Hordalandpar Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden (endret) Noen som vet om en nettside for å treffe nye venner med fordeler? Endret 4 timer siden av Hordalandpar
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Hordalandpar skrev (52 minutter siden): Vi er et godt gift par, har ett fantastisk sex liv, og har det fantastisk godt ilag ❤️ inn i mellom så synest vi det er spennende og godt med mulighetene det gir å være flere i sengen 🤩 men vil treffe et par som og vil være "vanlige" venner da det ikkje er mulighet til sex og samme seng. Men noen å reise på turer med uten kids, og ellers bare henge med... Finnes det noen flere som oss der ute? Og hvor finner vi dei.... Vi er fra Hordaland da... Litt spesielt? Er sånne annonser lov her? Jeg har forøvrig fått forespørsel fra dere på snap. Veldig merkelig å klikke på en random person på snap som kan være alt fra 7 til 99 år. Anonymkode: 66ece...3a4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt spesielt? Er sånne annonser lov her? Jeg har forøvrig fått forespørsel fra dere på snap. Veldig merkelig å klikke på en random person på snap som kan være alt fra 7 til 99 år. Anonymkode: 66ece...3a4 Nei, kontaktannonser er ikke lov her. Anonymkode: cc355...b68 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Ja, vi finnes! Men dette er ikke stedet, alt for mange pripne folk her som forsurer tråden 😜 Prøv spicymatch, Facebook for swingere 😉 Lag en par profil, og få kontakt med andre par. Anonymkode: d042b...c28
Hordalandpar Skrevet 15 timer siden Forfatter #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, vi finnes! Men dette er ikke stedet, alt for mange pripne folk her som forsurer tråden 😜 Prøv spicymatch, Facebook for swingere 😉 Lag en par profil, og få kontakt med andre par. Anonymkode: d042b...c28 Spicymatch? Den skal vi sjekke ut 😁 takker så mye 😀 Er liksom ikkje heilt vanligst dette.. så forstår at noen kan reagere 🫣
Snok1 Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Jeg tror SpicyMatch er stedet som har flest besøkende. Tinder fungerer sikkert også. Jeg har ingen av delene, så ta det med en klype salt fra én som kjenner noen i miljøet, men ikke selv er en del av det.
Stillalive Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Lystclub er mer for swingers enn spicymatch, dog, den som søker finner 🙂
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Prippen fordi man er kresen på utseende til de man har sex med? Hehe ok. Swingers og folk som går på sexklubber er mildt sagt ikke de flotteste. Aldri sett en eneste mann jeg hadde pult på noen av de mange dokumentene jeg har sett opp i gjennom årene som handler om swingere eller om klubbene. Anonymkode: 0f9ff...3c2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Litt spesielt? Er sånne annonser lov her? Jeg har forøvrig fått forespørsel fra dere på snap. Veldig merkelig å klikke på en random person på snap som kan være alt fra 7 til 99 år. Anonymkode: 66ece...3a4 Hordalandpar tror jeg alle har sett før😂 Anonymkode: c40bf...dc9
Snok1 Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, vi finnes! Men dette er ikke stedet, alt for mange pripne folk her som forsurer tråden 😜 Prøv spicymatch, Facebook for swingere 😉 Lag en par profil, og få kontakt med andre par. Anonymkode: d042b...c28 Jeg er non-monogam selv, men reglene på KG er tydelige på at kontaktannonser ikke er tillat. Å følge klare regler har ingenting med pripppenhet å gjøre.
Hordalandpar Skrevet 4 timer siden Forfatter #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hordalandpar tror jeg alle har sett før😂 Anonymkode: c40bf...dc9 Tror dere forveksler oss med noen andre 🤔 er første gang vi er inne om ett forum og stiller spørsmål ang dette temaet. Eller uansett tema når eg tenker meg om... Og temmelig sikker på at vi laget kontoen her igår. Men kan selfølgelig være at du vet betre en oss ang. det da 🤔
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prippen fordi man er kresen på utseende til de man har sex med? Hehe ok. Swingers og folk som går på sexklubber er mildt sagt ikke de flotteste. Aldri sett en eneste mann jeg hadde pult på noen av de mange dokumentene jeg har sett opp i gjennom årene som handler om swingere eller om klubbene. Anonymkode: 0f9ff...3c2 Du får dra på en klubb da, å se selv... for de som er de gjenspeiler samfunnet som ellers... Anonymkode: e29bb...cc7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du får dra på en klubb da, å se selv... for de som er de gjenspeiler samfunnet som ellers... Anonymkode: e29bb...cc7 Og derfor tilhører gjerne folk deler av samfunnet de kan identifisere seg med. Anonymkode: a4daf...1eb
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prippen fordi man er kresen på utseende til de man har sex med? Hehe ok. Swingers og folk som går på sexklubber er mildt sagt ikke de flotteste. Aldri sett en eneste mann jeg hadde pult på noen av de mange dokumentene jeg har sett opp i gjennom årene som handler om swingere eller om klubbene. Anonymkode: 0f9ff...3c2 Skjønner ikke hvorfor denne kommentaren får så mye pes når det er 100% faktuelt. Anonymkode: a4daf...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå