AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg ser gravid ut selv om jeg ikke er det. Magen buler ut og er hard og stinn. Hvorfor gjør magen min det? Ser ut som en ball spesielt nederst og den henger litt ned og er hard og fast. Hvordan slanker jeg den vekk? Anonymkode: 92ef5...264
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Du blir oppblåst av noe mat du spiser. Noen matvarer er helt typiske (f.eks kål). Jeg blir som en ballong av (raske) karbohydrater. Kroppen min trives best på lavkarbo, men elsker samtidig karbohydrater 😅 Anonymkode: d919e...ee0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg vet ikke hvorfor, men du skal vite at slike ting er ikke så farlig som du tror. Du må gjerne gjøre noe med det om du ønsker, men jeg håper du ikke lar det ødelegge selvtilliten din. Du kan være en fin, vakker og nydelig person uansett! Anonymkode: 5836c...e21
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvis det er fett det er snakk om, og ikke oppblåsthet eller noe annet, og du vil ha det bort så må du slanke hele deg. Rett og slett gå ned i vekt. Det går ikke an å punktslanke enkelte deler av kroppen. Når det kommer til magen så kan trening som gjør at du får strammere magemuskler (for eksempel situps) hjelpe pittepittepittelitt. Men det er så lite at det er omtrent ikke noe å tenke på. Men slappe magemuskler buler pittelitt mer utover enn stramme (sterke) magemuskler. Men som sagt, dette er ikke punktslanking og effekten er minimal. Men alle monner dra 🤷♀️ Ellers er det vel fettsuging som må til. Anonymkode: 3b93e...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå