Gå til innhold

Swingers

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spicymatch vil jeg anbefale iallefall. Veldig ryddigt der.

Anonymkode: 9d518...ea7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror sannelig du blander ting og tang her. Synest det er usmakelig av deg og komme med beskyldninger som er helt grunnløse. Og om du får slike venneforespørsler på snapp? Tja, så forteller det kansje mer om deg en trådstarter? 

Anonymkode: ea858...3c8

Den var ny. Er det usmakelig av meg å fortelle at man får sex forespørsler på snap? Noen blir spammet, andre ikke. 

Anonymkode: 66ece...3a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den var ny. Er det usmakelig av meg å fortelle at man får sex forespørsler på snap? Noen blir spammet, andre ikke. 

Anonymkode: 66ece...3a4

Nei, er usmakelig da eneste bakgrunn av beskyldning er at det er likt brukernavn på forskjellige plattformer? Om du kjenner dei personlig her inne og på snapp er det en annen sak.

Ellers er det bare nettroll fakter.

Uforsiktige og uriktige beskyldninger er farlige. Feks.Om du ved bruker et brukernavn her inne, og uflax/uvitenhet gjør at det er  samme som en pedofil har brukt på en annen plattform,  blir du da den pedofile?  Drøy sammenlikning, men samme prinsipp.  

Vær forsiktig med hva du seier om andre basert på et brukernavn.

• Nyttig 1
Skrevet
Stillalive skrev (10 timer siden):

Lystclub er mer for swingers enn spicymatch, dog, den som søker finner 🙂

Takker 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Prippen fordi man er kresen på utseende til de man har sex med? Hehe ok. Swingers og folk som går på sexklubber er mildt sagt ikke de flotteste.  Aldri sett en eneste mann jeg hadde pult på noen av de mange dokumentene jeg har sett opp i gjennom årene som handler om swingere eller om klubbene. 

Anonymkode: 0f9ff...3c2

De er vel som folk flest, tenker jeg dette beviser. Når jeg står på en fullpakket trikk hender det at det slår meg at her er det ingen jeg ønsker å ha sex med. 
Heldigvis for alle får en nesten si. Særlig Sporveien!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (4 minutter siden):

De er vel som folk flest, tenker jeg dette beviser. Når jeg står på en fullpakket trikk hender det at det slår meg at her er det ingen jeg ønsker å ha sex med. 

Haha, du er morsom 😁

Anonymkode: b4ec9...f0b

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spicymatch vil jeg anbefale iallefall. Veldig ryddigt der.

Anonymkode: 9d518...ea7

Takker og bukker 👍

Skrevet
Snok1 skrev (26 minutter siden):

😂😂😂

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og signer av helsepersonell.

Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...