AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Såå.. for noen dager siden kikket jeg på telefonen til samboeren min,har aldri gjort det før. Der fant jeg ting jeg ikke ville finne, blandt annet en snap samtale han har hatt med ei anna dame som gikk sånn her: *Bilde motatt Han skriver: Så kan jeg gjøre det du leser for meg på deg etter på *Bilde sendt Hun skriver: ooh🤭🤭💋💋 *Bilde sendt *Bilde motatt Han skriver: Møtes på *et sted i nærheten* etterpå? Hun skriver da at hun skal til dyrlegen,og de har en samtale om det hvor han blandt annet skriver "skulle det væra kjett så er jeg her for deg" Videre skriver han: er på *sted i nærheten* nå hvis du vil prate Henne:🥰🥰 Han: er tilbake på *sted i nærheten* om 25 min Hun: oki ☺️☺️ *Bilde sendt *Bilde mottatt Hun: Natta😘😘 Han: Natta😘❤️😘 -------------- Jeg har tatt opp dette med han. Han husker visst nok ikke hva hun leste som han skulle gjøre med henne, og alle emojiene betyr ingenting, og han vet ikke hvordan man bruker emojier plutselig 🤦🏻♀️ og de er bare gode venner. Jeg konfronterte han da jeg oppdaget det, hvor han klarte å få meg til å tro det ikke var så ille, men jeg leste meldingene jeg hadde reagert på på nytt igjen, og får det ikke til å stemme. Jeg ba om å få se det de hadde skrevet med hverandre siden jeg konfronterte han første gang, men han nektet meg å se, og sa noen timer etterpå at han hadde slettet henne fra snap og andre sosiale medier. Jeg sa at det var jo veldig mistenkelig å fjerne eventuell bevis på om de hadde tekstet mye og hva det siste døgnet, han mener han gjorde det i beste velmenende.. Jeg har kastet han på dør, overreagerer jeg? Han nekter plent på å ha vært utro. Ps: jeg vet jeg ikke burde sett på telefonen hans og trenger ikke hassle for det. Anonymkode: 55782...596 18 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Du gjorde det rette. Eksen min huska visst heller ingenting fra han var utro. Rart det der. Anonymkode: 4fabd...fc6 19 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Her har du absolutt gjort det rette. Hadde det vært en god venn hadde han latt deg lese meldingene uten et problem og absolutt ikke slettet henne. Hvorfor i all verden skulle han møte henne?! Anonymkode: 55cd0...ff8 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Såå.. for noen dager siden kikket jeg på telefonen til samboeren min,har aldri gjort det før. Der fant jeg ting jeg ikke ville finne, blandt annet en snap samtale han har hatt med ei anna dame som gikk sånn her: *Bilde motatt Han skriver: Så kan jeg gjøre det du leser for meg på deg etter på *Bilde sendt Hun skriver: ooh🤭🤭💋💋 *Bilde sendt *Bilde motatt Han skriver: Møtes på *et sted i nærheten* etterpå? Hun skriver da at hun skal til dyrlegen,og de har en samtale om det hvor han blandt annet skriver "skulle det væra kjett så er jeg her for deg" Videre skriver han: er på *sted i nærheten* nå hvis du vil prate Henne:🥰🥰 Han: er tilbake på *sted i nærheten* om 25 min Hun: oki ☺️☺️ *Bilde sendt *Bilde mottatt Hun: Natta😘😘 Han: Natta😘❤️😘 -------------- Jeg har tatt opp dette med han. Han husker visst nok ikke hva hun leste som han skulle gjøre med henne, og alle emojiene betyr ingenting, og han vet ikke hvordan man bruker emojier plutselig 🤦🏻♀️ og de er bare gode venner. Jeg konfronterte han da jeg oppdaget det, hvor han klarte å få meg til å tro det ikke var så ille, men jeg leste meldingene jeg hadde reagert på på nytt igjen, og får det ikke til å stemme. Jeg ba om å få se det de hadde skrevet med hverandre siden jeg konfronterte han første gang, men han nektet meg å se, og sa noen timer etterpå at han hadde slettet henne fra snap og andre sosiale medier. Jeg sa at det var jo veldig mistenkelig å fjerne eventuell bevis på om de hadde tekstet mye og hva det siste døgnet, han mener han gjorde det i beste velmenende.. Jeg har kastet han på dør, overreagerer jeg? Han nekter plent på å ha vært utro. Ps: jeg vet jeg ikke burde sett på telefonen hans og trenger ikke hassle for det. Anonymkode: 55782...596 Hadet bra! Lykke til videre hadde jeg sagt. Hasta la vista baby🫡 Ikke ok. Anonymkode: 4c644...6fa 11 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september BRA at du har hivd ham ut!!! Anonymkode: 95ee2...6c3 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Skrevet 14. september Han er åpenbart utro. Anonymkode: 3773a...e99 8 1 3
Daisy-love Skrevet 14. september #7 Skrevet 14. september Om en skal la tvilen komme til gode så kan det være hun har delt noe av privat karakter med ham som han ikke vil dele videre. Det høres likevel veldig mistenkelig ut, og det å slette masse meldinger er jo et dårlig tegn, men kan ha vært gjort i litt panikkmodus. Dere bør snakke sammen. Har dere barn sammen? Eier sammen? Hvor lenge sammen? Det høres jo ikke bra ut, men er umulig å si noe sikkert her, og da også om du gjorde det riktige. Sov på det, og ta en rolig samtale om det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Skrevet 14. september 6 minutter siden, Daisy-love said: Om en skal la tvilen komme til gode så kan det være hun har delt noe av privat karakter med ham som han ikke vil dele videre. Det høres likevel veldig mistenkelig ut, og det å slette masse meldinger er jo et dårlig tegn, men kan ha vært gjort i litt panikkmodus. Dere bør snakke sammen. Har dere barn sammen? Eier sammen? Hvor lenge sammen? Det høres jo ikke bra ut, men er umulig å si noe sikkert her, og da også om du gjorde det riktige. Sov på det, og ta en rolig samtale om det. Hmm🤔 da hadde det vært bedre å si det istedenfor at han ikke husker🤷🏻♀️ joda, hvis jeg virkelig legger godvilja til, så kan jeg forstå hvorfor han fjernet henne og at det var i som du sier panikkmodus.. Vi har vært samboere i 3 år, jeg har egne barn og han har egne barn, men vi har ingen sammen. Eier ikke sammen, men jeg vil nok definitivt merke det økonomisk at vi går fra hverandre.. Jeg har opplevd utroskap tidligere, og tilga, men det ble et gjentagende mønster, så jeg ønsker absolutt ikke å ende opp i det igjen.. Anonymkode: 55782...596 3 9
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Skrevet 14. september 45 minutter siden, AnonymBruker said: Her har du absolutt gjort det rette. Hadde det vært en god venn hadde han latt deg lese meldingene uten et problem og absolutt ikke slettet henne. Hvorfor i all verden skulle han møte henne?! Anonymkode: 55cd0...ff8 Hunden hennes hadde vært hos dyrlegen og var syk, så det var i tilfelle hun trengte å prate med noen om det sa han... Anonymkode: 55782...596
Daisy-love Skrevet 14. september #11 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm🤔 da hadde det vært bedre å si det istedenfor at han ikke husker🤷🏻♀️ joda, hvis jeg virkelig legger godvilja til, så kan jeg forstå hvorfor han fjernet henne og at det var i som du sier panikkmodus.. Vi har vært samboere i 3 år, jeg har egne barn og han har egne barn, men vi har ingen sammen. Eier ikke sammen, men jeg vil nok definitivt merke det økonomisk at vi går fra hverandre.. Jeg har opplevd utroskap tidligere, og tilga, men det ble et gjentagende mønster, så jeg ønsker absolutt ikke å ende opp i det igjen.. Anonymkode: 55782...596 Han har rotet det til for seg selv her. Han kunne enkelt bare sagt det som det er, om han faktisk ikke har noe å skjule. Så jeg forstår du reagerer, for her lyser det rødt, men jeg hadde likevel tatt en ordentlig prat om det. Dessverre er det ofte sånn at om en først har vært utro, og gått over den terskelen så gjør en det gjerne igjen. Du skal ikke måtte akseptere å leve med en utro mann, og du har dessverre erfaring med det 🩵 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Skrevet 14. september Ikke greit. Hadde ikke kjøpt at dette dreide seg om vennskap. Vennskap med masse hjerter, flørt osv, nei takk. Det er noe helt annet å sende et hjerte til en venn som har det vanskelig, eller andre spesielle omstendigheter. Her er det hjerter og natta meldinger. Nei, dette virker ikke til å være uskyldig! Anonymkode: a133a...e3a 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Skrevet 14. september Jeg har lest noe tilsvarende på Messenger fra da min eks var utro, men han skrev det i fylla. Det er ikke sikkert at mannen din har vært fysisk utro, men at han flørter og leker med ilden, så jeg synes det kanskje var litt overilt å hive han ut, men samtidig så var du veldig tøff .Jeg hadde aldri klart å hive mannen ut på bakgrunn av så lite informasjon, men kanskje han kommer i tilbake og plutselig husker hva han har gjort/ikke gjort? Anonymkode: 63674...000
Snok1 Skrevet 14. september #14 Skrevet 14. september Det er åpenbart at han har vist en annen person en oppmerksomhet som du er ukomfortabel med. Kanskje har de også hatt sex. Siden du uansett er ukomfortabel bør dere også diskutere hva som er deres grenser for utroskap. Forskjellige par kan ha vilt forskjellige grenser her, og innad i par kan det også være stor uenighet. Bare å diskutere dette kan rydde fremtidige misforståelser av veien og skape en felles trygghet for omgang med andre.
Natu Skrevet 14. september #15 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Såå.. for noen dager siden kikket jeg på telefonen til samboeren min,har aldri gjort det før. Der fant jeg ting jeg ikke ville finne, blandt annet en snap samtale han har hatt med ei anna dame som gikk sånn her: *Bilde motatt Han skriver: Så kan jeg gjøre det du leser for meg på deg etter på *Bilde sendt Hun skriver: ooh🤭🤭💋💋 *Bilde sendt *Bilde motatt Han skriver: Møtes på *et sted i nærheten* etterpå? Hun skriver da at hun skal til dyrlegen,og de har en samtale om det hvor han blandt annet skriver "skulle det væra kjett så er jeg her for deg" Videre skriver han: er på *sted i nærheten* nå hvis du vil prate Henne:🥰🥰 Han: er tilbake på *sted i nærheten* om 25 min Hun: oki ☺️☺️ *Bilde sendt *Bilde mottatt Hun: Natta😘😘 Han: Natta😘❤️😘 -------------- Jeg har tatt opp dette med han. Han husker visst nok ikke hva hun leste som han skulle gjøre med henne, og alle emojiene betyr ingenting, og han vet ikke hvordan man bruker emojier plutselig 🤦🏻♀️ og de er bare gode venner. Jeg konfronterte han da jeg oppdaget det, hvor han klarte å få meg til å tro det ikke var så ille, men jeg leste meldingene jeg hadde reagert på på nytt igjen, og får det ikke til å stemme. Jeg ba om å få se det de hadde skrevet med hverandre siden jeg konfronterte han første gang, men han nektet meg å se, og sa noen timer etterpå at han hadde slettet henne fra snap og andre sosiale medier. Jeg sa at det var jo veldig mistenkelig å fjerne eventuell bevis på om de hadde tekstet mye og hva det siste døgnet, han mener han gjorde det i beste velmenende.. Jeg har kastet han på dør, overreagerer jeg? Han nekter plent på å ha vært utro. Ps: jeg vet jeg ikke burde sett på telefonen hans og trenger ikke hassle for det. Anonymkode: 55782...596 Du har gjort 100% riktig! De emojiene alene hører ikke hjemme når du er i ett forhold. Gratulerer med å ha blitt kvitt et svin! 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #16 Skrevet 14. september Selv om de kanskje ikke har vært fysiske med hverandre så er dette emosjonell utroskap, og etter min mening verre enn et tilfeldig ligg med en fremmed på fylla. Helt uakseptabelt, hadde kvittet meg med han. Anonymkode: feb7d...b11 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #17 Skrevet 14. september 36 minutter siden, Daisy-love said: Han har rotet det til for seg selv her. Han kunne enkelt bare sagt det som det er, om han faktisk ikke har noe å skjule. Så jeg forstår du reagerer, for her lyser det rødt, men jeg hadde likevel tatt en ordentlig prat om det. Dessverre er det ofte sånn at om en først har vært utro, og gått over den terskelen så gjør en det gjerne igjen. Du skal ikke måtte akseptere å leve med en utro mann, og du har dessverre erfaring med det 🩵 Vi har pratet en del. Men det går ingen vei, han er fast bestemt på at han ikke har vært utro, og jeg klarer ikke å tro på han.. han tilbydde å dele posisjonen sin med meg så jeg vet hvor han er, og nå kan jeg plutselig få sjekke telefonen hans når jeg vil, men jeg blir ikke noe tryggere av den grunn. Han kjører lastebil i distriktet her, og er over hele kommunen, så at jeg ser posisjonen hans har ikke noe for seg siden jeg ikke vet om hun kommer å møter han selv om jeg vet hvor han er, og å slette det man ikke ønsker andre skal se fra telefonen er fortsatt gjort.. dessuten er ikke det er forhold jeg ønsker.. og jeg ønsker ikke å være den paranoide og kontrollerende kjæresten heller.. jeg vet helt ærlig ikke hva som skal til for å fikse dette🤷🏻♀️ Ts Anonymkode: 55782...596 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #18 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Såå.. for noen dager siden kikket jeg på telefonen til samboeren min,har aldri gjort det før. Der fant jeg ting jeg ikke ville finne, blandt annet en snap samtale han har hatt med ei anna dame som gikk sånn her: *Bilde motatt Han skriver: Så kan jeg gjøre det du leser for meg på deg etter på *Bilde sendt Hun skriver: ooh🤭🤭💋💋 *Bilde sendt *Bilde motatt Han skriver: Møtes på *et sted i nærheten* etterpå? Hun skriver da at hun skal til dyrlegen,og de har en samtale om det hvor han blandt annet skriver "skulle det væra kjett så er jeg her for deg" Videre skriver han: er på *sted i nærheten* nå hvis du vil prate Henne:🥰🥰 Han: er tilbake på *sted i nærheten* om 25 min Hun: oki ☺️☺️ *Bilde sendt *Bilde mottatt Hun: Natta😘😘 Han: Natta😘❤️😘 -------------- Jeg har tatt opp dette med han. Han husker visst nok ikke hva hun leste som han skulle gjøre med henne, og alle emojiene betyr ingenting, og han vet ikke hvordan man bruker emojier plutselig 🤦🏻♀️ og de er bare gode venner. Jeg konfronterte han da jeg oppdaget det, hvor han klarte å få meg til å tro det ikke var så ille, men jeg leste meldingene jeg hadde reagert på på nytt igjen, og får det ikke til å stemme. Jeg ba om å få se det de hadde skrevet med hverandre siden jeg konfronterte han første gang, men han nektet meg å se, og sa noen timer etterpå at han hadde slettet henne fra snap og andre sosiale medier. Jeg sa at det var jo veldig mistenkelig å fjerne eventuell bevis på om de hadde tekstet mye og hva det siste døgnet, han mener han gjorde det i beste velmenende.. Jeg har kastet han på dør, overreagerer jeg? Han nekter plent på å ha vært utro. Ps: jeg vet jeg ikke burde sett på telefonen hans og trenger ikke hassle for det. Anonymkode: 55782...596 Hvor lang tid hadde han å komme seg ut? Eier dere sammen? Hvor flyttet han? Hvor lenge var dere samboere? Har du slettet mobilnummeret hans? Hvilke forbindelser har dere gjenstående sammen? Anonymkode: f96bd...f93
AnonymBruker Skrevet 14. september #19 Skrevet 14. september Jeg skriver masse hjerter til min bestevenn av motsatt kjønn. Og elsker han over alt på jord. Men absolutt ingenting seksuelt. Men forskjellen er at jeg fra start har delt alt rundt den kommunikasjonen med min kjæreste, og kan vise han alle meldinger til en hver tid. Der er det ingenting å skjule. Her er det åpenbart noe å skjule, og ikke bare venner. Anonymkode: 4be9a...595 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #20 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Såå.. for noen dager siden kikket jeg på telefonen til samboeren min,har aldri gjort det før. Der fant jeg ting jeg ikke ville finne, blandt annet en snap samtale han har hatt med ei anna dame som gikk sånn her: *Bilde motatt Han skriver: Så kan jeg gjøre det du leser for meg på deg etter på *Bilde sendt Hun skriver: ooh🤭🤭💋💋 *Bilde sendt *Bilde motatt Han skriver: Møtes på *et sted i nærheten* etterpå? Hun skriver da at hun skal til dyrlegen,og de har en samtale om det hvor han blandt annet skriver "skulle det væra kjett så er jeg her for deg" Videre skriver han: er på *sted i nærheten* nå hvis du vil prate Henne:🥰🥰 Han: er tilbake på *sted i nærheten* om 25 min Hun: oki ☺️☺️ *Bilde sendt *Bilde mottatt Hun: Natta😘😘 Han: Natta😘❤️😘 -------------- Jeg har tatt opp dette med han. Han husker visst nok ikke hva hun leste som han skulle gjøre med henne, og alle emojiene betyr ingenting, og han vet ikke hvordan man bruker emojier plutselig 🤦🏻♀️ og de er bare gode venner. Jeg konfronterte han da jeg oppdaget det, hvor han klarte å få meg til å tro det ikke var så ille, men jeg leste meldingene jeg hadde reagert på på nytt igjen, og får det ikke til å stemme. Jeg ba om å få se det de hadde skrevet med hverandre siden jeg konfronterte han første gang, men han nektet meg å se, og sa noen timer etterpå at han hadde slettet henne fra snap og andre sosiale medier. Jeg sa at det var jo veldig mistenkelig å fjerne eventuell bevis på om de hadde tekstet mye og hva det siste døgnet, han mener han gjorde det i beste velmenende.. Jeg har kastet han på dør, overreagerer jeg? Han nekter plent på å ha vært utro. Ps: jeg vet jeg ikke burde sett på telefonen hans og trenger ikke hassle for det. Anonymkode: 55782...596 100% riktig reaksjon! SELVSAGT er han utro! Altså, utroskap er jo mye mer enn å ligge sammen. Kan godt hende han er ærlig på at det ikke har rukket å ligge sammen enda (fordi hun skulle til dyrlegen?)… men så åpenlys flørting med noen andre når man er i et forhold er også like mye utroskap. Du skal være glad du er kvitt han! Anonymkode: 44495...1e9 6 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå