Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nå gått og trodd jeg skulle få mensen i en uke. Har hatt en del mørkebrun utflod slik jeg alltid har før mensen. i tilleg har jeg små menssmerter og litt ømme bryster når jeg trykker på dem. . Nå er jeg altså en uke over tiden og ingen tante rød har meldt sin ankomst. Kan det være jeg har/ har hatt en spontanabort?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Tro meg; Du VET når du har en spontanabort.

Da blør man MASSE, i tillegg han man gjerne sterke menssmerter.

Gjest Gjest
Skrevet
Tro meg; Du VET når du har en spontanabort.

Da blør man MASSE, i tillegg han man gjerne sterke menssmerter.

oki. da er det iallfall utelukket. for blødninger har jeg ikke hatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke helt enig med deg xavia at man nødvendigvis må blø så masse.

Jeg har aldri blødd mer enn vanlig mens de gangene jeg har hatt SA. Snarer litt mindre og også med mindre menssmerter enn normalt.

Skrevet

Men du kan ha hatt en MA, da har ikke kroppen utstøtt det døde embryoet..

Men det kan også være at du er gravid og alt er i den skjønneste orden, mange som har det slik som du har hatt det i starten av en graviditet..

Eller mensen kan være forsinket!

Ta en test du! For hvis du er en uke over forventet mens, så skal det slå ut på en test! Lykke til...

Gjest gjesta
Skrevet
Er ikke helt enig  med deg  xavia at  man nødvendigvis må  blø så masse.

Jeg har aldri blødd mer enn  vanlig  mens de  gangene jeg har  hatt SA. Snarer litt  mindre  og også  med  mindre menssmerter enn normalt.

De gangene jeg har hatt en SA har jeg blødd mye mer enn vanlig. Det er også de erfaringene jeg har lest at andre kvinner også har hatt.

Skrevet

Jeg blødde litt mindre en vanlig da jeg hadde en SA. Tror det er individuelt

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, det er sikkert det. Jeg har visst bare lest om de som blør mer enn normalt jeg.

Men det arter seg jo sikkert forskjellig fra person til person.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det er sikkert det. Jeg har visst bare lest om de som blør mer enn normalt jeg.

Men det arter seg jo sikkert forskjellig fra person til person.

Det er nok det. Jeg trodde man blødde enormt ved en spontanabort så da jeg som 20 åring var gravid og begynte å blø i uke 7 gikk jeg ikke til legen engang. Hadde jo ikke menssmerter i det hele tatt( noe jeg alltid har) og det stoppet jo opp etter 3 dager. da jeg kom til 1 svangerskapskontroll 2 uker etterpå viste garvididtetstesten der negativ. Jeg følte meg rimelig teit da ja :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...