AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:53 #1 Skrevet søndag kl. 15:53 Blødde ingenting før etter 4 uker da jeg fikk fjernet spiralen. Først koagulasjon blod ,så rennende og mørkt. Hm...noen som har opplevd det? Skal til lege om en mnd . Anonymkode: 98b8d...602
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:28 #2 Skrevet søndag kl. 16:28 Det var vel første menstruasjon du fikk etter at du fjernet den, med mindre du hadde mensen når du hadde den 🙂 Anonymkode: f06fd...fac 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:41 #3 Skrevet søndag kl. 19:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var vel første menstruasjon du fikk etter at du fjernet den, med mindre du hadde mensen når du hadde den 🙂 Anonymkode: f06fd...fac Åååja kanskje det😁blødde ikke da jeg hadde spiralen. Har bare tenkt at jeg ikke har mens lengre...er 55år. Takk for svar. Ts Anonymkode: 98b8d...602
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 20:10 #4 Skrevet søndag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blødde ingenting før etter 4 uker da jeg fikk fjernet spiralen. Først koagulasjon blod ,så rennende og mørkt. Hm...noen som har opplevd det? Skal til lege om en mnd . Anonymkode: 98b8d...602 Da er det naturlig å tenke mensen 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå