AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:50 #1 Skrevet søndag kl. 16:50 Bor en time fra hverandre og har holdt på et par år. Anonymkode: 88a16...d61
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:53 #2 Skrevet søndag kl. 16:53 At han har flere ff Anonymkode: 42987...624 4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:57 #3 Skrevet søndag kl. 16:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At han har flere ff Anonymkode: 42987...624 Ja. Og at du virkelig bare er et ff og absolutt ikke interssant for noe som helst annet. Anonymkode: 61ada...74c 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:33 #5 Skrevet søndag kl. 18:33 Har du skrevet flere tråder om dette? uansett, jeg ville tolket det som at han ikke er spesielt interessert. Og vil du oftere, bør du kanskje vurdere en annen FF som er litt mer gira.. Anonymkode: b3e51...5ac 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:14 #6 Skrevet søndag kl. 20:14 Det hadde blitt for sjeldent for min del. Har en som jeg treffer annenhver ca. Da har jeg barnefri. Løsningen passer heldigvis godt for han også virker det som. Anonymkode: 485af...962 1
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 20:26 #7 Skrevet søndag kl. 20:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bor en time fra hverandre og har holdt på et par år. Anonymkode: 88a16...d61 Hvorfor skal du tolket dette overhodet? En FF er vel nettopp en man møter når man har lyst til å ha sex (med vedkommende), og dermed ikke noen som blir prioritert eller som man nødvendigvis legger inn i planene. Trodde det var hele poenget med FF, jeg... 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:35 #8 Skrevet søndag kl. 20:35 Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal du tolket dette overhodet? En FF er vel nettopp en man møter når man har lyst til å ha sex (med vedkommende), og dermed ikke noen som blir prioritert eller som man nødvendigvis legger inn i planene. Trodde det var hele poenget med FF, jeg... For meg passer det fint, jeg har et travelt liv. Synes bare han tar så sjelden kontakt og lurer på hva årsaken kan være? Eksempelvis om han jonglerer flere? Ts Anonymkode: 88a16...d61
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 20:37 #9 Skrevet søndag kl. 20:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg passer det fint, jeg har et travelt liv. Synes bare han tar så sjelden kontakt og lurer på hva årsaken kan være? Eksempelvis om han jonglerer flere? Ts Anonymkode: 88a16...d61 Han vil ikke pule deg oftere da, sikker 🙂 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:40 #10 Skrevet søndag kl. 20:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg passer det fint, jeg har et travelt liv. Synes bare han tar så sjelden kontakt og lurer på hva årsaken kan være? Eksempelvis om han jonglerer flere? Ts Anonymkode: 88a16...d61 Han har vel kanskje et travelt liv han også? Anonymkode: d0a30...73d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:43 #11 Skrevet søndag kl. 20:43 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg passer det fint, jeg har et travelt liv. Synes bare han tar så sjelden kontakt og lurer på hva årsaken kan være? Anonymkode: 88a16...d61 Tar du mye mer kontakt? Anonymkode: cbcfe...1df
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:45 #12 Skrevet søndag kl. 20:45 Tolke? Han setter ikke akkurat relasjonen høyt, eller har høyt libido. Men er du fornøyd med frekvensen og andre ting, er det jo bare å fortsette. Anonymkode: 505c8...74f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:52 #13 Skrevet søndag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For meg passer det fint, jeg har et travelt liv. Synes bare han tar så sjelden kontakt og lurer på hva årsaken kan være? Eksempelvis om han jonglerer flere? Ts Anonymkode: 88a16...d61 Hvorfor bryr du deg så mye når hyppigheten passe deg så bra? Det er kun ff dere er. Ikke bland inn følelser i dette. Anonymkode: 6b8c3...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå