Gå til innhold

Mann hvorforfor ghostet du en du hadde en kjæreste relasjon med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var din personlige grunn til at du ghostet personen? Tenkte du på personen etter du ghostet hun? 
Angret du å gjenopptok kontakten? 

Anonymkode: e61fb...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør gjerne han som ghostet meg sist... 

Ikke at det er så viktig for min del, men man blir jo nysgjerrig på hvorfor velger å være så feige... 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan kalle det ghosting. Men etter å ha gitt av hele meg selv over tid, og stadig opplevd at hun brukte tjenester som unnskyldning for å treffe meg, har jeg sett et mønster.

Når samtalene blir dype og ekte blir hun trigget, hun blir sint, løper unna og legger sine behov på meg som om det er jeg som kjenner det på den måten, når det egentlig er hun som gjør det.

Derfor har jeg bestemt meg for å ikke gi mer av meg selv før hun viser ekte interesse. Hun holder det hele tiden varmt med snapper, og jeg svarer hvis det er noe å svare på, men jeg viser ikke lenger interesse for dialog så lenge hun ikke stiller meg spørsmål.

Jeg gir rett og slett ikke mer av meg selv før hun kan møte meg på ordentlig.

Dere kan godt kalle det egoistisk, men dette er rett og slett noe jeg ikke har kapasitet til. Hvis hun ikke viser noe tydelig interesse innen kort tid, kommer jeg til å gi henne en formell avslutning.

Anonymkode: 399f0...f4d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ghoste eneste måte jeg klarer og komme meg videre. Skriver en typisk melding om sorry at jeg misforsto situasjonen når jeg innser at de ikke er intressert så blokkerer jeg dem og forsøker og glemme hele greia. Skriver aldri noe stygt eller gjør noe crazy men kan ikke ha disse menneskene poppende opp overalt og minne meg på hva som kunne vært. Det ville bare gjort meg trist og lei meg. 

Anonymkode: c5d9a...5cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg kan kalle det ghosting. Men etter å ha gitt av hele meg selv over tid, og stadig opplevd at hun brukte tjenester som unnskyldning for å treffe meg, har jeg sett et mønster.

Når samtalene blir dype og ekte blir hun trigget, hun blir sint, løper unna og legger sine behov på meg som om det er jeg som kjenner det på den måten, når det egentlig er hun som gjør det.

Derfor har jeg bestemt meg for å ikke gi mer av meg selv før hun viser ekte interesse. Hun holder det hele tiden varmt med snapper, og jeg svarer hvis det er noe å svare på, men jeg viser ikke lenger interesse for dialog så lenge hun ikke stiller meg spørsmål.

Jeg gir rett og slett ikke mer av meg selv før hun kan møte meg på ordentlig.

Dere kan godt kalle det egoistisk, men dette er rett og slett noe jeg ikke har kapasitet til. Hvis hun ikke viser noe tydelig interesse innen kort tid, kommer jeg til å gi henne en formell avslutning.

Anonymkode: 399f0...f4d

Hvorfor har du ikke sagt det rett ut til henne i stedet for å ghoste? 

Anonymkode: 7c8f2...092

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva var din personlige grunn til at du ghostet personen? Tenkte du på personen etter du ghostet hun? 
Angret du å gjenopptok kontakten? 

Anonymkode: e61fb...ed4

Skjedde det noe før han ghostet deg? Eller kom det som lyn fra klar himmel? Eller var det hans respons etter noe du reagerte på av hans oppførsel? Isåfall er det manipulasjon 

Anonymkode: 41126...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...