strømpebånd,Alt så nydelig ut,men,,,jeg så ikke ut,har aldri følt meg mindre sexy noen gang,det jeg lurer på,er det uvanlig med bh?evnt har noen tips om bra butikker,det var jo smertefullt dyrt der og da,Forresten kitekat-,du var nyydelig på prøvetimen din ← Jøss, takk Jeg kunne ikke bruke korsett under kjolen min fant jeg ut, ble alt for stramt, men jeg kjøpte meg nytt undertøy (bh & truse) på www.figleaves.com . Kjempefint Med stay ups blir det bra. ta en titt der
Gjest Linda M. Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Huff da, har faktisk tenkt meg ut på undertøyshopping i morgen, til Steen & Strøm Det er jo ingen regel som sier at man MÅ ha korsett, dette kommer jo an på hva slags liv det er i kjolen din også, om du trenger å "stramme inn" noe rundt magen Til min kjole skal jeg ha korsett, men har ikke tenkt å bry meg så mye om det er sexy, har allerede kjøpt blondeundertøy som jeg tar på meg etter kjolen er tatt av. BH og en sexy boxer. Hvis jeg i hele tatt rekker å få på meg noe nytt da, kan jo håpe på det kanskje også Når du sier at det er dyrt på den butikken på Steen & Strøm, hvor dyrt mener du da?
LindaL Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2006 det korsettet jeg fant kosta 998,350 for en g streng og 350 for strømpebånd,hofteholder husker jeg ikke pris på,behøver ikke være så sexy,men følte meg helt dustete i hofteholder,dessuten så var det vondt og sitte med korsettet,uff nå var jeg negativ,men kitekat,.den nettsiden,hvordan vet du hvilken str du skal ha,stod 32a osv------
kitekatt Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Huff da, har faktisk tenkt meg ut på undertøyshopping i morgen, til Steen & Strøm Det er jo ingen regel som sier at man MÅ ha korsett, dette kommer jo an på hva slags liv det er i kjolen din også, om du trenger å "stramme inn" noe rundt magen Til min kjole skal jeg ha korsett, men har ikke tenkt å bry meg så mye om det er sexy, har allerede kjøpt blondeundertøy som jeg tar på meg etter kjolen er tatt av. BH og en sexy boxer. Hvis jeg i hele tatt rekker å få på meg noe nytt da, kan jo håpe på det kanskje også Når du sier at det er dyrt på den butikken på Steen & Strøm, hvor dyrt mener du da? ← Du har prøvd korsettet med kjolen over? For mitt korsett var kjempe behagelig....men så prøvde jeg det med kjolen når den skulle sys opp, og takk gud for det! da var det helt jævlig stramt. fikk nesten ikek puste. Så prøv det med kjolen Jeg og ble anbefalt i kjolebutikken å ha korsett under denne kjolen, men FY så jævlig det var de 15 min jeg hadde på meg dette. Hadde ødelagt hele kvelden min ihvertfall. Fikk mageknip rett og slett. Kjolen ble MYE mer romslig uten korsettet (spilene tar faktisk ganske mange mm av plassen) Bare et lite tips fra meg. Endret 27. mars 2006 av kitekatt
Gjest Linda M. Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Du har prøvd korsettet med kjolen over? For mitt korsett var kjempe behagelig....men så prøvde jeg det med kjolen når den skulle sys opp, og takk gud for det! da var det helt jævlig stramt. fikk nesten ikek puste. Så prøv det med kjolen Jeg og ble anbefalt i kjolebutikken å ha korsett under denne kjolen, men FY så jævlig det var de 15 min jeg hadde på meg dette. Hadde ødelagt hele kvelden min ihvertfall. Fikk mageknip rett og slett. Kjolen ble MYE mer romslig uten korsettet (spilene tar faktisk ganske mange mm av plassen) Bare et lite tips fra meg. ← Takk for tips!! Skal tilpasse kjolen hos sydame neste uke, og kjøper derfor undertøy nå, for å prøve det under kjolen. Hvis jeg ikke tar av lappen, får jeg vel sikkert byttet det i noe annet hvis det ikke går. Har aldri hatt et korsett på før, så det kan godt hende jeg ikke klarer å gå med det jeg heller... Får prøve å se... Forresten veldig mye fint undertøy på den siden du linket til!! Er det mye omkostninger å bestille varer fra en sånn side? Har aldri handlet over nett før..
kitekatt Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Takk for tips!! Skal tilpasse kjolen hos sydame neste uke, og kjøper derfor undertøy nå, for å prøve det under kjolen. Hvis jeg ikke tar av lappen, får jeg vel sikkert byttet det i noe annet hvis det ikke går. Har aldri hatt et korsett på før, så det kan godt hende jeg ikke klarer å gå med det jeg heller... Får prøve å se... Forresten veldig mye fint undertøy på den siden du linket til!! Er det mye omkostninger å bestille varer fra en sånn side? Har aldri handlet over nett før.. ← Husker ikke helt portoen, men det var ikke dyrt. Står på siden. Undertøyet kom i løpet av 4 dager da så de var veldig raske Bh kjøpte jeg: Charnos Superfit embroidered strapless bra Truse: Calvin Klein Bridal Lace Concept thong Trusa hadde jeg kjøpt tidligere fra et annet sted, men de hadde samme her også Både bh og truse ble jeg positivt overrasket over! Så forresten på kapp ahl her om dagen at de hadde kjempefin bh som man kunne ta av stroppene på i ivory/creme med kjempesøte truser i flere modeller til. de var rimelige og. Sjekk ut de Ble litt sur for jeg hadde allerede kjøpt mitt undertøy til en endel dyrere penge..hehe
Gjest Binna Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 (endret) BH str 32A= 70A, 34A= 75A osv. Hvis man ikke orker å gå med korsett, hofteholdere osv hele dagen finnes det mange mykere hold in alternativer enn det.. Så kan man jo f.eks gå og skifte alt til noe litt mer fristende sent på kvelden. Mange eksempler her: http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiser.asp...ody&match=exact Endret 27. mars 2006 av hæxa
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Du må selvsagt ikke ha korsett!!! Det er helt opp til deg selv, og det er ikke alle kjoler du kan ha det under.. Jeg kan ikke ha BH engang. Når jeg puster ser det helt fjernt ut, og nei, den er IKKE for utringet nei. Men om jeg skulle hadd BH mått kjolen vært en størrelse større og bli sydd inn overalt ellers.. Kjøper derfor en fin "nattkjole" jeg tar på meg når vi kommer på hotellet, og f¨r en behagelig dag uten spiler som graver seg inn overalt.... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå