Gå til innhold

Radiostyrt bil, bilbane eller lignende..


Malene

Anbefalte innlegg

Jeg vil gi samboeren en morsom gave i år, det fortjener han!

Kan noen anbefale meg en butikk (i Oslo) hvor jeg kan kjøpe radiostyrt bil til han. Kan jeg få en bra bil i prisklasse 1500-2000 (max) eller er det for lite? Evt bilbane i samme prisklasse.

Er det lurt å kjøpe en ferdig eller en som må bygges? Han har ikke verdens beste tålmodighet men kanskje noe av moroa å bygge selv?

Hjelp meg dere som har peiling eller har kjærester som har det!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv en mann som "leker" med radiostyrt bil og som har bilbane. Bilbane er nok absolutt det billigste. Men jeg vil våge å påstå at disse radiostyrte bilene er mange ganger så moro!

Det kan hende du finner en bil til 2000,-, men det er nok i grense-sonen vil jeg tro. Min kjære fant seg en på tilbud for noen år siden til 2500,-...

IKKE kjøp sånn bil med batterier, det er bensin-biler som gjelder for de store gutta... hehe..

De må jo delvis bygges og ikke minst byttest deler på, men når jeg ser på min mann så ser nå det ut som det er halve moroa med det!

Skulle du kjøpe en bilbane så vil jeg anbefale å kjøpe en "skikkelig" en på en leker og hobby butikk. En bilbane som han kan bygge på etter hvert om han vil, med loop og slikt.

Synest forresten det er kjempekoselig at du gir mannen din så gøyal gave til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...